Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Як розрахувати бюджет на рекламу Фейсбук та Інстаграм

Як розрахувати бюджет на рекламу Фейсбук та Інстаграм

Перевага таргетованої реклами у Фейсбук, як і майже кожного напряму digital-маркетингу, полягає в наявності чітких вимірюваних метрик, завдяки яким можна робити прогнози, розрахунки, відстежувати прогрес і вимірювати ефективність. Так, ще до старту робіт можна визначити скільки грошей потрібно вкласти в рекламу, щоб отримати бажаний результат і окупити інвестиції.

Ми не продаємо кота в мішку: завдяки нехитрим розрахункам наші клієнти мають уявлення про те, скільки коштує таргетована реклама ще на етапі переговорів. Точні цифри одержують після тестування гіпотез. Докладніше про це розповімо у статті.

Вхідні дані

target_ads Як розрахувати бюджет на рекламу Фейсбук та Інстаграм

Кому підходить таргетована реклама у соцмережах? Відразу обмовимося, йдеться безпосередньо про e-commerce бізнес.

Ми можемо рекомендувати рекламу в Інстаграм та Фейсбук компаніям з високомаржинальною продукцією та коротким циклом прийняття рішення про покупку. Оскільки більшість покупок у соціальних мережах – імпульсні. В ідеалі середній чек має становити понад 1000 гривень. За досвідом, тільки у ситуації з такими товарами таргет добре окупається.

Отже, ви реалізуєте саме такі товари та можете добре заробити на аудиторії із соцмереж. Як зрозуміти, скільки потрібно витрачати на рекламу кожного місяця?

Ви приходите до нас і даєте таку інформацію:

  • Які товари ви хочете та можете рекламувати;
  • Середній чек;
  • Розмір маржі;
  • Максимальну суму, яку ви готові платити за лід;
  • Кількість замовлень, які ви хочете отримати за місяць (саме кількість замовлень ми вважаємо стандартом – KPI для оцінки ефективності рекламних активностей для інтернет-магазинів).

Вкрай бажано також надати дані про середню конверсію на вашому сайті. В середньому рівень конверсії інтернет-магазинів становить 2-5%. У лендингів, як правило, цей показник вищий, що пояснюється точнішим таргетуванням на аудиторію.

Для підвищення конверсії багатосторінкові інтернет-магазини використовують послуги заміни контенту для його персоналізації під особливості та запити кожного відвідувача. При цьому відбувається сегментація усієї аудиторії сайту за певними ознаками. І кожному сегментові показується націлений на вирішення його проблеми варіант сторінок сайту. Шляхом чого підвищується конверсія.

Що ми можемо порахувати

count Як розрахувати бюджет на рекламу Фейсбук та Інстаграм

Отримавши цю інформацію, наші фахівці можуть дати поки що попередні дані про вартість таргетованої реклами і не тільки. Ми можемо спрогнозувати:

  • необхідний бюджет на таргет;
  • необхідну кількість кліків;
  • CPC – вартість кліка;
  • CPM – вартість тисячі показів оголошення;
  • дохід з урахуванням та без урахування рекламних витрат.

Так ми зможемо зрозуміти, чи окупляться рекламні витрати та в якому обсязі.

Такі ж розрахунки, але з більшою точністю, можна буде провести після тестування гіпотез та отримання конкретних метрик з аналітики. Але про це трохи згодом.

Розглянемо на прикладі, як розрахувати бюджет на рекламу Фейсбук для інтернет-магазину.

Розрахунок на прикладі

Вхідні дані:

  • Середній чек – 1 200 грн
  • Маржа – 20%
  • Максимальна вартість ліда – 70 грн

Як KPI визначаємо 50 замовлень на місяць – саме стільки рекламодавець хоче отримати.

Що вважаємо:

Прибутковість клієнта без вирахування рекламних інвестицій = 50 замовлень (KPI) * 1200 грн (середній чек) = 60 000 грн

Необхідний оптимальний бюджет на рекламу в Інстаграм або Фейсбук = 50 замовлень * 70 грн за лід = 3 500 грн

Далі визначаємо дії для залучення 50 лідів.

Припустимо, що середня конверсія на сайті – 5% (це дані доступні в системах аналітики). Якщо бажані 50 лідів становлять 5% від загальної кількості переходів із соцмереж, то таких переходів, як нескладно здогадатися, має бути 1000.

