Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Команда "Яндекс" оголосила старт відкритого бета-тестування нової моделі оплати в "Діректі" - за конверсії. Підключивши цю опцію в налаштуваннях рекламної кампанії, власник сайту буде сплачувати не за кліки або покази, а за досягнення конкретної заданої вручну цілі: за заповнення лід-форми, додавання товару в корзину, або іншої взаємодії (одна мета на одну кампанію). За словами представників Яндексу, така модель оплати дозволить підвищити рентабельність рекламних вкладень, що особливо важливо в умовах кризи.
Компанія запрошує всіх власників e-commerce бізнесу першими випробувати новинку. Для цього слід залишити заявку на сайті Яндексу або зв'язатися з особистим аккаунт-менеджером.
Головна мета впровадження нового типу оплати - дозволити рекламодавцю залучати необхідний обсяг конверсій і таким чином максимально ефективно витрачати рекламні гроші.
Основні умови та особливості нової моделі:
Тобто, плата буде стягуватися тільки за залучення необхідного рекламодавцю обсягу дій.
За словами представників Яндекс, нова модель оплати вже доступна в особистих кабінетах багатьох інтернет-ресурсів і з часом стане доступна більшості клієнтів Яндекс.Дірект.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!