Близька 11,5 млн українців (а це майже третина загального населення) активно дивляться сторіз і скролять стрічку Інстаграм. Серед них є ваша цільова аудиторія? Саме час заробити на їх захопленні! Для цього навіть не обов’язково реєструвати бізнес-профіль в соцмережі: таргетована реклама в Інстаграм приведе потенційних клієнтів на ваш сайт всього в 1 клік.
Чому Інстаграм?
Інстаграм – це реактивний двигун мільйонів бізнес-проектів. У 2020-му році аналітики компанії Hootsuite, яка розробила відомий веб-сервіс для SMM, зібрали цікаву статистику. З неї випливає, що:
- 81% інста-користувачів завжди перед покупкою шукають інформацію про товари саме в улюбленій соцмережі;
- 130 млн клікають на пости з продажем товарів щомісяця.
В цілому, інтернет-користувачі у 2,5 рази частіше клікають по рекламі в цій соцмережі, ніж на інших соцплатформах. Тобто, за рівнем залучення та конверсії вона випереджає навіть ефективну рекламу в Фейсбуці – найбільшій соцмережі.
Експерти пов’язують популярність Інстаграм з безліччю факторів: починаючи від збільшення частки мобільного інтернет-трафіку, закінчуючи широкими рекламними можливостями платформи. На останньому зупинимося докладніше.
Види реклами в Інстаграм
Таргетована реклама – це офіційний спосіб просування бізнесу, товарів або послуг в Інстаграмі. Офіційну рекламу, в залежності від способу налаштування, також можна розділити на два типи.
- Швидка реклама в Stories і промоакції через кнопку “просувати”. Реклама налаштовується через своєрідний Instagram Ads за 5 хвилин прямо в додатку. Функціонал її відносно простий. Публікація оптимізується для лайків, крос-постів, коментарів або підвищення впізнаваності бренду. Однак, якщо ваша основна мета не переходи та лайки, а конверсії – вам така реклама не підходить;
- Професійне налаштування реклами в Інстаграм в кабінеті Ads Manager Фейсбук. На ній зупинимося докладніше.
Налаштування реклами Інстаграм через рекламний кабінет Фейсбук
Реклама оптимізована, в тому числі для конверсій на сайті, встановлення додатка, переглядів відео, замовлень через “Кошик” і т.д.
Пропонує вибір різних місць розміщення. Можна налаштувати рекламу в Сторіз Інстаграм або розміщувати рекламний пост в стрічках користувачів. Також функціонал Ads Manager дає можливість паралельно розміщувати рекламу ще й в Фейсбук: в Messenger, в правій колонці поруч зі стрічкою новин, в моментальних статтях, а також у Audience Network.
Рекламний кабінет фейсбук пропонує розширений вибір рекламних цілей:
- «Відвідуваність точок»;
- «Переходи»;
- «Генерація лідів».
Під ці види реклами в Інстаграм можна задати модель оплати: CPM (плата за покази), СРС (за переходи), CPE (за залученого користувача), в залежності від бізнес-цілей кампанії. Такий підхід дозволяє максимально ефективно оптимізувати витрати та отримати кращі результати в межах бюджету.
Також налаштування в рекламному кабінеті Фейсбук розширює список доступних форматів креативу. Ви можете створити, наприклад, кільцеву галерею. Одна і та ж сама реклама в Інстаграм в Україні та за кордоном може коригуватися в залежності від регіону: у вас є можливість використовувати тексти на різних мовах і різні зображення.
Ключовий момент: більш тонкий таргет. Всього в рекламному кабінеті Фейсбук зібрано понад 100 налаштувань, мінімум половина яких доступна для Інстаграму. У Ads Manager можна створювати схожі аудиторії, використовувати ремаркетинг і т.д.
Крім того, всі дії щодо рекламного оголошення фіксуються алгоритмами та зберігаються в базі даних. Надалі ви зможете запустити рекламу для найактивніших груп користувачів.
