Інтернет агентство M System

Кейс з просування сайту магазину, що спеціалізується на продажі деталей для автомобілів

Інтернет-магазин "АвтоПласт"

avtoplast.com.ua

Сайт до оптимізації

Сайт був взятий на просування 18 липня 2019 року

Вихідні дані по сайту до оптимізації:

Сайт зайшов на оптимізацію, маючи непогані позиції в пошуковій системі Google. Сайт отримував з пошуку близька 500 відвідувачів на місяць.

Результати коротко:


174%
Приріст трафіку

446%
Збільшення транзакцій

532%
Збільшення прибутку

Цілі і завдання

Ціль:

  • Збільшити відвідуваність інтернет-магазину

Завдання:

  • Розширення семантичного ядра
  • Розробка та впровадження нової структури сайту
  • Збільшення посилальної маси

Роботи з оптимізації

    1. Зв'язок Google Analytics c Google Search Console і підключення цілей для відстеження конверсій на сайті;
    2. Зібрано широке семантичне ядро за ключовими запитами;
    3. Розроблено та впроваджено нову структуру сайту. Змінено назви категорій на більш високочастотні згідно з зібраним семантичним ядром. Додані нові категорії, структура спрощена для зменшення вкладеності;
    4. Створена матриця сезонності для визначення категорій, що підлягають першочерговій оптимізації;
    5. Впроваджені індексовані фільтри для пошуку на сайті;

      Фільтри включаємо після SEO оптимізації кожної сторінки.

    6. Розроблено схему перелінківки для всього сайту;
    7. Розроблено метадані для всіх оптимізованих сторінок;
    8. Розроблено та впроваджено шаблон генерації метаданих для карток товарів;
    9. Наповнення сайту контентом
      • Після розміщення текстів кількість ключових слів по яким ранжируется сайт за даними сервісу аналітики Serpstat збільшилася з 15890 до 44007;
      • Видимість сайту збільшилася в 9 разів з 0.00174 до 0.009;
      • Копірайтери написали тексти спільним об'ємом у 380 000 символів;
      • Написані тексти розміщені на 177 цільових сторінках.
    10. Планомірне збільшення посилальної маси;
    11. Регулярне наповнення сайту контентом.

    Сайт після оптимізації

    Порівняємо показники до просування і зараз

    Видимість сайту за останній рік

    Динаміка трафіку за рік згідно з даними сервісу Serpstat

    Динаміка ключових слів за рік згідно з даними сервісу Serpstat

    Трафік за весь період з Google аналітики (день)

    Трафик за весь период из аналитики (месяц)

    Заключення

    Клієнт продовжує співпрацю з нами і сайт демонструє істотний приріст трафіку і, відповідно, доходу.

    Порівняння трафіку і доходу: жовтень 2019 і жовтень 2020.

    Динаміка позицій за останній місяць

    Для подальшого зростання позицій і трафіку необхідно продовжувати роботи над сайтом, збільшувати кількість посилань, доповнювати контент, працювати з семантичним ядром.

Команда


Бондаренко Тимур
SEO Tech Lead

Бойчун Анастасія
SEO Middle

Булава Володимир
Account manager