Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Реклама в Facebook

Знаходимо найбільш зацікавлених цільових користувачів у Facebook і приводимо їх на ваш сайт Відправити запит
Google shopping logo

У Facebook зареєстровано 14 мільйонів українців - понад третина всього населення. За даними досліджень, більшу частину української активної аудиторії Facebook становлять люди з хорошим доходом і перспективами. При цьому, вони активно реагують на рекламу: в середньому кожен клікає на 20-ти оголошень на місяць.

Офіційний спосіб просування своїх товарів в соцмережі - таргетована реклама Фейсбук, що гарантує точне попадання ваших рекламних повідомлень в стрічку цільових користувачів.

Як це працює? Спеціаліст задає тонкі налаштування тагрету, засновані на параметрах вашої цільової аудиторії. А рекламна система Facebook Ads Manager, що зберігає величезний масив даних про своїх користувачів, знаходить серед них відповідний під задані параметри і показує їм рекламу.

Це якщо коротко. В цілому, для успішного таргетування важливо грамотно розділити єдину аудиторію на сегменти, підібрати для кожного сегмента найбільш ефективні комбінації таргет-налаштувань, налаштувати бюджет, тестувати різні варіанти рекламних оголошень, оцінювати їх ефективність і постійно оптимізувати для отримання кращих результатів в рамках доступного бюджету.

Кому ми рекомендуємо запуск реклами в Фейсбук в першу чергу:
Місцевим компаніям, які активно просуваються в Інтернеті

Соціальні мережі, і Facebook зокрема, дозволяють створювати співтовариства з тісною комунікацією, залучати користувачів певного віку, з потрібною геолокацією, пропонувати вигідні умови, знижки та акції. Це добре підходить для місцевих компаній.

E-commerce бізнесам, які працюють з недорогими товарами

Найкраще просувати товари середньої вартості, які споживач може придбати відразу, піддавшись імпульсу. Запускати рекламні кампанії для низько- і високомаржинальних бізнесів нерентабельно. Клієнтів мало, а спрогнозувати ефективність складно.

E-commerce проєктам, які планують акції та промо-активності

У Facebook дуже зручно просувати спецпропозиції. Тут можна експериментувати з різними текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати, щоб домогтися максимальної ефективності від акційних пропозицій.

Інтернет-магазинам, що пропонують товари загального вжитку

Facebook-реклама найкраще підходить B2C компаніям, що пропонують товари загального вжитку, а також послуги, доступні й цікаві широкому колу споживачів. Втім, майже для будь-якої тематики можна знайти рішення, що зображає специфіку бізнесу.

Переваги таргетингу в Фейсбуці:
Вигідна ціна за клік

Середня вартість кліка в КМС Google $0,35. Середня вартість кліка в Facebook - $0,24. Різниця перевищує 30%

Дуже докладний таргет

FB ad manager пропонує близько 150 глибоких таргет-налаштувань. Їх можна поєднувати між собою в пошуках найбільш вдалих комбінацій

Ефективний ремаркетинг

Тонке таргетування в поєднанні з низькою вартістю кліка забезпечує фінансову ефективність ремаркетингу в Facebook

Взаємодія з клієнтами

Facebook дозволяє показувати рекламу тільки контактам вашої Email-бази або клієнтам, які надали вам номери телефонів

Просте залучення

Facebook допомагає розширити базу клієнтів - знайде за заданим зразком цільової аудиторії схожих користувачів і покаже їм рекламу

Точне попадання в ЦА

Facebook дуже ретельно і вичерпно збирає дані про користувачів. Враховується все: від статі, віку і гео до переваг в їжі.

Вибір місць розміщення

Ads Manager пропонує вибір різних плейсментів: стрічка, історії, рекомендації, месенджер, інші сервіси та навіть Instagram.

Відкритий доступ до аудиторії

Офіційна реклама зі 100% гарантією покаже ваше повідомлення цільовим глядачеві. Навіть із закритим профілем

