Боже, бережи програми, онлайн-сервіси та розширення, які роблять життя фахівця з контекстної реклами простіше! Вони дозволяють спростити рутинні завдання або повністю "делегувати" їх машині, зібрати максимум корисної інформації для підготовки реклами, швидко і просто управляти оголошеннями.
Які програми для контекстної реклами вам точно будуть корисні та для чого, читайте нижче.
Етап 1: аналізуємо конкурентів
Моніторинг і аналіз конкурентів - одна з базових робіт при розробці стратегії контекстної реклами, на яку в інтернет-маркетологів часто йде багато часу.
Аналіз конкурентів дає уявлення про те:
- Які товари і як саме рекламують конкуренти;
- На чому вони акцентують увагу в рекламі, як вибудовують тексти оголошень;
- Чи використовують вони доповнення і розширення для роботи з контекстною рекламою;
- Що вам зробити, щоб збільшити CTR;
- Скільки грошей конкуренти приблизно витрачають на рекламу.
Використовуйте сервіс для аналізу конкурентів для швидкого отримання відповідей на ці питання.
Ось найпопулярніші.
serpstat.com/uk
Сервіс аналізує рекламні повідомлення у домену за ключовими запитами, визначає конкурентів для домену та для "ключа", демонструє покази й частотність, а також конкуренцію в рекламній ніші в відсотках.
Ще у звіті про цільові сторінки можна побачити, які саме сторінки конкурента отримують трафік з контекстної реклами та скільки оголошень цю сторінку рекламують.
SimilarWeb
Сервіс зводить і представляє дані про джерела відвідувачів на сайт, про ключові фрази, активності в соціальних мережах. З його допомогою ви можете не тільки отримати інфу з будь-якого ресурсу, а й порівняти кілька конкурентів за рядом параметрів.
Яндекс.Директ: прогноз бюджету
Безкоштовний сервіс для публікації реклами в Я. Директ пропонує більше, ніж здається на перший погляд. Багато фахівців використовують його лише при прогнозуванні необхідних вкладень в кампанії в пошуку. Але є в ньому ще одна корисна функція: потрібно натиснути на "ключ", після чого відкриється сторінка, що демонструє рекламні меседжі конкурентів, які показуються по цьому ключу.
Ahrefs
Ahrefs - сервіс, який в першу чергу призначений для аналізу посилань і конкурентів в SEO. Але це також і ефективний ppc helper, завдяки звіту "Платна видача".
У ньому є блоки "Ключові слова", "Реклама", "Топ цільових сторінок" та інші, де можна отримати дані:
- про "ключі", які використовує конкурент;
- про розташування оголошення;
- середню вартість кліка;
- трафік;
- оголошеннях УТП і розширення;
- про цільові сторінки, кількість трафіку в відсотках на кожну зі сторінок і т.д.
Це зручний інструмент для отримання інформації про будь-який сайті. Але підписка коштує недешево - від 99 доларів на місяць.
seonomad.net/seotools/advse-servis-proverki-kontestnoy-reklamy-konkurentov
Тут є звіти двох типів: «хто твої конкуренти» - дозволяє оцінити конкуренцію в тематиці, і за якими запитами показується реклама конкурентів» - зведення ключових запитів, за якими платно просуваються конкурентні сайти.
Етап 2: збираємо семантику
Збір семантики, переліку ключових слів і фраз, за якими рекламні системи будуть показувати рекламу користувачам, - це перший етап робіт над контекстом.
Повне і грамотно складене семантичне ядро дозволяє:
- Охопити рівно ту аудиторію і в тій кількості, яка вам потрібна.
- Спланувати бюджет, грамотно його розподілити та триматися в рамках запланованих видатків.
- Точно прицілюватися рекламу, тобто показувати її тільки тим користувачам, які потенційно зацікавлені в ваших товарах.
Розглянемо сервіси контекстної реклами, які допомагають нам швидко сформувати якісне ядро.
www.key-collector.ru
Це не онлайн-сервіс, а десктопна програма. Мабуть, найбільш популярний помічник в зборі семантики. Програма допомагає звести списки запитів, ґрунтуючись на семантиці аналогічних ресурсів, релевантних сторінок.
Крім цього широкий функціонал допомагає вирішити такі завдання:
- визначити частотність ключів швидко та ефективно;
- оцінити вартість ключів;
- спарсити пошукові підказки та інші дані з багатьох сервісів і ще купу всього;
- працювати з широкою семантикою від 500 ключів і більше.
Якщо ви запускаєте та оптимізуєте рекламу регулярно - це для вас.
Google-планировщик ключевых слов
Як вбудований інструмент в Google Adwords, він дає найбільш наближені до реальності цифри щодо числа запитів в Google.
Що він може:
- автоматично звести список запитів;
- звести дані про конкуренцію за запитом;
- знайти оптимальну ставку для розміщення вашої реклами;
- оцінити бюджет майбутньої кампанії.
wordstat.yandex.ua
Сервіс підбору ключових слів Yandex, який оцінює інтерес користувачів пошуковика до тих чи інших тематик і зводить список ключових фраз на основі цієї інформації.
keywordtool.io/ru
Цікавий інструмент, який збирає підказки з YouTube і Google. Може стати в нагоді на етапі розширення семантики. Сервіс вміє працювати з API, але така можливість доступна тільки при покупці підписки.
www.xn--90abjwpbr.xn--p1ai
Безкоштовний, але простенький аналог Key Collector, інструмент для швидкого парсинга Вордстату. Функціонал сервісу не передбачає вивантаження ключів з сервісів, чищення та угруповання семантики. Але якщо вам потрібно зібрати невелике ядро до 500 запитів, Словоёб зробить це швидко і якісно. Відмінний інструмент для новачків в PPC.
