Товарна реклама Google Shopping Google Adwords
Про клієнта:
Клієнт - виробник плетених меблів і виробів з ротанга. Вироби підходять для оснащення та декорування кафе, барів, ресторанів, літніх майданчиків, офісу, будинку, дачних ділянок, саун і басейнів завдяки її стійкості до високих температур і вологи.
Клієнт пропонує гнучку систему знижок, низькі роздрібні ціни, виготовлення за кресленнями замовника, і швидку доставку по Україні.
Результати коротко:
499
Транзакції
743%
ROMI
1366
Leads
(крім транзакцій)
Вхідні дані:
- Сайт створено на конструкторі маркетплейсу Prom.ua.м
- Місячний бюджет на рекламу - 3 000 грн.
- Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська.
- Мережа - Google Ads.
- Час показу - 24/7.
- Обмеження за максимальною вартістю заявки немає.
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами та дзвінками.
- Мета - збільшити прибутковість сайту.
- Сезон через місяць - з березня.
Цілі і завдання
Ціль:
- Збільшити продажі інтернет-магазину.
Завдання:
- Запустити пошукові кампанії для оптових продажів.
- Запустити торгову кампанію з детальним опрацюванням категорій для роздрібного продажу.
- Протестувати динамічний ремаркетинг.
Роботи за проектом
В першу чергу запустили пошукові кампанії. Оскільки тут необхідні мінімальні тимчасові витрати, по суті, потрібно просто включити категорії та підкатегорії в групу товарів.
В оголошеннях ми зробили акцент на тому, що товар завжди в наявності, може поставлятися оптовими партіями, а відправка здійснюється за один день.
Разом з пошуком, ми налаштували і запустили товарні кампанії на плетені меблі та кошики з лози. Також на перспективу ми налаштували тег динамічного ремаркетингу, щоб незабаром запустити рекламу, яка буде показувати користувачам оголошення саме з тими товарами, які вони вже переглядали на сайті.
Щороку роль і вплив машинного навчання в контекстній рекламі зростає. Кампанії, які не будуть переходити незабаром на автоматичні системи визначення ставок, ризикують опинитися на узбіччі.
Для цієї тенденції є просто пояснення - людина може враховувати та оптимізувати не всі фактори, в той час, як алгоритми можуть сканувати сотні сигналів при виборі користувача та під час демонстрації рекламного оголошення. Тому після місяця роботи “простої” торгової кампанії ми налаштували “розумну” торгову кампанію, в якій якраз таки працює одна з таких автоматичних систем призначення ставок. Причому “просту” ми залишили працювати паралельно з розумною.
Робота з аккаунтом велася з лютого 2020 і до жовтня 2020.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
- Найбільшу кількість транзакцій на сайт серед усіх каналів трафіку (56%)
- Збільшення доходу з сайту
- Кількість лідів: 1366
- Транзакції: 499
- Заявок, крім транзакцій: 867
- Середня ціна транзакції: 49 грн.
- Середня ціна звернення: 18 грн.
- Дохід за даними ecommerce: 512 430 грн.
- Маржа: 40%
- Витрати на рекламу: 24,: 312 грн.
- Валовий прибуток: 512 430 * 0,4 = 204 972 грн.
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (204 972 - 24 312) / 24 312 * 100% = 743%.
Работали над проектом
В'юнов Артем
PPC Tech Lead
Чорноморець Євген
PPC Senior
Борзиков Денис
Account manager