Інтернет агентство M System

Змінюємо стратегію отримання посилань та збільшуємо річний дохід інтернет-магазину в 66 разів

Послуга

SEO-оптимізація та просування інтернет-магазину, який спеціалізується на продажу виробів з гуми та азбестотехнічних виробів власного виробництва.

Цілі та завдання

  • Підвищення видимості сайту в пошукових системах: чим вища позиція сайту за певними запитами, тим більше користувачів його відвідують.
  • Збільшення трафіку: привертання більшої кількості відвідувачів на сайт з органічного пошуку.
  • Залучення цільової аудиторії: не просто збільшення трафіку, а саме залучення користувачів, які потенційно зацікавлені в товарах або послугах сайту.
  • Підвищення довіри до сайту: містить роботу над безпекою сайту, поліпшення його структури та змісту.

Сайт до початку робіт

Вихідні дані (26.05.2022):

Кількість посилань за Ahrefs

6 569

Кількість донорів за Ahrefs

198

Рейтинг домену за Ahrefs

15

Кількість посилань за Serpstat

63

Кількість донорів за Serpstat

52

Видимість за Serpstat

1,13

Кількість фраз за Serpstat

30329

Кількість сторінок в індексі

2 870

Роботи по проєкту

  1. Загальний аналіз сайту: був проведений комплексний аналіз сайту, включаючи ручний розгляд структури, аналіз звітів щодо просування та оцінку початкового стану просування.
  2. Індексація: була проведена перевірка можливості індексації всіх сторінок сайту, аналіз динаміки індексації та коректність роботи файлів robots.txt та sitemap.xml.
  3. Дублювання, афіліати та помилки: була проведена перевірка наявності дублікатів, афіліатів та інших потенційних помилок, які можуть впливати на ранжування.
  4. Контент і семантика: робота включала аналіз і створення контенту для посадкових сторінок, вибір ключових фраз, перевірку унікальності та розміщення контенту.
  5. Посилання та просування: був проведений аналіз зовнішніх і внутрішніх посилань, включаючи перевірку якості посилань, вивчення природних посилань і розробку стратегії збільшення посилань.

    Важливо відзначити, що стратегія отримання посилань була спрямована на поліпшення якості зовнішніх посилань, усунення низькоякісних беклінків та акцентування уваги на релевантних і якісних донорах для підсилення позицій сайту в пошуку.

    Аналіз посилальної маси за минулий рік
  6. Аналітика та поведінкові фактори: вивчено поведінку користувачів на сайті, проаналізовані сніпети, проведена оцінка поточної ефективності просування та прогнозування майбутніх позицій і трафіку.

Результати

Дані на 15.06.2023 (після року від початку робіт):

Показник

До

Після

Різниця, %

Кількість посилань за Ahrefs

6 569

413

-93,7%

Кількість донорів за Ahrefs

198

107

-46%

Рейтинг домену за Ahrefs

15

16

+6,7%

Кількість посилань за Serpstat

63

138

+119%

Кількість донорів за Serpstat

52

83

+59,6%

Видимість за Serpstat

1,13

1,29

+14,2%

Кількість фраз за Serpstat

30 329

32 921

+8,5%

Кількість сторінок в індексі

2 870

4 240

+47,7%

Що нам вдалося досягти:

Отримання якісних тематичних посилань на статейних ресурсах, акцент на посиланнях з авторитетних та релевантних вебсайтів принесли свої плоди. Збільшення рейтингу домену свідчить про поліпшення авторитетності та довіри до сайту.

Нам вдалося підтримувати високу видимість у пошуку з невеликою позитивною динамікою росту. Це свідчить про те, що сторінки магазину стали з'являтися у пошуковій видачі частіше.

Видимість за весь період існування домену

Кількість фраз, за якими сайт відображається в пошуковій видачі, збільшилася до 32 921, а кількість сторінок в індексі виросла в півтора раза.

Кількість ключових фраз за весь період існування домену

При цьому сайт увійшов до ТОП-10 за 5,58 тис. ключових фраз, а за 2 тис. зайняв першу позицію у пошуку.

Розподіл ключових фраз в SERP

Висновки

Проведені роботи з SEO призвели до наступних значущих результатів:

Результати просування за минулий рік
  1. Відвідуваність сайту зросла на 17,4%, що вказує на розширення нашої аудиторії.
  2. Кількість сесій збільшилась на 19,3%. Це вказує на те, що відвідувачі не тільки заходять на сайт, а також затримуються там, вивчаючи сторінки більш детально.
  3. Ми змогли залучити на 15,4% нових користувачів, ніж в попередньому році.
  4. Однак найважливіше — дохід з сайту різко зріс на цілих 6647,0%. Це яскравий показник того, що наша SEO-стратегія працює та приносить реальний прибуток.

Отже, роботи над проєктом призвели до численних позитивних змін, спрямованих на поліпшення видимості, авторитетності та змісту сайту. Плюс, не лише кількість, а і якість трафіку стала вищою: на сайт приходять зацікавлені люди, готові до покупок.

Ці досягнення є важливим кроком у просуванні ресурсу і можуть служити основою для подальшого зростання та розвитку проєкту.