Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка в e-commerce без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама інтернет-магазину дозволяє реалізовувати високу ефективність збуту в разі сезонних і акційних продажів, оцінювати конверсійність окремих сторінок, прискорити просування для отримання безкоштовного трафіку з пошуку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама для інтернет-магазинів - це оптимальний варіант для просування за категоріями, моделями, видовими характеристиками товару. Те, що потрібно для онлайн-шопа з сотнями артикулів! Тут можна експериментувати з аудиторіями, текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах (Gmail, YouTube та ін). Це будуть тільки ті інтернет-користувачі, які самі потенційно зацікавлені в ваших товарах. Контекст-менеджер задає параметри таких користувачів в налаштуваннях за допомогою таргета і релевантних ключових слів, а система знаходить їх за цими параметрами та показує рекламу в потрібний момент.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там. Українські підприємці у 2020-му році вклали в інтернет-рекламу 13,5 млрд гривень, що на 11% перевищило вкладення в телерекламу. І кількість інвестицій продовжує рости. Не відставайте!
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
SEO для сайту з обмеженим асортиментом, 20 Травня 2021
Для початку варто визначити, що ми розуміємо під обмеженим асортиментом і чому ми присвячуємо його просуванню цілу статтю. Наразі мається на увазі два типи асортименту: Вузькоспеціалізований: спеціалізовані товари вузького профілю або монобрендова продукція. Наприклад, сайт з продажу крафтових деталізованих автомобільних моделей власного виробництва. Малий, в порівнянні з прямими конкурентами, асортимент. Наприклад, ваш конкурент пропонує понад […]
Кому підходить SEO просування, а для кого це марна витрата грошей, 17 Жовтня 2021
Методів і каналів залучення клієнтів в e-commerce багато. Але якщо контекстна реклама, наприклад, майже не викликає питань (всім подобається швидкий ефект і прогнозованість результатів), то щодо SEO у багатьох є побоювання. Головним чином у новачків в digital-бізнесі та тих, хто має негативний досвід робіт з просування. Давайте розглянемо, кому підійде SEO-просування, чи актуальні його методи […]
Надання доступу в Google Merchant Center, 25 Травня 2021
Проста і докладна інструкція допоможе Вам надати доступ Google Merchant Center будь-якій третій особі. У нашому випадку – PPC-фахівцям та аккаунт-менеджерам агентства-підрядника. Це потрібно для того, щоб вони могли додавати сайти, створювати та коректувати товарні фіди в Мерчант, пов’язувати акаунт з вашими акаунтами в інших сервісах Google (якщо це ще не зроблено) і здійснювати інші […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!