Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Розглядаючи 5 кращих способів рекламувати новий бізнес, ми представили цілий список переваг SMM-просування для будь-якого інтернет-проекту. Ну майже будь-якого. Винятком можуть бути, хіба що, вузькоспеціалізовані В2В проекти і бізнес моментальних рішень. І то, це дуже спірно. Для всіх інших наявність розкрученої бізнес-сторінки в соцмережах – це, однозначно, жирний плюс до ефективності підприємства. АЛЕ за умови […]
На якому тільки “блюдці» не підносять модель AIDA починаючим комерційним авторам і маркетологам: “спосіб написати текст за 20 хвилин”, “рецепт ідеального лендінга”, “формула лідогенераціі” … І ніхто не прикрашає: вона дійсно ефективно застосовується і в копірайтингу, і для розробки односторінкових сайтів, і в продажах при формуванні стратегії збуту, в роботі сейлз-менеджерів і дилерів. Як і […]
Гостьовий доступ до Яндекс Метрики – це режим перегляду. Користувач, який отримав доступ, може переглядати параметри та статистику за вашим лічильником. Але збереження елементів при формуванні звіту, збереження звіту й інші активні дії йому не доступні. Гостьовий доступ потрібен SEO-фахівцям і спеціалістам з контекстної реклами для того, щоб в процесі роботи над веб-ресурсом у підрядника […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!