Ефективний захист свого бренду в Google
Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Можливість відвойовувати трафік у конкурентів
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама за брендом - відмінний PR інструмент
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Ефективне доповнення до просування в Пошуку
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Високоякісний трафік
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Низька вартість
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Іміджева складова
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Як отримати користь з негативних відгуків, 31 Серпня 2020
Негативні відгуки – це не абсолютне зло. По-перше, конструктивні відгуки – це цінний зворотній зв’язок, який показує недоліки у вашій роботі. По-друге, віртуозно реагуючи на критику, ви формуєте репутацію відповідальної компанії, яка піклується про своїх клієнтів. Постарайтеся змінити думку незадоволеного клієнта та утримати його, а також схилити “публіку” на свою сторону. До речі, сторонні користувачі […]
Вплив AI на бізнес. Як ефективно впроваджувати технології в бізнес, 11 Листопада 2020
Впровадження штучного інтелекту в бізнес все ще перебуває на зародковій стадії, але навіть на такому рівні вже можна вибудовувати робочі стратегії його застосування. Експерти впевнені, що за цією технологією майбутнє, оскільки вона перевершує чинні підходи до оптимізації бізнес-процесів. За даними сервісу Deloitte, 82% компаній, що вклалися в AI на старті впровадження (три роки тому), зараз […]
Важливість дизайну в оформленні соціальних мереж, 11 Листопада 2020
Імідж компанії – це база, від якої відштовхуються клієнти при ухваленні рішення про співпрацю. Якщо імідж позитивний, відповідне рішення прийняти простіше, але над його створенням доведеться серйозно попрацювати. Ну а де, як не в соціальних мережах будувати образ, адже на таких майданчиках є все необхідне: багатомільйонна аудиторія, дизайнерські, маркетингові інструменти. І що найважливіше, все це […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!