Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Імідж компанії - це база, від якої відштовхуються клієнти при ухваленні рішення про співпрацю. Якщо імідж позитивний, відповідне рішення прийняти простіше, але над його створенням доведеться серйозно попрацювати. Ну а де, як не в соціальних мережах будувати образ, адже на таких майданчиках є все необхідне: багатомільйонна аудиторія, дизайнерські, маркетингові інструменти. І що найважливіше, все це не вимагає великих вкладень.
Від чого залежить успіх просування в соціальних мережах? Звичайно ж, від дизайну! Епоха віртуальної глобалізації побудована на яскравих, привабливих візуальних образах. Ми купуємо очима, і з цим вже ніхто не сперечається. Інша справа, що для правильного використання візуальних образів потрібне розуміння оптимізації, колірної і геометричної гармонії, трендових течій. Про всі ці елементи ми і поговоримо у даному огляді, і почнемо з особливостей.
Відразу підкреслимо, що однією тільки яскравої аватарки для досягнення бажаного результату буде недостатньо. Про який саме результаті ми говоримо? Завжди ставте максимальну кінцеву мету: підписка, замовлення, покупка, дзвінок менеджеру і т.д. Для цього буде потрібна стратегія наповнення профілю, яка зачіпає такі блоки, як:
Щоб не створювати нагромаджень та і не плутати читачів, визначимо два основнї напрямки в розробці корпоративних пабліків. Варіант перший: продовження ідей корпоративного стилю в віртуальній іпостасі. Варіант другий: створення фірмового стилю з нуля. У такій ситуації насамперед розробляється концепція корпоративного стилю, а вже після - дизайн групи.
Тут зробимо ремарку. Не кожна соціальна мережа може похвалитися структурою, під яку варто розробляти дизайн. Наприклад, в Instagram не існує такої одиниці структури, як обкладинка, але велика увага приділяється логотипу і шаблонам для публікацій. В VK є і обкладинки, і аватарки, а також розширені можливості для постингу та розміщення товарів, але все це обмежується єдиною дизайнерською концепцією заданої мережею.
Є кілька моментів, робота над якими здатна знайти позитивний відгук в серцях та розумі користувачів.
У попередніх публікаціях на сайті та в соціальних мережах ми вже розповідали про структурні елементи групи. Сьогодні нам хочеться розглянути основні графічні тренди 2020-2021, використовуючи які ви зможете освіжити свій проект, тим самим зміцнивши імідж компанії.
На порозі нового десятиліття всі погляди індустрії спрямовані в майбутнє, а розум креативників, маркетологів і дизайнерів кипить від футуристичних образів. Давайте ж разом заглянемо за грань, яка відділяє теперішнє від майбутнього.
Підсумовуючи, пройдемося основними моментами. Оформлення здатне привернути, або ж відштовхнути користувачів. Не недооцінюєте силу візуального впливу! Прагніть до двох основних «китів»: фірмового стилю і зручності навігації.
З одного боку є воля самих соціальних мереж, які нав'язують ті чи інші шаблони, з іншого - бажання виділитися на фоні конкурентів. Як водиться, десь посередині народжується істина.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!