Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Контекстна реклама
на бренд

Розробляємо і реалізуємо ефективні стратегії використання брендових запитів в рекламі для залучення ще більшої кількості зацікавлених користувачів на ваш сайт Відправити запит
Google shopping logo
Чому сайту бренду потрібна контекстна реклама
effective Ефективний захист свого бренду в Google

Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.

arms Можливість відвойовувати трафік у конкурентів

Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.

graph Контекстна реклама за брендом - відмінний PR інструмент

Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.

search Ефективне доповнення до просування в Пошуку

Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.

Переваги контекстної реклами на бренд
target Високоякісний трафік

Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.

price down Низька вартість

Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.

thumb Покращення важливих показників

Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.

work exp Іміджева складова

Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.

Наші кейси
Що кажуть клієнти
Агропом

Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі

07.02.2022
Look Оптика

Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.

03.11.2021
Світ Лози

Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.

31.08.2021
Чому ми
10 years
Понад 10 років в контекстній рекламі
ppc
Сертифіковані спеціалісти з контекстної реклами
budget
Працюємо по абонплаті, не беремо % з бюджету
bonus
Бонуси 10 000 грн на контекстну рекламу
kpis
Щотижневі звіти без "води": тільки KPI та метрики
key
Швидкий запуск кампаній "під ключ": від ТЗ до результатів
account
Надаємо повний доступ до рекламного акаунту
support
Постійна підтримка персонального менеджера
Рекомендуємо статті
image SEO Google VS SEO Yandex, 2 Грудня 2020

Якщо ви плануєте продавати товари в країнах СНД через інтернет-магазин, перед вами, ймовірно, постане питання: де просуватися – в Google або в Яндекс. У Росії, наприклад, Яндекс випереджає американського конкурента за кількістю лояльних користувачів. В інших країнах Google – мастхев. Обмежуючи себе лише однією пошуковою системою, ви ризикуєте залишитися невидимими для великого сегмента цільової аудиторії. […]

image Надання доступу до рекламного кабінету VK, 25 Травня 2021

Створення рекламного кабінету Перейти за посиланням: vk.com/adscreate Врахуйте наступні моменти: 1. Вибираємо «Універсальний запис» і створюємо запис. 2. Пишемо будь-який текст/слово, і натискаємо «Створити». 3. У самому низу сторінки натискаємо «Створити оголошення». Надалі, оголошення можна буде архівувати, кабінет залишиться на своєму місці. Якщо чогось не вистачає – ВК сам підкаже. Внизу обов’язково натискаємо “Зберегти”. Тепер […]

image Надання доступу до рекламного кабінету Яндекс.Директ, 25 Травня 2021

Рівноправний доступ до облікового запису Яндекс.Директ може бути виданий кільком користувачам – представникам. Представники можуть переглядати статистику і управляти елементами аккаунта. У разі, якщо ви замовляєте рекламні послуги в інтернет-агенції, вам слід знати, як дати доступ до Яндекс Директ сторонньому підряднику. Пропонуємо детальну інструкцію. Додавання представника: 1. Після авторизації в Яндекс.Директ перейдіть на сторінку Мої […]

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!