Ефективний захист свого бренду в Google
Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Можливість відвойовувати трафік у конкурентів
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама за брендом - відмінний PR інструмент
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Ефективне доповнення до просування в Пошуку
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Високоякісний трафік
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Низька вартість
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Іміджева складова
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Ефективні способи збору і розміщення відгуків про ваш бізнес, 5 Серпня 2020
Чому відгуки від клієнтів – це важливо? Наведемо декілька фактів. Згідно з дослідженням www.brightlocal.com/research/local-consumer-review-survey/ від компанії BrightLocal в 2017 році: 85% користувачів довіряють відгуками нарівні з рекомендацією знайомого; 97% покупців читають відгуки та огляди перед ухваленням рішення про покупку. І це не все! Відгуки, розміщені на сайті, впливають на ранжування сторінок в пошукових системах. Створюють […]
Google Ads для свого сайту. Що краще – піти на курси з контекстної реклами, або довіритися агентству?, 27 Вересня 2021
Трапляється, що власники бізнесу, часто перфекціоністи та трудоголіки, хочуть займатися контекстною рекламою в Google самостійно, щоб контролювати результат від А до Я. Але, не володіючи потрібними технічними знаннями та навичками, сумніваються, чи варта гра свічок. Чи можна навчитися контекстній рекламі та вести справи самостійно, або варто все ж довіритися агентству? Давайте поміркуємо. Що потрібно фахівцю […]
Чому інтернет маркетинг підходить вашому бізнесу, 13 Серпня 2020
Криза 2020-го і введений карантин оголив основні переваги інтернет-торгівлі та Digital-просування, що змусило ще більше бізнесменів придивитися до онлайну. Якщо ви до цих пір працюєте в виключно офлайні і сумніваєтеся, що цифровий маркетинг – для вас, прочитайте цю статтю. Можливо, ваша думка зміниться. Ваші клієнти “живуть” в інтернеті Кілька фактів на користь “цифри”: Близька 60% […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!