Сайт до оптимізації
Сайт був взятий на просування 18 липня 2019 року
Вихідні дані по сайту до оптимізації:
Сайт зайшов на оптимізацію, маючи непогані позиції в пошуковій системі Google. Сайт отримував з пошуку близька 500 відвідувачів на місяць.
Результати коротко:
174%
Приріст трафіку
446%
Збільшення транзакцій
532%
Збільшення прибутку
Цілі і завдання
Ціль:
- Збільшити відвідуваність інтернет-магазину
Завдання:
- Розширення семантичного ядра
- Розробка та впровадження нової структури сайту
- Збільшення посилальної маси
Роботи з оптимізації
-
- Зв'язок Google Analytics c Google Search Console і підключення цілей для відстеження конверсій на сайті;
- Зібрано широке семантичне ядро за ключовими запитами;
- Розроблено та впроваджено нову структуру сайту. Змінено назви категорій на більш високочастотні згідно з зібраним семантичним ядром. Додані нові категорії, структура спрощена для зменшення вкладеності;
- Створена матриця сезонності для визначення категорій, що підлягають першочерговій оптимізації;
- Впроваджені індексовані фільтри для пошуку на сайті;
Фільтри включаємо після SEO оптимізації кожної сторінки.
- Розроблено схему перелінківки для всього сайту;
- Розроблено метадані для всіх оптимізованих сторінок;
- Розроблено та впроваджено шаблон генерації метаданих для карток товарів;
- Наповнення сайту контентом
- Після розміщення текстів кількість ключових слів по яким ранжируется сайт за даними сервісу аналітики Serpstat збільшилася з 15890 до 44007;
- Видимість сайту збільшилася в 9 разів з 0.00174 до 0.009;
- Копірайтери написали тексти спільним об'ємом у 380 000 символів;
- Написані тексти розміщені на 177 цільових сторінках.
- Планомірне збільшення посилальної маси;
- Регулярне наповнення сайту контентом.
Сайт після оптимізації
Порівняємо показники до просування і зараз
Видимість сайту за останній рік
Динаміка трафіку за рік згідно з даними сервісу Serpstat
Динаміка ключових слів за рік згідно з даними сервісу Serpstat
Трафік за весь період з Google аналітики (день)
Трафик за весь период из аналитики (месяц)
Заключення
Клієнт продовжує співпрацю з нами і сайт демонструє істотний приріст трафіку і, відповідно, доходу.
Порівняння трафіку і доходу: жовтень 2019 і жовтень 2020.
Динаміка позицій за останній місяць
Для подальшого зростання позицій і трафіку необхідно продовжувати роботи над сайтом, збільшувати кількість посилань, доповнювати контент, працювати з семантичним ядром.
Команда
Бондаренко Тимур
SEO Tech Lead
Бойчун Анастасія
SEO Middle
Булава Володимир
Account manager