Послуга
SEO-оптимізація та просування інтернет-магазину, який спеціалізується на продажу панчішно-шкарпеткових виробів та домашнього текстилю оптом.
Цілі та завдання
Актуальне завдання - визначити, чому сайт прибуває в стагнації, попри просування, і навіть демонструє негативну динаміку окремих показників. Знайти розв'язання проблеми й згодом — збільшити відвідуваність та залучити більше потенційних клієнтів.
Сайт до
На момент початку робіт (06.12.2019) сайт існував вже близько двох років, раніше просувався і зібрав певну посилальну базу. Але при цьому великої активності не було. Трафік практично не надходив і, відповідно, продаж через інтернет-магазин було мало. Треба було з'ясувати чому і виправити ситуацію.
Вихідні дані (06.12.2019):
Кількість посилань по Ahrefs | 2650 |
---|---|
Кількість донорів по Ahrefs | 76 |
Рейтинг домену по Ahrefs | 7 |
Кількість посилань по Serpstat | 969 |
Кількість донорів по Serpstat | 44 |
Видимість по Serpstat | 0,05 |
Кількість фраз по Serpstat | 5018 |
Кількість сторінок в індексі | 4620 |
Роботи над проєктом
Для початку ми проаналізували структуру сайту та аналіз даних клієнта. Визначали початкові показники видимості та позиції.
Потім зосередилися на технічній оптимізації: перевірили індексацію сторінок, проаналізували динаміку індексації та усунули помилки, що перешкоджають індексації та доступності сайту. Оновлення файлів robots.txt та sitemap.xml було частиною цього процесу.
Наступний етап – оптимізація контенту. Ми аналізували якість та насиченість контенту, визначили ключові фрази, які відповідають цілям клієнта.
Далі перейшли до аналізу та оптимізації посилальної маси, включаючи вивчення динаміки її зміни, перевірку індексації сторінок-донорів та аналіз атак конкурентів на посилальну масу. Ми також працювали над визначенням частки природних анкорів та підбором запитів для ТЗ на зовнішні статті.
В результаті ми визначили слабкі місця в коді, контенті та юзабіліті. Створили нову ієрархічну структуру магазину, що дозволило оптимізувати сторінки під пошукові запити та покращити навігацію для користувачів та ботів.
Ми наповнили нові сторінки унікальним контентом, пройшли перевірку на помилки та унікальність, переконалися відповідно до вимог пошукових систем.
На кожному етапі проводилася аналітика та звітність. Ми моніторили поведінку користувачів, шляхи їх проходження по сайту та аналізували конверсію. Цей процес також включав аналіз показників ефективності просування та трафіку.
Сайт після
Що ми маємо сьогодні (17.06.2023):
Кількість посилань по Ahrefs | 662 |
---|---|
Кількість донорів по Ahrefs | 76 |
Рейтинг домену по Ahrefs | 9 |
Кількість посилань по Serpstat | 192 |
Кількість донорів по Serpstat | 72 |
Видимість по Serpstat | 1,48 |
Кількість фраз по Serpstat | 34404 |
Кількість сторінок в індексі | 7830 |
Вже навесні 2020 року після проведених робіт з внутрішньої оптимізації ми помітили впевнене, динамічне зростання видимості у пошуку та відвідуваності інтернет-магазину.
Трафік за весь період існування домену
Докладніше про те, чого нам вдалося досягти:
Проєкт з оптимізації та просування сайту був запущений 6 грудня 2019 року, і з того часу ми досягли значного прогресу. Сьогодні, 17 червня 2023 року, ми раді поділитися з вами результатами нашої роботи:
Ми змінили стратегію посилань, зосередившись на якості посилань, а не їх кількості. Аналіз маси посилань за останній рік по Serpstat:
У підсумку рейтинг домену збільшився з 7 до 9, а видимість сайту збільшилася з 0,05 до 1,48. Це означає, що сторінки магазину почали з'являтися у пошуковій видачі набагато частіше.
Видимість за період існування домену:
Кількість фраз, за якими сайт показується в пошуковій видачі, збільшилася більш ніж у 6 разів, а кількість сторінок в індексі майже вдвічі. Це спричинило значне зростання органічного трафіку.
Кількість ключових фраз за період існування домену
При цьому сайт увійшов до ТОП-10 по 2 тис. ключових фраз:
Розподіл ключових фраз у SERP
Висновки
Проведені роботи з SEO привели до таких значущих результатів:
Результати просування за останній рік:
- Кількість відвідувачів сайту збільшилась на 60,2%.
- Загальна кількість сесій збільшилося у півтора рази. Це означає, що відвідувачі проводять більше часу на сайті, переглядають більше сторінок та взаємодіють із контентом.
- На сайт надійшло 53,3 тис. нових користувачів. Це на 61% більше ніж рік тому.
- Дохід із сайту збільшився вдвічі. Наші зусилля щодо оптимізації та просування позитивно вплинули на комерційні показники ресурсу.
Всі ці результати вказують на успішну оптимізацію, залучення більшої кількості користувачів та досягнення цілей бізнесу.