Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка в e-commerce без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама інтернет-магазину дозволяє реалізовувати високу ефективність збуту в разі сезонних і акційних продажів, оцінювати конверсійність окремих сторінок, прискорити просування для отримання безкоштовного трафіку з пошуку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама для інтернет-магазинів - це оптимальний варіант для просування за категоріями, моделями, видовими характеристиками товару. Те, що потрібно для онлайн-шопа з сотнями артикулів! Тут можна експериментувати з аудиторіями, текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах (Gmail, YouTube та ін). Це будуть тільки ті інтернет-користувачі, які самі потенційно зацікавлені в ваших товарах. Контекст-менеджер задає параметри таких користувачів в налаштуваннях за допомогою таргета і релевантних ключових слів, а система знаходить їх за цими параметрами та показує рекламу в потрібний момент.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там. Українські підприємці у 2020-му році вклали в інтернет-рекламу 13,5 млрд гривень, що на 11% перевищило вкладення в телерекламу. І кількість інвестицій продовжує рости. Не відставайте!
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Що таке структура сайту, 12 Лютого 2024
У цій статті ми розглянемо, що таке структура веб-сайту, яка вона має бути й чого не варто робити. Обговоримо типові помилки, які зазвичай сильно гальмують просування, заважають отримувати трафік та конверсії. Що розуміти під правильною структурою сайту? Спосіб його влаштування, в якому кожна сторінка впорядкована та логічно пов’язана з іншими. Подібно до карти, структура допомагає […]
Як надати партнеру доступ до об’єктів в Business Manager?, 24 Травня 2021
Якщо ваша компанія співпрацює з агентством або консультантом, ви можете додати його в Business Manager і надати йому доступ до об’єктів. Врахуйте наступні моменти: Додати партнера може тільки адміністратор компанії. У партнера повинен бути Business Manager. Якщо його немає, попросіть партнера створити Business Manager. Вам знадобиться ID компанії партнера. Детальніше про те, як дізнатися ID […]
Що робити бізнесу зараз, щоб стати сильніше завтра, 11 Вересня 2020
Підприємництво – термін, найкраще відображає суть будь-якої самостійної комерційної діяльності. З одного боку, це складний і звивистий шлях, слідуючи по якому доведеться покластися виключно на свої сили, з іншого – нескінченні можливості для особистісного та корпоративного зростання. Саме про такі можливості, що дозволяють зміцнити фінансове підґрунтя під ногами, і піде мова. Бізнес слід уявляти, як […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!