Реклама у Фейсбуці, що входить у вартість робіт за абонплатою:
Налаштування рекламної кампанії
  • Створення облікового запису Google Analytics
  • Підготовка ТЗ на впровадження цілей і подій на сайт, підключення ел. комерції, Google Tag Manager, Пікселя Facebook
  • Впровадження цілей та подій на сайт, GTM, Пікселя Facebook
  • Підключення ел. комерції для сайту і аналітики
  • Налаштування цілей в системах аналітики
  • Синхронізація рекламного акаунту і систем аналітики
  • Узгодження цільових цін за конверсії
  • Налаштування персоналізованого звіту в Google Data Studio з урахуванням цільових цін за конверсії та динаміки конверсій
  • Надання доступу в рекламний акаунт і до персоналізованого звіту в Google Data Studio
Оптимізація рекламної кампанії
  • Підбір аудиторій для тестування
  • Тестування креативів
  • Постановка експериментів і А/Б тестування в рекламному акаунті
  • Аналіз досягнення цільової вартості кожної мети
  • Коригування таргетингу, оголошень для досягнення цільової вартості кожної конверсії
  • Масштабування досягнення цільових показників, якщо стоїть таке завдання
  • Коригування місць розміщення/плейсмент
  • Запуск і оптимізація, тестування нових джерел трафіку
  • Аналіз зручності використання сайту для покупця. Надання рекомендацій для підвищення конверсії з сайту
  • Складання ТЗ для поліпшення сайту з метою підвищення конверсій
від 12 500 грн/місяць Відправити запит від 12 500 грн/місяць Відправити запит
Окремо оплачується:

Створення чіпляючих креативів, Написання рекламних текстів.

Що кажуть клієнти
Motorsystem

Дякуємо компанії Msystem за виконану роботу по запуску та початковій підтримці рекламної кампанії. Віримо, що робота щодо подальшої оптимізації буде не менш вдалою

03.06.2021
Агропом

Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі

07.02.2022
Агенція, якій
можна довіритися
на всі 100!
Всі відгуки
Ми - 30 сертифікованих фахівця Google. Знаємо все про пошукову оптимізацію та таргетовану рекламу
Коллектив MediaSystem
Чому варто замовити налаштування реклами в Фейсбук у нас:
10 years
Більше ніж 10 років в таргетированной рекламі
support
Постійна підтримка вашого персонального менеджера
account
Працюємо за абонплатою, не беремо % з бюджету
key
Регулярні звіти без "води": тільки KPI та метрики
bonus
Запуск і ведення "під ключ": від ТЗ до результатів
kpis
Надаємо повний доступ до рекламного акаунту
Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт

Реклама в Facebook

Facebook – наймасовіша і популярна соціальна мережа у світі. Український сегмент в ній представлений значною аудиторією в 14 мільйонів осіб. Якісна перевага аудиторії Фейсбук – більш високі доходи, високий рівень освіченості та добробуту в цілому. При цьому, українські користувачі активно реагують на рекламу в Facebook: в середньому кожен з них клікає на 20 оголошень на місяць.

Серед такої дорослої (від 28 років), активної та платоспроможної аудиторії є і ваші майбутні клієнти!

Наше інтернет-агентство займається налаштуванням таргетованої реклами з 2011 року. На рахунку – понад 1 тис. ефективних кампаній і понад 5 тис. успішних е-commerce проектів. Для того, щоб ваша таргетована реклама в Фейсбук стала ефективним інструментом залучення трафіку, збільшення продажів, підвищення впізнаваності бренду і посилення позицій на ринку ми зробимо наступне:

  • проведемо оцінку вашої рекламної пропозиції й підберемо під неї відповідну цільову аудиторію;
  • розробимо стратегію просування, налаштуємо аналітику;
  • створимо креативи, банери (окрема опція);
  • налаштуємо цілі кампанії, виберемо оптимальний бюджет, запустимо тестову рекламу;
  • проведемо аналіз проміжного результату, внесемо корективи;
  • будемо відстежувати результати, вручну оптимізувати ставки та коригувати таргет для отримання кращих результатів в рамках одного бюджету.

Всі дані ви отримаєте в щомісячному звіті. Професійне налаштування реклами в Фейсбук з гарантованим результатом від 5 тис грн. на місяць.

Чому Фейсбук?

Таргетована реклама – це офіційний платний тип просування в соцмережі, який підходить як для зареєстрованих бізнес-акаунтів, так і для зовнішніх сайтів.

Система реклами Facebook Ads відкриває доступ до широкої аудиторії: двом мільярдам користувачів в самому Фейсбуці та мільярду користувачів Інстаграм. Для того, щоб показувати ваші оголошення тільки цільовим, найбільш зацікавленим користувачам, рекламний кабінет Фейсбук (Ads Manager) пропонує безліч параметрів таргетування.

