Команда "Яндекс" оголосила старт відкритого бета-тестування нової моделі оплати в "Діректі" - за конверсії. Підключивши цю опцію в налаштуваннях рекламної кампанії, власник сайту буде сплачувати не за кліки або покази, а за досягнення конкретної заданої вручну цілі: за заповнення лід-форми, додавання товару в корзину, або іншої взаємодії (одна мета на одну кампанію). За словами представників Яндексу, така модель оплати дозволить підвищити рентабельність рекламних вкладень, що особливо важливо в умовах кризи.
Компанія запрошує всіх власників e-commerce бізнесу першими випробувати новинку. Для цього слід залишити заявку на сайті Яндексу або зв'язатися з особистим аккаунт-менеджером.
Оплата за конверсію: основні особливості опції
Головна мета впровадження нового типу оплати - дозволити рекламодавцю залучати необхідний обсяг конверсій і таким чином максимально ефективно витрачати рекламні гроші.
Основні умови та особливості нової моделі:
- опція доступна в рамках рекламних кампаній всіх ключових типів: в текстово-графічних, на смарт-банерах, в динамічних оголошеннях (ціна конверсії, при цьому, вказується для всієї кампанії);
- максимальна ціна конверсії - 5 тисяч рублів. Ціна встановлюється вручну веб-майстром в обсязі, встановленому на розсуд рекламодавця;
- тижневий бюджет повинен відповідати вартості покупки двадцяти конверсій. Якщо автоматична програма виявить менше конверсій за вказаною ціною, це буде означати, що бюджет не витрачений і до сплати підлягають тільки фактично зафіксовані досягнуті цілі.
Тобто, плата буде стягуватися тільки за залучення необхідного рекламодавцю обсягу дій.
За словами представників Яндекс, нова модель оплати вже доступна в особистих кабінетах багатьох інтернет-ресурсів і з часом стане доступна більшості клієнтів Яндекс.Дірект.