Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Впровадження штучного інтелекту в бізнес все ще перебуває на зародковій стадії, але навіть на такому рівні вже можна вибудовувати робочі стратегії його застосування. Експерти впевнені, що за цією технологією майбутнє, оскільки вона перевершує чинні підходи до оптимізації бізнес-процесів.
За даними сервісу Deloitte, 82% компаній, що вклалися в AI на старті впровадження (три роки тому), зараз отримують від цього відчутну фінансову віддачу. Тільки цей фактор забезпечив приріст прибутку в середньому на 17%.
Які конкретно технології з області штучного інтелекту підійшли бізнесу?
Можна з упевненістю говорити про те, що штучний інтелект - це новий технологічний виток для людства, що провокує масштабні зміни у звичному укладі не тільки бізнесу, а й життя в цілому.
За даними CompTIA тільки за п'ять місяців 2020 року потреба в нових професіях для розвитку сектора штучного інтелекту зросла на 63%. Але перед тим, як шукати архітекторів і програмістів, спробуйте самостійно навчити ШІ. Як це зробити? Є чотири поради з цього приводу.
Є два шляхи налаштування алгоритмів AI. Перший - навчити власних співробітників роботі з алгоритмами. Другий - найняти професіоналів на стороні, які встановлять свій продукт, і будуть підтримувати його працездатність протягом дії партнерської угоди (договору обслуговування).
Користь від впровадження штучного інтелекту оцінять компанії будь-якого масштабу. Основні цілі - підвищення продуктивності, оптимізація діяльності, будь то виготовлення продукції, доставка або продаж товару, надання послуг. Ось кілька варіантів того, як бізнес може вже сьогодні отримувати вигоду з автономних технологій.
Клієнтське обслуговування. З цією функцією відмінно справляються чат-боти, можливостей яких достатньо для задоволення більшості нагальних потреб клієнтів.
Захист інформації. Так, ви здивуєтеся, але ШІ здатний не тільки генерувати дані, але і зберігати їх від зазіхань ззовні. Машинні алгоритми борються зі шкідливим ПЗ, контролюють транзакції, збирають відомості про клієнтів.
Керування бізнесом. За допомогою ШІ підвищується якість планування завдань, в тому числі автоматизація рутинних процесів. Яскравий приклад реалізації цього аспекту ШІ - робота в CRM, де всі процеси протікають без участі людини.
Прогнози й аналітика. Машинні алгоритми здатні спрогнозувати тренди ринку на основі аналізу зібраних даних, побачити закономірності користувацьких вподобань. Така інформація дозволить налагодити систему запасів продукції так, щоб не залишитися з порожнім складом в моменти пікового попиту.
Підсумувати хочеться згадкою галузей, де вплив ШІ найпомітніший. Це охорона здоров'я, роздрібна торгівля й автомобільна промисловість. Саме в цих напрямках спостерігається активний розвиток машинних алгоритмів навчання. На підході соціальна, транспортна та інші сфери.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!