Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ви володієте бізнесом і не хочете займатися контекстною рекламою самостійно. Недостатньо практичних знань, часу і банального бажання. Розуміємо! І підкажемо, як вибрати підрядника для цього непростого заняття. Можливо, цей текст допоможе вам визначитися з вибором.
Головні плюси роботи з власним фахівцем: він занурений в специфіку вашого бізнесу, займається тільки вашим контекстом і його простіше контролювати.
З якими ризиками пов'язаний вибір підрядника в штат:
Висновок: вибір підрядника на контекстну рекламу в штат - непогана ідея. Ви отримуєте повністю зануреного у вирішення ваших завдань співробітника, який з часом буде досконально розуміти специфіку саме вашого бізнесу і зможе найкращим чином оптимізувати рекламу. Але це має сенс тільки тоді, коли на підприємстві вибудувана система підвищення кваліфікації персоналу, виділений значний бюджет на інтернет-просування, а у вас є розуміння механізму роботи рекламних систем.
У роботі з фрилансером також є і свої плюси, і мінуси. Інтернет-ринок дуже різноманітний: серед вільних підрядників можна знайти фахівців з різним рівнем знань і навичок, досвідом і цінниками.
Плюс в тому, що ви, здійснюючи пошук підрядників для реклами, завжди можете оцінити кейси та досвід конкретно того контекстолога, який буде (або не буде) займатися вашою рекламою. І вибрати того, який підходить вам за рівнем професіоналізму і вартості послуг.
Вартість ця, до речі, нерідко порівнянна із сумою, яку вимагає ціла команда агентства. Але, при цьому вільний підрядник може більш гнучко організувати роботу. На фрилансі легко знайти виконавця, який буде на зв'язку у святкові та вихідні дні, може налаштовувати рекламу в будь-який час доби, швидко реагуючи на звернення. На відміну від агентства, яке працює за регламентом.
Роботу підрядника складніше тримати під контролем. Однак проблему частково вирішує сайт пошуку підрядників: на ринку є багато онлайн-платформ, в яких ви можете вибрати виконавця, спираючись на відгуки та рекомендації інших рекламодавців. І вибрати для себе того, який відрізняється старанністю і чесністю.
Мінуси роботи з вільним підрядником:
І, знову ж таки, тут не на вашу користь грає людський фактор, як і у випадку зі штатним фахівцем, а також необхідність в людині, яка буде оцінювати, контролювати та координувати роботу фрилансера.
Здійснюючи пошук підрядників з маркетингу, ви натрапите на безліч пропозицій від спеціалізованих агентств. Чому на них варто звернути увагу?
Головний плюс, в порівнянні зі штатним або позаштатним підрядником-одинаком - майже повне виключення людського фактора. Агентство надає послуги інтернет-реклами на професійному рівні з налагодженим механізмом взаємодії. У разі, якщо відповідальний за ваш проект співробітник буде тимчасово недоступний, в штаті завжди знайдеться той, хто його замінить. Крім того, агентства вміють масштабувати роботу - залучати декількох фахівців, якщо потрібно прискоритися.
Перед тим, як вибрати маркетингове агентство, зважте всі плюси та мінуси.
Плюси:
І варто пам'ятати, що у випадку з агентством підрядник — це агентство. А значить, старанність буде вище у зв'язку з репутаційними ризиками.
З мінусів - контекстолог в агентстві не зможе настільки сильно заглибитися в специфіку вашого бізнесу, як, скажімо, штатний фахівець. Терміни та порядок робіт встановлюються внутрішнім регламентом агентства, а не замовником. І, крім іншого, не всі агентства беруться за разові роботи та ставлять обмеження на мінімальний бюджет.
Ключовий висновок ми вже зробили в блозі трохи раніше.
Якщо ви хочете протестувати нішу, знайти людину на запуск реклами та тільки — краще звернутися до фрилансера. Агентства ж надають кінцевий результат у вигляді дзвінків, заявок і продажів. Досягають певних вимірних KPI, оптимізують і масштабують результат.
Дамо кілька порад щодо того, як вибрати підрядника для контекстної реклами та на що звернути увагу:
Проаналізуйте ці питання перед тим, як вибрати агентство контекстної реклами або вільного підрядника. Успіхів!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!