Інтернет агентство M System

Кейс з контекстної реклами для сайту інтимних товарів

Про клієнта

  • Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua;
  • Пробували самостійно запустити рекламу, але Google відхиляв рекламні матеріали.

Вхідні дані

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
  • Мережа - пошукова мережа Google Ads;
  • Час показу - 24/7;
  • Обмеження за максимальною вартістю заявки - немає;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами, дзвінками.
  • Мета - збільшити потік потенційних клієнтів за певними категоріями товарів.

Першочергові завдання

  • Коректне налаштування Google Analytics;
  • Створення та налагодження нового акаунту Google Ads;
  • Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт.

Роботи за проектом

  • Оскільки реклама товарів для дорослих заборонена в Google Merchant, там змогли розмістити тільки деяку частину;
  • Відразу було створено кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями, але деякі позиції відхилялися після проходження модерації фіду сторінок. Для відхилених рекламних товарів ми створили звичайні пошукові кампанії.
  • Додали пошукову кампанію на головну сторінку сайту за загальними ключовими запитами типу "сексшоп".
  • Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
  • Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і мінусовки нерелевантних запитів;
  • Після місяця роботи з простими торговими кампаніями ми спробували розумні торгові кампанії. Після того, як вони показали кращі результати, залишили їх.

Робота з акаунтом ведеться з листопада 2019 і донині

В результаті контекстна реклама забезпечила:

  • Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;
  • Збільшення росту замовлень;
  • Транзакції: 673
  • Заявок, крім транзакцій: 553
  • Середня ціна транзакції: 279 грн.
  • Середня ціна звернення: 153 грн.
  • Дохід за даними ecommerce: 504 559,05 грн.
  • Маржа: 50%.
  • Витрати на рекламу: 188 141,78 грн.
  • Валовий прибуток: 504 559,05 * 0,5 = 252 279,52 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (252 279,52 - 188 141,78) / 188 141,78 * 100% = 34%.