Інтернет агентство M System

Кейс з просування та оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі картонної упаковки

ТОВ "КАРТ-ПАК"

Про клієнта

Виробник та продавець упаковки з картону для продуктів харчування і не тільки.

Основний асортимент:

  • Упаковка для тортів
  • Коробки для кондитерських виробів: кексів, еклерів, пряників, цукерок та ін.
  • Коробки для піци
  • Коробки для суші
  • Ящики для фруктів
  • Коробки з гофрокартону
  • Картонні ящики
  • Картонний куточок
  • Подарункові коробки
  • Коробки для взуття

Результаты коротко:


174,66%
Збільшення транзакцій

491,74%
Приріст трафіку

293,69%
Збільшення доходу

Завдання:

  • Удосконалити сайт для покупця, збільшити продажі та відвідуваність інтернет-магазину

Сайт до оптимізації

Вихідні дані сайту до оптимізації:

Кількість посилань за Ahrefs 0
Кількість донорів за Ahrefs 0
Кількість посилань за Serpstat 0
Кількість донорів за Serpstat 0
Видимість за Serpstat 0
Кількість фраз за Serpstat 0

Роботи з оптимізації

  1. Базовий трафік сайту був 0;
  2. Зв'язок Google Analytics з Google Search Console та підключення цілей для відстеження конверсій на сайті;
  3. Зібрано широке семантичне ядро з ключовими запитами, за якими ранжуються конкуренти;
  4. Розроблено та впроваджено нову структуру сайту. Змінено назви категорій на більш високочастотні, згідно з зібраним семантичним ядром. Додані нові категорії. Структура спрощена для зменшення вкладеності; Файл нової структури
  5. Створено матрицю сезонності для визначення категорій, що підлягають першочерговій оптимізації;
    Матриця сезонності складається за допомогою інструмента Google KeyWord Planner. Із зібраної та розподіленої за категоріями семантики вибираємо по одному високочастотному ключу, завантажуємо в сервіс і отримуємо дані про попит за місяцями. Виходячи з отриманих даних визначаємо пріоритетні сторінки для опрацювання.
    Приклад матриці сезонності:
  6. Наповнення сайту контентом;
  7. Відповідно до пріоритетності сторінок сайту для клієнта складено ТЗ на копірайт;
  8. Для впровадження на сайт вибрано 200 релевантних ключових фраз, які відповідають запитам відвідувачів сайту;
  9. Для застосування підбиралися запити з високою, середньою та низькою частотністю;
  10. Розроблено та впроваджено схему перелінкування сайту;
  11. Замовлено, написано та розміщено тексти для 29 категорій (+2), загальним обсягом у 90 000 знаків без пробілів;
  12. Пророблено та впроваджено метадані Title, Description та H1 для оптимізованих категорій.
    Приклади метаданих:
    Title: Коробка для торта картон із прозорим віконцем 250*250*200 купити в Україні | Назва сайту
    Description: Коробка для торта картон з прозорим віконцем 250*250*200 купити на сайті *сайт* за ціною 18,90 грн ✓ Коробка для торта картон з прозорим віконцем 250*250*200: дивитися опис, фото, характеристики ✓ Швидка доставка по Україні Телефон

Сайт після 18 місяців просування

Було Стало
Оптимізовано текстами та метаданими 95 сторінок
Написано символів 365 000
Середня кількість сеансів за місяць 0 9 971
Кількість посилань за Ahrefs 0 1365
Кількість донорів за Ahrefs 0 133
Кількість посилань за Serpstat 0 84
Кількість донорів за Serpstat 0 53
Максимальна видимість за Serpstat 0 0.41
Кількість фраз за Serpstat 0 17610
  1. Спостерігається зростання трафіку з пошукових систем (динаміка трафіку за місяцями)

    Порівняння трафіку та доходу: липень 2020 та січень 2022

    Кількість нових користувачів збільшилась на 152,37%.
    Кількість сеансів збільшилась на 491,74%.
    Кількість транзакцій збільшилась на 174,66%.
    У січні 2022 року кількість сеансів з органічного пошуку склала 9379, у порівнянні з липнем 2020 – 1585 сеансів.
  2. Видимість сайту зросла
  3. Динаміка трафіку сайту зросла
  4. Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжується сайт
  5. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів у пошукових системах

Висновок

Після зміни структури сайту, оптимізації категорій, регулярного наповнення контентом та закупівлі маси посилань трафік показав суттєвий приріст і, відповідно, дохід також зріс.

Для подальшого зростання позицій та трафіку необхідно продовжувати роботи над сайтом, збільшувати його масу посилань, доповнювати контент, працювати з семантичним ядром.

Команда


Бондаренко Тимур
SEO Tech Lead

Бойчун Анастасія
SEO Middle

Борзиков Денис
Account manager