Знаючи необхідну кількість переходів та коефіцієнт клікабельності оголошень (CTR), ми можемо порахувати необхідну кількість показів. До проведення тестових кампаній даних про CTR ми не маємо, тому на першому етапі візьмемо приблизну цифру в 1%.

Таким чином, щоб на сайт зайшло 1 000 людей при середньому CTR 1%, нам потрібно показати рекламу 100 000 разів.

Тепер ми можемо порахувати, скільки коштує таргет за тисячу показів оголошення, тобто, дізнатися показник CPM. Формула така:

CPM = Бюджет/Число показів * 1000

У нашому випадку:

3500/100 000 * 1000 = 35 грн

Також ми визначаємо вартість кліку: при CTR 1% та ціні 35 грн, клік коштуватиме 3,5 грн.

Разом

Таким чином отримуємо попередні прогнози для рекламної кампанії у соцмережах:

  • Кліків на сайт – 1000
  • CPC – 3,5 грн
  • CPM – 35 грн
  • CTR – 1%
  • Конверсія на сайті – 5%
  • Кількість замовлень – 50
  • Середній чек – 1 200 грн
  • Дохід – 56 500 грн (60 000 загального доходу – 3 500 на рекламу).

Ось наш приклад, як розрахувати бюджет на таргетовану рекламу, але це ще далеко не все. Від суми доходу слід відняти й інші статті рекламних витрат.

Додаткові статті витрат

Що ще вимагає вкладень:

  1. Складання та тестування рекламних гіпотез та повідомлень маркетологом та таргетологом;
  2. Розробка дизайну креативів;
  3. Масштабування та оптимізація кампаній таргетологом.

Тестування рекламних гіпотез

adv_strategy Як розрахувати бюджет на рекламу Фейсбук та Інстаграм

Перед тим, як розрахувати бюджет на таргетовану рекламу, ​​необхідно скласти й протестувати рекламні гіпотези.

Таке рішення дозволяє визначити, які креативи, оголошення, місця розміщення, УТП, аудиторії та налаштування приносять найкращий результат. Далі можна повторювати успішні стратегії, щоб генерувати більше лідів та конверсій.

Так можна отримати найкращі результати за менші гроші. Нерідко негативний досвід таргетування пов'язаний саме з ігноруванням цього кроку. У висновку тестування реклами допомагає діяти стратегічно.

Рекламодавець, після того, як отримав попередні ціни на таргет, він вирішує: чи згоден працювати з соцмережами, чи ні. Якщо так, то таргетолог приступає до підготовки гіпотез.

Тестування однієї групи оголошень або гіпотези в середньому коштує рекламодавцям у 3 000 – 3 500 грн.

Це варто розглядати як інвестиції, адже початкові оголошення навряд чи можуть досягти такого ж успіху, як після тестування.

При перевірці гіпотез відсікаються ті сегменти ЦА та креативи, які не приносять конверсій та високі в ціні. Насамкінець, у нас залишиться ідеальна за всіма параметрами зв'язка креативу та цільова аудиторія для проведення рентабельної рекламної кампанії.

Остаточний розрахунок

Якщо ми провели тести перед тим, як розрахувати бюджет на рекламу, до моменту запуску ми вже маємо дані з аналітики для вибраного оголошення. Його клікабельність, відсоток конверсії тощо. Виходячи з цього, ми можемо повторно провести розрахунки, які ми розглядали вище в тексті, й максимально точно спрогнозувати ціну на таргетовану рекламу, її окупність та потенціал.

Вартість послуг налаштування та ведення таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм

Щодо додаткових статей витрати: оплати агентству за налаштування та ведення рекламних кампаній та створення рекламних креативів.

Тут окремо розраховується вартість налаштування таргета та ведення рекламної кампанії: у перший місяць на старті робіт задаються основні налаштування компаній + проводиться збір аналітики та первинна оптимізація. У наступні місяці клієнт платить лише за оптимізацію, якщо не потрібні додаткові налаштування.

За таким же принципом оплачується і контекстна реклама у нашій компанії..

Наприклад, ціна робіт для Facebook включає:

price_adver_fb Як розрахувати бюджет на рекламу Фейсбук та Інстаграм

Якщо запускаються дві окремі рекламні кампанії для Facebook та Instagram, то вартість розраховується для кожної окремо.

Також окремо оплачується вартість розробки банерів для креативів (рекламних оголошень). Для кожної групи товару розробляється 5 креативів. Вартість розраховують наші спеціалісти відповідно до внутрішнього калькулятора послуг компанії.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!