Ефективний захист свого бренду в Google
Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Можливість відвойовувати трафік у конкурентів
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама за брендом - відмінний PR інструмент
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Ефективне доповнення до просування в Пошуку
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Високоякісний трафік
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Низька вартість
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Іміджева складова
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Найбільш дружні CMS для SEO: основні вимоги, 21 Жовтня 2021
Органічний трафік – найбільше та найдешевше джерело клієнтів в e-commerce. Тому рано чи пізно питання CЕО-просування стає майже перед будь-яким проектом. Так що оцінити, наскільки той чи інший движок адаптований для SEO, краще заздалегідь. Одні з них оснащені “SEO-frendly” функціоналом за замовчуванням, іншим необхідний додатковий інструментарій.. Розгляньмо, в яких CMS SEO функції особливо розвинені та […]
Проблеми просування у двох пошукових системах, 18 Січня 2022
Згідно з відкритими даними, найбільш популярними пошуковими системами в СНД, як і раніше, залишаються Google і Яндекс. Частка першого пошукача становить 33% від загальної кількості користувачів, частка другого – 50%. Кожна із систем має свій алгоритм роботи в оцінці запитів користувача, ранжируванні сайтів, обліку факторів, що впливають на результати видачі. Різницю потрібно знати та враховувати, […]
Асоційовані конверсії: що це і як їх правильно використовувати?, 23 Липня 2021
Будь-яка контекстна реклама це складний інтернет-маркетинговий інструмент, для оцінки ефективності якого потрібно враховувати абсолютно все. В тому числі всі непрямі фактори та джерела, що впливають на кінцевий результат. Наприклад, асоційовані конверсії. Це конверсії, які брали участь в ухваленні рішення про покупку, але не стали останнім джерелом залучення. Вони не відображаються в звичайних звітах Google Analytics. […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!