Про клієнта:
Клієнт реалізує автозапчастини оптом і в роздріб зі складу в Запоріжжі по всій Україні. В наявності - запчастини для різних марок автомобілів за низькими цінами. Компанія надає гарантії та реалізує не тільки оригінальні запчастини, а і їх аналоги від інших відомих брендів. Асортимент товарів постійно зростає та оновлюється.
Результати коротко:
1635
Транзакції
203%
ROMI
2925
Leads
(крім транзакцій)
Вхідні дані:
- Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
- Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
- Мережа - Google Ads, зокрема клієнту потрібне налаштування торгової кампанії;
- Час показу - 24/7;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за транзакціями та дзвінками з Google Analytics.
- Мета - збільшити продажі.
Цілі і завдання
Ціль:
- Збільшити продажі інтернет-магазину
Завдання:
- Зробити детальну структуру груп в РК за категоріями та маржинальністю товару
- Протестувати ефективність стратегій призначення ставок
Роботи за проектом
- Оскільки у деяких товарних груп була інша маржа, ми винесли товари тих груп в окремі кампанії. Так зручніше їх відстежувати та є можливість оперативно реагувати на показники та налаштовувати іншу стратегію призначення ставок за необхідністю.
- Далі ми порівняли звичайну та розумну торгову кампанію, включали їх поперемінно на 10 днів роботи. У висновку перевели всі звичайні товарні кампанії на розумні.
- Запустили кампанію з динамічним ремаркетингом, але виявилося, що при наявності розумної товарної кампанії її ефективність знижується в рази: “розумна” також використовує принципи показу динамічного ремаркетингу, а пріоритет на покази у неї вище.
- Раз на тиждень ми управляли стратегією в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів та підвищення відсотка конверсій, видалення нерентабельних товарів за обраною з клієнтом схемою.
Робота з акаунтом ведеться з грудня 2020 і донині.
Результат рекламних зусиль:
- Транзакції 1635
- Ліди, крім транзакцій: 2925 (за словами клієнта, було також багато продажів за телефоном, оскільки перед покупкою клієнти хочуть отримати консультацію).
- Середня ціна транзакції: 38,53 грн.
- Коефіцієнт конверсії: 1,27%.
- Дохід за даними ecommerce: 707 265,59 грн.
- Маржа: 27%.
- Витрати на рекламу: 63 009,94 грн.
- Валовий прибуток: 707 265,59 * 0,27 = 190 961,70 грн.
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (190 961,70 - 63 009,94) / 63 009,94 * 100% = 203%.
Коментар замовника: "За чотири місяці після запуску вашої реклами вже п'яту людини шукаю на роботу". Вважаємо за комплімент.
Над проектом працювали:
В'юнов Артем
PPC Tech Lead
Чорноморець Євген
PPC Senior
Сергєєв Дмитро
Account manager