Інтернет агентство M System

Динамічний ремаркетинг Facebook для інтернет-магазину електроніки та побутової техніки

Про клієнта

Клієнт займається продажем електроніки та побутової техніки (смартфони, ноутбуки, мобільні аксесуари, гаджети для них та інше). Має мережу філій офлайн-магазинів і інтернет-магазин з доставкою по Україні. Є офіційним дистриб'ютором багатьох відомих брендів, надає розстрочку та кредит на покупку, а також дає офіційну гарантію.
Клієнт прийшов до нас після аудиту рекламних кампаній Google Ads, в якому ми вказали на помилки та показали точки зростання, в тому числі й в Facebook.

Результати коротко:


42%
Зростання
кількості продажів

64%
Зростання доходу

9.63$
Середня
вартість угоди

Вхідні дані:

  • Місячний бюджет на рекламу - 200 $;
  • Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
  • Мережа - Facebook;
  • Час показу - 24/7;
  • Відстеження ефективності роботи таргетованої реклами за допомогою Facebook Pixel.

Цілі і завдання

Мета:

  • Збільшити кількість продажів.

Завдання:

  • Налаштувати рентабельну рекламу в Facebook, і далі працювати над її оптимізацією;
  • Коректне налаштування Facebook Pixel;
  • Налаштування нового Facebook Catalog;
  • Зв'язати Pixel і Catalog c акаунтом.

Перший етап налаштування проекту

  • Перед налаштуванням був зроблений аналіз цільової аудиторії. Найбільш платоспроможною аудиторією за даними з Google Analytics були молоді люди 25-34 років, незалежно від статі. В умовах обмеженого бюджету було прийнято рішення не розпорошуватися і направити бюджет саме на таку аудиторію.
  • Налаштували кампанію з0 динамічного ремаркетингу, з таргетом на тих користувачів, які відвідували певні сторінки сайту, але не здійснювали покупки за останні 14 днів.

Роботи з оптимізації проекту

  • Видозмінили шаблон оголошення, зробивши його більш інформативним
  • Скорегували таргет на тих користувачів, які відвідували певні сторінки сайту, але не здійснювали покупки за останні 5, а не 14 днів, і запустили таку кампанію в режимі А / В тестування, тим самим підвищивши ROAS.

Підсумок таргетованої реклами:

  • Транзакції: 173
  • Середня ціна транзакції: 9,63 $
  • Коефіцієнт конверсії: 0,64%
  • Дохід за даними ecommerce: 20 199,13 $
  • Маржа: 10%
  • Витрати на рекламу: 1 666,28 $
  • Валовий прибуток: 2 019,91 $
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: 21% (тільки за даними кошика, не рахуючи продажів за телефоном).

Після закінчення десяти місяців співпраці, ми збільшили число клієнтів на 42%, а доходу на 64%. Цілі, поставлені перед нами, досягнуті: рекламна кампанія приносить прибуток в умовах обмеженого бюджету.

Над проектом працювали:


В'юнов Артем
PPC Tech Lead

Чорноморець Євген
PPC Senior

Сергєєв Дмитро
Account manager