Ціна
Що стосується ціни реклами в Інстаграмі, у налаштування через рекламний кабінет Фейсбук також є свій плюс.
На відміну від запуску рекламних кампаній через кнопку “Просувати”, в кабінеті можна створювати кампанії з різними варіантами креативів і декількома групами аудиторій.
Отже, скільки коштує реклама в Інстаграм при налаштуванні через Фейсбук?
Бюджет можна встановити за день або на весь термін публікації реклами. Денний бюджет безпосередньо залежить від обраної мети та від того, наскільки довго ви готові чекати результати.
Що рекомендує Фейсбук щодо мінімальних денних бюджетів:
- Якщо завдання – покази та використана модель СРМ, то для кампанії з однією групою оголошень мінімальний бюджет на день може становити $1;
- Для кампанії, мета якої – кліки, залученість, лайки, перегляди відео, заповнення лід-форм, мінімальний денний бюджет становить не менше $5-10 на кампанію;
- Кампанії, націлені на конверсію і будь-які низькочастотні події (наприклад, встановлення додатків) вимагають від $20 до $40 на день (в залежності від валюти оплати).
Розмір денного бюджету безпосередньо корелює зі швидкістю навчання кампанії. Чим більше ви вкладаєте, тим швидше отримаєте результат. У будь-якому випадку, бюджет можна коригувати в процесі оптимізації.
При денному бюджеті фактична сума витрат може виявитися трохи більше заданої. Це пов’язано з тим, що рекламна система Фейсбуку намагається отримати найкращі результати від публікації. Бувають дні, коли для цього можуть знадобитися зайві пару доларів, але ви отримаєте лід.
Професійне налаштування реклами в Інстаграм досвідченими контекст-менеджерами
У нашому агентстві ви можете замовити рекламу в Інстаграм з гарантованим результатом. Наші фахівці налаштовують рекламу з 2011 року, успішно запустивши понад 1000 рекламних кампаній.
Що ми робимо:
- Налаштовуємо рекламні кампанії та повністю запускаємо їх в роботу за 3-5 робочих днів;
- Тестуємо рекламні кампанії, вручну їх оптимізуємо і коригуємо таргет для досягнення кращих результатів в рамках одного рекламного бюджету.
Працюємо прозоро: у вас будуть доступи до рекламних акаунтів та сервісів аналітики і метрики. Ви можете відстежувати вартість кліків, переходів та лідів, рекламні бюджети і т.д. Ми допоможемо вам купити рекламу в Інстаграмі і зробити її максимально рентабельною!
Також, нагадуємо, що для того, щоб зробити ваш бізнес найбільш ефективним і прибутковим, ми можемо підключати й інші джерела трафіку. Над вашими проектами працює ціла команда інтернет-маркетингових фахівців і рекламних стратегів. За бажанням, ви можете замовити рекламу Prosale, послуги SEO, контекстну рекламу, соціальне просування та інші способи розкрутки в Інтернеті.
Агентством задоволені, особливих зауважень немає. Працюємо не перший рік, нормально спілкуємося з менеджером, чуємо один одного. Починали з реклами септиків, зараз зосередилися на очисних спорудах і комплексних роботах. Нам запропонували оформити цільові сторінки. Текст дуже сподобався - саме те, що ми і хотіли. Розмістили - все працює. Замовлення йдуть, продажі йдуть, все добре.
У нас вже був досвід запуску реклами в Гугл, але залишалися питання. Фахівці з в M. System запропонували зробити безкоштовний аудит нашого акаунту. Досить швидко і як належить роз'яснили, що потрібно виправити й можна поліпшити. Ми погодилися, хоча і було невелике побоювання, тому як бюджет нам порекомендували відчутний. І не пошкодували. Майже зі старту отримали перші результати. Реклама окупилася в рази. Будемо працювати далі, сподіваюся, з не меншим результатом.
можна довіритися
на всі 100!