Етап 3: робота з ключовими запитами
Мало просто зібрати ядро, його потрібно також опрацювати: очистити від дублів, впорядкувати за частотності тощо.
Що використовуємо?
Yandex Wordstat Assistant
Браузерні розширення Yandex Wordstat Assistant для Chrome, Firefox і інших браузерів дозволяє прискорити роботу з keywords Yandex Вордстат.
Інструмент дозволяє згрупувати ключі та вивантажити їх у буфер обміну (з частотністю або без неї).
Функціонал включає автоперевірку дублювання ключів і автоматичне збереження при випадковому закритті браузера.
keywordstoaster.worldofsolomon.com
Сервіс автоматично видає запит у всіх типах відповідності, перетворюючи одну ключову фразу в кілька. Зручний при роботі з Google Ads.
ppc-help.ru/del_duplicate
При передачі ведення кампаній від одного виконавця до іншого нерідко в списку ключів, який раз по раз зводиться новим підрядником, з'являються дублі. Інструмент "Видалення дублікатів" від PPC-Help допомагає швидко їх знайти та усунути.
Етап 4: робота з мінус-словами
Мінус-слова - це непотрібні ключові запити, які потрапили в список при зборі семантики. За ним шукають ваші товари, але не ті користувачі, які входять в вашу цільову аудиторію. Вони не зроблять покупку і даремно витратять ваші гроші за клік. Додавання мінус-слів в рекламні параметри дозволяє наростити число цільових переходів і знизити ціну за клік.
Сьогодні в Мережі є готові списки мінус-слів. У них зведені стандартні слова, яких, на жаль, недостатньо для фільтрації всіх сміттєвих слів з переліку запитів. У кожній тематиці та в кожному проекті є власні, специфічні мінус-слова, які потрібно збирати вручну.
Розглянемо інструменти для роботи з мінус-словами та автоматизації цього рутинного процесу.
Keyword Cleaner
Сервіс розбиває пошукові фрази на слова, що полегшують формування переліків робочих і мінус-слова. Все, що потрібно - вбити список "ключів" у відповідне поле, отримати автоматично згенерований список мінус-слів, вручну зазначити ті слова, які містяться в непотрібних запитах і додати їх у список мінус слів.
В результаті ви отримаєте список робочих і стоп-слів для контекстної реклами. Так ви зможете прискорити запуск кампанії та знизити її вартість.
ppc-help.ru/cross_minus
Компанія PPC-Help, крім "Вилучення дублікатів" пропонує нам ще один корисний сервіс. Він дозволяє зробити крос-мінусовку ключів буквально в пару кліків. В доп. налаштуваннях можна задати систему контекстної реклами, глибину опрацювання списків, включити/виключити врахування морфології.
py7.ru/tools/morph
При роботі з Google Ads краще включати всі словоформи мінус-слів. Розширити список словоформ і допоможе сервіс "Морфологія".
minus.web-canape.ru
Допомагає швидко опрацювати пошукові запити і витягти зі списку мінус-слова.
Етап 5: запуск кампаній
Сервіси та програми, що дозволяють спростити та прискорити запуск рекламних кампаній.
Merchant Center
Один з корисних сервісів Google, без яких контекстнику не обійтися.
Він необхідний для налаштування торгової реклами в Google, тобто реклами Гугл Шопінг. Товарні рекламні оголошення формуються з фіда даних, які зберігаються в Merchant Center.
Директ Коммандер
Це сервіс для зручної підготовки до запуску реклами в Яндекс.Директ. Програма спрощує редагування кампаній і дозволяє автономно вносити коригування швидко і просто відразу в кілька оголошень або кампаній одночасно.
Інструментарій Коммандера - це і вивантаження оголошень або ключів з файлів у форматі таблиць, і автоматичне розширення переліку запитів, і редагування текстів оголошень з перевіркою ком Яндекс, і швидке редагування відразу декількох одночасно фраз і багато іншого.
Редактор Google Ads
Редактор контекстних кампаній від Google Ads, аналог Коммандера.
utmurl.ru
Один із сервісів для автоматизації проставляння UTM-міток.
Телепорт в Ads
Створює з Директа телепорт в Гугл Рекламу... А якщо серйозно, то сервіс дозволяє просто і швидко перенести кампанії з однієї рекламної системи в іншу.
Висновок
Це - не вичерпний список програм. Тут лише сервіси, з якими PPC-фахівці працюють кожен день. Новачки можуть пошукати та поекспериментувати з іншими сервісами. Наприклад, якщо ви не знаєте, які слова найчастіше пишуть в оголошеннях та як скласти ефективне рекламне повідомлення - скористайтеся генераторами оголошень для Google Ads та Директа. Рятуватися ними постійно ми не радимо, але ось для розуміння того, як складати рекламні тексти - зійде.
Знаходьте корисні сервіси, тестуйте, вибирайте зручні для себе програми та запускайте ефективні рекламні кампанії ще швидше!