Ефективний захист свого бренду в Google
Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Можливість відвойовувати трафік у конкурентів
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама за брендом - відмінний PR інструмент
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Ефективне доповнення до просування в Пошуку
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Високоякісний трафік
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Низька вартість
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Іміджева складова
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Пошук балансу: ефективні стратегії локального та глобального націлення в рекламі у сфері логістики та транспорту, 29 Січня 2024
У сучасному світі глобалізації та цифровізації, маркетинг та таргет для бізнесу у сфері логістики та транспорту стикається з унікальними викликами й можливостями. З одного боку, компанії повинні прагнути глобального охоплення, пропонуючи стандартизовані та якісні послуги на міжнародному рівні. З іншого боку, необхідно враховувати локальні особливості кожного ринку, адаптуючи свої послуги та маркетингові стратегії до різних […]
Оновлення пошукової видачі Google: травень 2020, 26 Травня 2020
З 4 травня 2020 року було запущено оновлення пошукової видачі Google під назвою 1, що підтвердив 1, провідний фахівець в пошуковій оптимізації і творець декількох відомих сайтів. Що змінилося в пошуковій видачі інтернет-гіганта і що робити у разі, якщо позиції сайту просіли? Google апдейт Core 2020 May – що зміниться? Як і попередні апдейти Гугл, […]
Є SEO, немає зростання: причини, симптоми, 24 Липня 2020
Вкладення в SEO не приносять результат? Коли варто почати турбуватися? Як розібратися в ситуації і де шукати провину оптимізатора, якщо вона є? Спробуємо розібратися. У цій статті ми зібрали 9 причин, які найчастіше викликають суперечки між виконавцем і замовником SEO. Рекомендуємо до прочитання обом сторонам: фахівцю буде простіше скорегувати стратегію просування, а власнику сайту – […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!