Інтернет агентство M System

Ефективна реклама автозапчастин або як допомогти клієнту розширити відділ продажів

Про клієнта:

Клієнт реалізує автозапчастини оптом і в роздріб зі складу в Запоріжжі по всій Україні. В наявності - запчастини для різних марок автомобілів за низькими цінами. Компанія надає гарантії та реалізує не тільки оригінальні запчастини, а і їх аналоги від інших відомих брендів. Асортимент товарів постійно зростає та оновлюється.

Результати коротко:


1635
Транзакції

203%
ROMI

2925
Leads
(крім транзакцій)

Вхідні дані:

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
  • Мережа - Google Ads, зокрема клієнту потрібне налаштування торгової кампанії;
  • Час показу - 24/7;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за транзакціями та дзвінками з Google Analytics.
  • Мета - збільшити продажі.

Цілі і завдання

Ціль:

  • Збільшити продажі інтернет-магазину

Завдання:

  • Зробити детальну структуру груп в РК за категоріями та маржинальністю товару
  • Протестувати ефективність стратегій призначення ставок

Роботи за проектом

  • Оскільки у деяких товарних груп була інша маржа, ми винесли товари тих груп в окремі кампанії. Так зручніше їх відстежувати та є можливість оперативно реагувати на показники та налаштовувати іншу стратегію призначення ставок за необхідністю.
  • Далі ми порівняли звичайну та розумну торгову кампанію, включали їх поперемінно на 10 днів роботи. У висновку перевели всі звичайні товарні кампанії на розумні.
  • Запустили кампанію з динамічним ремаркетингом, але виявилося, що при наявності розумної товарної кампанії її ефективність знижується в рази: “розумна” також використовує принципи показу динамічного ремаркетингу, а пріоритет на покази у неї вище.
  • Раз на тиждень ми управляли стратегією в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів та підвищення відсотка конверсій, видалення нерентабельних товарів за обраною з клієнтом схемою.

Робота з акаунтом ведеться з грудня 2020 і донині.

Результат рекламних зусиль:

  • Транзакції 1635
  • Ліди, крім транзакцій: 2925 (за словами клієнта, було також багато продажів за телефоном, оскільки перед покупкою клієнти хочуть отримати консультацію).
  • Середня ціна транзакції: 38,53 грн.
  • Коефіцієнт конверсії: 1,27%.
  • Дохід за даними ecommerce: 707 265,59 грн.
  • Маржа: 27%.
  • Витрати на рекламу: 63 009,94 грн.
  • Валовий прибуток: 707 265,59 * 0,27 = 190 961,70 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (190 961,70 - 63 009,94) / 63 009,94 * 100% = 203%.

Коментар замовника: "За чотири місяці після запуску вашої реклами вже п'яту людини шукаю на роботу". Вважаємо за комплімент.

Над проектом працювали:


В'юнов Артем
PPC Tech Lead

Чорноморець Євген
PPC Senior

Сергєєв Дмитро
Account manager