Реклама в Facebook
Facebook – наймасовіша і популярна соціальна мережа у світі. Український сегмент в ній представлений значною аудиторією в 14 мільйонів осіб. Якісна перевага аудиторії Фейсбук – більш високі доходи, високий рівень освіченості та добробуту в цілому. При цьому, українські користувачі активно реагують на рекламу в Facebook: в середньому кожен з них клікає на 20 оголошень на місяць.
Серед такої дорослої (від 28 років), активної та платоспроможної аудиторії є і ваші майбутні клієнти!
Наше інтернет-агентство займається налаштуванням таргетованої реклами з 2011 року. На рахунку – понад 1 тис. ефективних кампаній і понад 5 тис. успішних е-commerce проектів. Для того, щоб ваша таргетована реклама в Фейсбук стала ефективним інструментом залучення трафіку, збільшення продажів, підвищення впізнаваності бренду і посилення позицій на ринку ми зробимо наступне:
- проведемо оцінку вашої рекламної пропозиції й підберемо під неї відповідну цільову аудиторію;
- розробимо стратегію просування, налаштуємо аналітику;
- створимо креативи, банери (окрема опція);
- налаштуємо цілі кампанії, виберемо оптимальний бюджет, запустимо тестову рекламу;
- проведемо аналіз проміжного результату, внесемо корективи;
- будемо відстежувати результати, вручну оптимізувати ставки та коригувати таргет для отримання кращих результатів в рамках одного бюджету.
Всі дані ви отримаєте в щомісячному звіті. Професійне налаштування реклами в Фейсбук з гарантованим результатом від 5 тис грн. на місяць.
Чому Фейсбук?
Таргетована реклама – це офіційний платний тип просування в соцмережі, який підходить як для зареєстрованих бізнес-акаунтів, так і для зовнішніх сайтів.
Система реклами Facebook Ads відкриває доступ до широкої аудиторії: двом мільярдам користувачів в самому Фейсбуці та мільярду користувачів Інстаграм. Для того, щоб показувати ваші оголошення тільки цільовим, найбільш зацікавленим користувачам, рекламний кабінет Фейсбук (Ads Manager) пропонує безліч параметрів таргетування.
Чому варто рекламуватися в Фейсбуці? Рекламний кабінет пропонує близька 150 дуже тонких таргет налаштувань. Фактори пошуку цільового глядача можна довільно поєднувати між собою в пошуках найбільш вдалих комбінацій. Тонкий таргетинг у Фейсбуці враховує все: від статі, віку і гео до переваг в їжі. Цікава “фішка” Фейсбуку – таргетування за поведінкою. Так, наприклад, турагентство може показувати рекламу користувачам, які часто змінюють місце розташування.
Інші плюси:
- Facebook допомагає розширити базу клієнтів – знайде за заданим зразком цільової аудиторії схожих користувачів та покаже їм рекламу.
- Оголошення в стрічці новин Facebook може містити до 315 символів: це в 3 рази більше, ніж оголошення в Google AdWords.
- В оголошення можна додати конверсійну кнопку із закликом до дії.
- Реклама в Фейсбуці мультиформатна.
- У соцмережі можна демонструвати рекламу користувачам, які відзначили сторінку ваших конкурентів в їх стрічці новин. Це більш природний метод таргетування аудиторії конкурентів у порівнянні з використанням назв конкурентів в PPC.
- Дешевий і ефективний ремаркетинг.
Тонке таргетування дозволяє демонструвати оголошення потрібній аудиторії. А відносно невисока вартість кліка забезпечує фінансову ефективність ремаркетингу в Фейсбук.
Щодо цін. Ще один важливий плюс полягає в тому, скільки коштує реклама в Фейсбук і в різноманітті моделей оплати. Зупинимося на цьому докладніше.
Ціна
Вартість залежить від мети кампанії та відповідної моделі оплати. Можна платити за показ реклами – цей варіант підійде в разі, якщо потрібно підвищити впізнаваність бренду або інформувати про новий продукт якомога більшу кількість потенційних клієнтів.
Якщо потрібно збільшити кількість передплатників і продажі, варто вибрати оплату за кліки або взаємодії.
Особливість платформи – відносно низька ціна реклами в Фейсбуці в порівнянні з контекстною рекламою в пошукових системах. Так, наприклад, середня вартість кліку в КММ Google становить $0,35. В Фейсбук ця цифра дорівнює $0,24. Різниця – понад 30%.
Види реклами в Фейсбуці
Ви можете використовувати наступні види реклами в Фейсбуці (формати оголошень):
- Відео;
- Статичне зображення;
- Кільцеву галерея;
- Слайд шоу;
- Добірку;
- Instant Experience – спецформат для мобільних пристроїв.
Доступні платформи для розміщення оголошення називаються плейсмент. Через FB ads manager можна публікувати оголошення на таких плейсмент (зокрема):
- Новинні стрічки Фейсбук, правий стовпець на сайті Facebook, «Вхідні» в месенджері, Marketplace та відеострічки платформи;
- Stories;
- Відеореклама In-Stream на сайті Фейсбук;
- Результати пошуку на сайті;
- Повідомлення в месенджері;
- Моментальні статті;
- Додатки та сайти Audience Network.
Налаштування та запуск реклами в Фейсбук: переваги M. System
Чому варто довірити налаштування та запуск реклами Фейсбук “під ключ” нам:
- запуском, налаштуванням і супроводом займаються сертифіковані контекст-менеджери;
- проект курується акаунт-менеджером, який завжди знаходиться на зв’язку, висилає щотижневі звіти та раз на кілька днів звітує щодо результатів кампанії за телефоном;
- ніякої “води” в звітах: тільки чіткі KPI та метрики;
- ви отримуєте повний доступ до аналітики кампаній;
- ми займаємося розкручуванням малих і середніх інтернет-проектів з 2011 року, вміємо працювати з різними бюджетами та знаємо, як добится кращої рентабельності;
- ми забезпечуємо швидкий запуск за 3-5 днів;
- працюємо за фіксованою абонплатою за послугу і не беремо відсоток від вашого бюджету;
- низькі ринкові ціни. Завдяки системному підходу до організації робочого процесу у нас є можливість утримувати доступні ціни без втрати якості.
Для залучення клієнтів і конверсій в бізнес наших клієнтів ми використовуємо понад 10 джерел трафіку. Це контекстна реклама, реклама Prosale, тизерні мережі, Інстаграм, органічна видача пошукових систем і т.д. Завдяки цьому ми можемо не просто налаштувати рекламу в соцмережі, але запропонувати комплексний підхід для максимальної вигоди вашого проекту.
Компанія Msystem допомогла нам налаштувати контекстну рекламу в Гугл. Співпрацюємо вже протягом 1,5 -2 років. Стабільно оплачуємо рахунки, допомагаємо менеджерам як можемо. Ми задоволені результатами, але нам складно проаналізувати, звідки приходять клієнти. З рекламою дзвінків, однозначно, стало набагато більше - це факт. Особливими досягненнями похвалитися не можемо, але сподіваємося, що буде тільки краще.
Замовили контекстну рекламу в Гугл у компанії Msystem. Перший раз почали співпрацювати років 5 назад. Вирішили рекламувати новинки в рубриці дитячого одягу. В цілому, результатами задоволені, особливо на перших етапах. Але, чомусь, нам здається, що ще рік або два тому результати така реклама приносила більші. Зараз спостерігається якийсь спад. Пов'язаний він зі змінами кампанії або причина в чомусь іншому - сказати складно. Бюджет вирішили не збільшувати, хоча менеджер рекомендує.
можна довіритися
на всі 100!