Імідж компанії - це база, від якої відштовхуються клієнти при ухваленні рішення про співпрацю. Якщо імідж позитивний, відповідне рішення прийняти простіше, але над його створенням доведеться серйозно попрацювати. Ну а де, як не в соціальних мережах будувати образ, адже на таких майданчиках є все необхідне: багатомільйонна аудиторія, дизайнерські, маркетингові інструменти. І що найважливіше, все це не вимагає великих вкладень.
Від чого залежить успіх просування в соціальних мережах? Звичайно ж, від дизайну! Епоха віртуальної глобалізації побудована на яскравих, привабливих візуальних образах. Ми купуємо очима, і з цим вже ніхто не сперечається. Інша справа, що для правильного використання візуальних образів потрібне розуміння оптимізації, колірної і геометричної гармонії, трендових течій. Про всі ці елементи ми і поговоримо у даному огляді, і почнемо з особливостей.
Створюємо дизайн комерційної сторінки в соцмережах
Відразу підкреслимо, що однією тільки яскравої аватарки для досягнення бажаного результату буде недостатньо. Про який саме результаті ми говоримо? Завжди ставте максимальну кінцеву мету: підписка, замовлення, покупка, дзвінок менеджеру і т.д. Для цього буде потрібна стратегія наповнення профілю, яка зачіпає такі блоки, як:
- аватарка;
- обкладинки;
- логотипи;
- шаблони для постів.
Щоб не створювати нагромаджень та і не плутати читачів, визначимо два основнї напрямки в розробці корпоративних пабліків. Варіант перший: продовження ідей корпоративного стилю в віртуальній іпостасі. Варіант другий: створення фірмового стилю з нуля. У такій ситуації насамперед розробляється концепція корпоративного стилю, а вже після - дизайн групи.
Тут зробимо ремарку. Не кожна соціальна мережа може похвалитися структурою, під яку варто розробляти дизайн. Наприклад, в Instagram не існує такої одиниці структури, як обкладинка, але велика увага приділяється логотипу і шаблонам для публікацій. В VK є і обкладинки, і аватарки, а також розширені можливості для постингу та розміщення товарів, але все це обмежується єдиною дизайнерською концепцією заданої мережею.
Навіщо взагалі морочитися дизайном групи в соцмережі?
Є кілька моментів, робота над якими здатна знайти позитивний відгук в серцях та розумі користувачів.
- Імідж. Якісний дизайн зіграє на руку іміджу компанії. «Якщо група оформлена класно, значить, власники люблять свою справу» - так думає більшість фолловерів, яких зустрічає стильний зовнішній вигляд групи, змістовне, актуальне наповнення.
- Вираз власного бачення прекрасного. Так, дизайн це ще і спосіб заявити про себе, свій смак, бачення прекрасного і модного.
- Юзабіліті. Коли ми говоримо про дизайн, то маємо на увазі не тільки візуальну, а й структурну частину: меню, підменю, каталог, основні пункти.
У попередніх публікаціях на сайті та в соціальних мережах ми вже розповідали про структурні елементи групи. Сьогодні нам хочеться розглянути основні графічні тренди 2020-2021, використовуючи які ви зможете освіжити свій проект, тим самим зміцнивши імідж компанії.
Графічні тренди в оформленні комерційних груп
На порозі нового десятиліття всі погляди індустрії спрямовані в майбутнє, а розум креативників, маркетологів і дизайнерів кипить від футуристичних образів. Давайте ж разом заглянемо за грань, яка відділяє теперішнє від майбутнього.
- Кіберпанк в неонових кольорах. Те, що ще вчора здавалося вигадкою, сьогодні прикрашає нашу повсякденність: голосові помічники, доставка їжі повітрям, програми-локатори, безпілотні технології, доповнена реальність. Основною темою майбутнього стають кислотні отруйні тони, що контрастують з глянцевим чорним. А тепер уявіть, який ефект це створить, якщо ідея чітко ляже в канву бізнесу. Яскравим прикладом 100% сумісності є паблік магазинів, що торгують переносною електронікою, комп'ютерної та іншою технікою.
- Занурення в обсяг. Тривимірна анімація виступає продовженням попередньої концепції, але на відміну від кіберпанку, здатна вигідно поєднуватися з більш «олдскульними» стилями. Наприклад, віртуальну подорож по споруджуваному котеджному селищу органічно сприймуть навіть користувачі похилого віку.
- Свіжа типографіка, як «фішка» оформлення. Сьогодні в топі такі шрифти, як Avenir Next Pro і Helvetica Now.
- Плоскі геометричні фігури. Здавалося б, нонсенс, але ні - тривимірна графіка відмінно доповнюється нехитрою геометрією в стилі Баухаус (мінімалізм, як основа стилю).
- Фільтри для фото і картинок. Навіть звичне зображення можна змусити заграти новими фарбами, наклавши на нього нестандартний фільтр.
- Брутальність, як антипод гладкої гламурної картинки. Експерименти з кольором, макетами, шрифтами - все це можна використовувати для виклику інтересу на хвилі “протесту”. Але, з таким прийомом слід поводитися дуже обережно, щоб не отримати зворотного ефекту.
Підсумовуючи, пройдемося основними моментами. Оформлення здатне привернути, або ж відштовхнути користувачів. Не недооцінюєте силу візуального впливу! Прагніть до двох основних «китів»: фірмового стилю і зручності навігації.
З одного боку є воля самих соціальних мереж, які нав'язують ті чи інші шаблони, з іншого - бажання виділитися на фоні конкурентів. Як водиться, десь посередині народжується істина.