Чому варто рекламуватися в Фейсбуці? Рекламний кабінет пропонує близька 150 дуже тонких таргет налаштувань. Фактори пошуку цільового глядача можна довільно поєднувати між собою в пошуках найбільш вдалих комбінацій. Тонкий таргетинг у Фейсбуці враховує все: від статі, віку і гео до переваг в їжі. Цікава “фішка” Фейсбуку – таргетування за поведінкою. Так, наприклад, турагентство може показувати рекламу користувачам, які часто змінюють місце розташування.

Інші плюси:

  • Facebook допомагає розширити базу клієнтів – знайде за заданим зразком цільової аудиторії схожих користувачів та покаже їм рекламу.
  • Оголошення в стрічці новин Facebook може містити до 315 символів: це в 3 рази більше, ніж оголошення в Google AdWords.
  • В оголошення можна додати конверсійну кнопку із закликом до дії.
  • Реклама в Фейсбуці мультиформатна.
  • У соцмережі можна демонструвати рекламу користувачам, які відзначили сторінку ваших конкурентів в їх стрічці новин. Це більш природний метод таргетування аудиторії конкурентів у порівнянні з використанням назв конкурентів в PPC.
  • Дешевий і ефективний ремаркетинг.

Тонке таргетування дозволяє демонструвати оголошення потрібній аудиторії. А відносно невисока вартість кліка забезпечує фінансову ефективність ремаркетингу в Фейсбук.

Щодо цін. Ще один важливий плюс полягає в тому, скільки коштує реклама в Фейсбук і в різноманітті моделей оплати. Зупинимося на цьому докладніше.

Ціна

Вартість залежить від мети кампанії та відповідної моделі оплати. Можна платити за показ реклами – цей варіант підійде в разі, якщо потрібно підвищити впізнаваність бренду або інформувати про новий продукт якомога більшу кількість потенційних клієнтів.

Якщо потрібно збільшити кількість передплатників і продажі, варто вибрати оплату за кліки або взаємодії.

Особливість платформи – відносно низька ціна реклами в Фейсбуці в порівнянні з контекстною рекламою в пошукових системах. Так, наприклад, середня вартість кліку в КММ Google становить $0,35. В Фейсбук ця цифра дорівнює $0,24. Різниця – понад 30%.

Види реклами в Фейсбуці

Ви можете використовувати наступні види реклами в Фейсбуці (формати оголошень):

  • Відео;
  • Статичне зображення;
  • Кільцеву галерея;
  • Слайд шоу;
  • Добірку;
  • Instant Experience – спецформат для мобільних пристроїв.

Доступні платформи для розміщення оголошення називаються плейсмент. Через FB ads manager можна публікувати оголошення на таких плейсмент (зокрема):

  • Новинні стрічки Фейсбук, правий стовпець на сайті Facebook, «Вхідні» в месенджері, Marketplace та відеострічки платформи;
  • Stories;
  • Відеореклама In-Stream на сайті Фейсбук;
  • Результати пошуку на сайті;
  • Повідомлення в месенджері;
  • Моментальні статті;
  • Додатки та сайти Audience Network.

Налаштування та запуск реклами в Фейсбук: переваги M. System

Чому варто довірити налаштування та запуск реклами Фейсбук “під ключ” нам:

  • запуском, налаштуванням і супроводом займаються сертифіковані контекст-менеджери;
  • проект курується акаунт-менеджером, який завжди знаходиться на зв’язку, висилає щотижневі звіти та раз на кілька днів звітує щодо результатів кампанії за телефоном;
  • ніякої “води” в звітах: тільки чіткі KPI та метрики;
  • ви отримуєте повний доступ до аналітики кампаній;
  • ми займаємося розкручуванням малих і середніх інтернет-проектів з 2011 року, вміємо працювати з різними бюджетами та знаємо, як добится кращої рентабельності;
  • ми забезпечуємо швидкий запуск за 3-5 днів;
  • працюємо за фіксованою абонплатою за послугу і не беремо відсоток від вашого бюджету;
  • низькі ринкові ціни. Завдяки системному підходу до організації робочого процесу у нас є можливість утримувати доступні ціни без втрати якості.

Для залучення клієнтів і конверсій в бізнес наших клієнтів ми використовуємо понад 10 джерел трафіку. Це контекстна реклама, реклама Prosale, тизерні мережі, Інстаграм, органічна видача пошукових систем і т.д. Завдяки цьому ми можемо не просто налаштувати рекламу в соцмережі, але запропонувати комплексний підхід для максимальної вигоди вашого проекту.

×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!