Інтернет агентство M System

Чи варто писати контент і як це робити правильно

Кому стане в нагоді приведена нижче інформація?

Тим, хто самостійно пише контент для сайту.
Тим, хто купує контент для сайту.
Тим, хто планує займатися SEO.

Користь контенту найкраще демонструють цифри. Дані нижче отримані всього за пару місяців роботи над сайтом.

Якщо трансформувати дані в графік, то можна відстежити динаміку зростання відвідуваності сайту, де помаранчева лінія - сайт до розміщення контенту, а синя - після розміщення.

Два впевнених кроки до якісного контенту

КРОК 1. Правильне семантичне ядро

Підбираємо ключові слова за допомогою сервісів:

Важливо! Дані сервіси безкоштовні або мають тестовий період.

Візуально це виглядає наступним чином:

КРОК 2. Складаємо ТЗ для копірайту

Базові правила якісного ТЗ:

1. Аналізуємо сайти з ТОП 10 за ключовим запитом. Дивимося середній відсоток входження в текстах сайтів з ТОПу. Ваша згадка ключового слова не повинна перевищувати відсоткового входження у конкурентів.
2. Будь-яка з ключових фраз в першому абзаці, інші з інтервалом від 250 символів.
3. Не використовувати ключові слова в списках.
4. Ключове слово не на початку, не в кінці, а в середині речення.
5. Додатково використовувати ключове слово в зміненій формі: відмінювання, відмінки, множини.
6. За можливістю, використовувати синоніми ключового слова.
7. Унікальність за Advego або Text.ru від 83%
8. Оцінка за сервісом Главред від 7.8.
9. Ключові слова входять в ТОП 10 відповідно до перевірки тексту в сервісі Istio.
10. Наявність маркованого списку на кожні 1200 символів тексту.
11. На кожні 1000 символів тексту використовувати підзаголовки Н2-H5, що містять ключові слова або їх частину, можна в відмінюванні або синонімом.
12. Ключові слова використовувати в точному входженні, їх не можна розділяти знаками або будь-яким іншим чином.
13. У всіх текстах використовувати в будь-якому відмінюванні такі слова як: купити, продаж, інтернет-магазин, назва вашого сайту, домен вашого сайту, популярні міста з семантики.
14. Використовуйте картинки в тексті.
15. За необхідністю, розділяйте текст на верхній та нижній опис.
16. У якості підказки, використовуйте зразок структури http://bit.ly/2HKJvq4.

Висновки:

Правильний контент = корисний і якісний сайт