Інтернет агентство M System

З сайту-невидимки в інтернет-магазин, що продає, з динамічним зростанням трафіку і доходу: SEO-кейс від M. System

Послуга

SEO-оптимізація та просування інтернет-магазину компанії, яка займається виробництвом та продажем картону та картонної упаковки власного виробництва. У 2020 році компанія створила сайт на базі маркетплейсу Prom.ua, як платформу для залучення нових клієнтів та зручної реалізації продукції онлайн. На сайті можна ознайомитись з асортиментом, прайсом, замовити та сплатити товар.

Цілі просування

Наша основна мета в рамках SEO-просування для цього проєкту – збільшити відвідуваність та залучити більше потенційних клієнтів.

Сайт до

2020-го це був молодий сайт. Видимість у пошуку – нульова. Трафік практично не надходив. Вихідні дані (09.07.2020):

Кількість посилань по Ahrefs 0
Кількість донорів по Ahrefs 0
Рейтинг домену по Ahrefs 0
Кількість посилань по Serpstat 0
Кількість донорів по Serpstat 0
Видимість по Serpstat 0
Кількість фраз по Serpstat 0
Кількість сторінок в індексі 0

Роботи над проєктом

Робота над проєктом розпочалася з ретельного аналізу сайту та збору інформації від клієнта. Ми вивчили його структуру та зміст. Також були визначені вихідні показники видимості та позицій сайту.

Далі ми перейшли до технічної оптимізації:

  • Перевірили індексацію всіх сторінок сайту;
  • Аналізували динаміку індексації та виправили технічні помилки, які заважали індексації та доступності сайту;
  • Також ми оновили файли robots.txt та sitemap.xml для забезпечення їхньої актуальності.

Важливим етапом роботи був аналіз та оптимізація контенту. Ми оцінили наповненість та якість контенту на сайті, визначили ключові фрази, які відповідають цілям клієнта.
Створили унікальний та оптимізований контент для посадкових сторінок. Тексти були перевірені на орфографічні помилки, унікальність та відповідність вимогам пошукових систем.

Наступний найважливіший пул робіт: посилальний аналіз та оптимізація. Ми оцінили фактори авторитетності та посилальної маси сайту, визначили афіліати та оцінили якість вхідних посилань. Потім розробили стратегію збільшення профілю сайту, приділяючи увагу трастовим і релевантним посиланням.

Весь процес супроводжувався аналітикою та звітністю. Ми вивчили поведінкові фактори та зручність сайту для користувачів, моніторили шляхи проходження відвідувачів та аналізували конверсію. Також проводили аналіз показників ефективності просування та трафіку.

На основі отриманих даних формували звіти про виконану роботу, та давали рекомендації щодо подальших дій.

Таким чином, робота над проєктом включала комплексні дослідження, технічну оптимізацію, контентну оптимізацію, посилальний аналіз та аналітику для досягнення максимального успіху у просуванні сайту.

Сайт пізніше

Дані на сьогодні

Що ми маємо сьогодні (17.06.2023):

Кількість посилань по Ahrefs 461
Кількість донорів по Ahrefs 96
Рейтинг домену по Ahrefs 10
Кількість посилань по Serpstat 237
Кількість донорів по Serpstat 100
Видимість по Serpstat 0,77
Кількість фраз по Serpstat 34481
Кількість сторінок в індексі 1250

Нагадаємо: робота над оптимізацією та просуванням розпочалася у серпні 2020 року “з нуля”. Вже навесні 2021 року почався впевнений зріст видимості та відвідуваності сайту.

Органічний трафік за весь період просування, за даними analytics.google:

За вказаний період часу (з 9 липня 2020 року до 17 червня 2023 року) відбулися такі зміни:

  1. Ми наростили кількість донорів (майданчиків, які надають посилання на сайт) та самих посилань. За даними Ahrefs, кількість згадок зросла з 0 до 461, а за даними Serpstat - до 237. Це позитивно позначається на авторитетності інтернет-магазину в очах пошукових систем. А це — один із ключових факторів ранжування.
    Аналіз маси посилань за останній рік по Serpstat:
  2. Рейтинг домену також збільшився. За даними Ahrefs - з 0 до 10. Це свідчить про підвищення авторитетності сайту, що сприяє кращому ранжируванню його сторінок у пошукових системах.
  3. За даними Serpstat, видимість ресурсу збільшилася з 0 до 0,77. Це означає, що він став більш помітним у пошуку, і його сторінки стали частіше показуватись у результатах видачі.
  4. Нам вдалося значно збільшити кількість ключових фраз, за ​​якими сайт клієнта відображається у видачі у відповідь на пошуковий запит. За даними Serpstat, кількість таких фраз зросла з 0 до 34,481. Це означає, що сайт почав отримати більше органічного трафіку від пошукових систем.
    Кількість ключових фраз за період існування домену

    430 з них отримали перші позиції у видачі, а понад 3 тис. – у ТОП-2 та ТОП-3.
    Розподіл ключових фраз у SERP:
  5. Кількість сторінок сайту, що знаходяться в індексі пошукових систем, збільшилась із 0 до 1,250. Це говорить, що система враховує більшу кількість сторінок сайту щодо їх ранжування.

Висновки

Загалом результати просування сайту компанії за вказаний період часу показують позитивну динаміку. Збільшення кількості посилань, підвищення рейтингу домену, збільшення видимості та кількості фраз, а також індексування більшої кількості сторінок – все це свідчить, що сайт стає більш авторитетним та успішно просувається у пошукових системах.

Проведені роботи з SEO привели до таких значущих результатів:
Результати просування за останній рік:

  1. Кількість користувачів збільшилася до 59,6 тис., що на 30,8% більше ніж рік тому.
  2. Загальна кількість сесій збільшилась на 19,5%. Це означає, що відвідувачі проводять більше часу на сайті, переглядають більше сторінок та взаємодіють із контентом.
  3. На сайт надійшло 44,1 тис. нових користувачів. Їхня кількість збільшилася на 83,0% порівняно з минулим роком.
  4. Частка нових сеансів складає 40,3%, збільшившись на 53,2%. Це означає, що більшість відвідувачів – це нові потенційні клієнти.
  5. Середня тривалість сеансу збільшилася на 2,2% до 04:27 хвилин, а загальна кількість переглядів сторінок зросла на 21,0%. Це вказує на те, що користувачі цікавляться контентом на сайті та проводять на ньому більше часу.
  6. Дохід за минулий рік збільшився на 37,8%. Наші зусилля щодо оптимізації та просування позитивно вплинули на комерційні показники ресурсу.

Всі ці результати вказують на успішну оптимізацію, залучення більшої кількості користувачів, поліпшення досвіду користувача і досягнення цілей бізнесу.