Про клієнта:
Компанія понад 15 років займається постачанням гумотехнічних і азбестотехнічних виробів від провідних виробників Росії та України. Має у своєму розпорядженні склад з широким асортиментом товару, що дозволяє виконувати замовлення в найкоротші терміни. Надає кваліфіковану консультацію і підбирає вироби, виходячи із завдань клієнта.
Результати коротко:
67%
Зростання кількості лідів
8%
Зростання
відсотка лідів
108 грн
Середня ціна ліда
Вхідні дані:
- Місячний бюджет на рекламу: в перші місяці становив 3 000 грн., далі збільшили до 7 000 грн;
- Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
- Мережа - Google Ads + Google Merchant;
- Час показу - 24/7;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за відправленими формами та дзвінками з Google Analytics.
Цілі і завдання
Мета:
- Збільшити число Лідове.
Завдання:
- Налаштувати рентабельну рекламу в Google Ads, і далі працювати над її оптимізацією;
- Коректне налаштування Google Analytics. Раніше цілі в акаунті не налаштовували;
- Створення та налагодження нового акаунту Google Ads, Merchant;
- Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт.
Перший етап налаштування проекту
- На першому етапі була створена пошукова кампанія по Україні. Ми зібрали окремо пошукові запити для всіх рекламованих товарів, а також запустили динамічні товарні оголошення, щоб не упускати можливість показу реклами за низькочастотними ключовими словами. Для кожної групи створили по 3 унікальних оголошення.
- Запустили просту торгову кампанію за потрібними нам напрямками, і через 2 місяці перевели її на розумну;
Роботи з оптимізації проекту
- Була проведена якісна оптимізація рекламних кампаній для залучення більш цільової аудиторії.
- Змінили тексти оголошень. Зробили їх більш конкретизованими та чіпляючими. Вказали УТП, акції, знижки.
- Збільшили CPC для ключових слів, які давали кращі поведінкові чинники.
- Пропрацювали список мінус-слів. Виключили нерелевантні запити.
- Змінили графік показу оголошень.
- Використовували коригування за ставками для мобільних пристроїв +25.
Підсумок:
- Витрати на рекламу: 49 127,25 грн.
- Кліки: 23,887.
- Ліди: 453.
- Середня ціна ліду: 108,44 грн.
- Коефіцієнт ліду: 1,9%.
Після закінчення одинадцяти місяців співпраці з клієнтом ми змогли збільшити число покупців на 67%. Цілі, поставлені перед нами, досягнуті: рекламна кампанія приносить прибуток в умовах обмеженого бюджету. Наразі ми продовжуємо працювати з обліковим записом, масштабуючи отримані результати.
Працювали над проектом
В'юнов Артем
PPC Tech Lead
Попов Олександр
PPC Middle
Борзиков Денис
Account manager