Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Якщо ви плануєте продавати товари в країнах СНД через інтернет-магазин, перед вами, ймовірно, постане питання: де просуватися – в Google або в Яндекс. У Росії, наприклад, Яндекс випереджає американського конкурента за кількістю лояльних користувачів. В інших країнах Google – мастхев. Обмежуючи себе лише однією пошуковою системою, ви ризикуєте залишитися невидимими для великого сегмента цільової аудиторії. […]
Створення рекламного кабінету Перейти за посиланням: vk.com/adscreate Врахуйте наступні моменти: 1. Вибираємо «Універсальний запис» і створюємо запис. 2. Пишемо будь-який текст/слово, і натискаємо «Створити». 3. У самому низу сторінки натискаємо «Створити оголошення». Надалі, оголошення можна буде архівувати, кабінет залишиться на своєму місці. Якщо чогось не вистачає – ВК сам підкаже. Внизу обов’язково натискаємо “Зберегти”. Тепер […]
Рівноправний доступ до облікового запису Яндекс.Директ може бути виданий кільком користувачам – представникам. Представники можуть переглядати статистику і управляти елементами аккаунта. У разі, якщо ви замовляєте рекламні послуги в інтернет-агенції, вам слід знати, як дати доступ до Яндекс Директ сторонньому підряднику. Пропонуємо детальну інструкцію. Додавання представника: 1. Після авторизації в Яндекс.Директ перейдіть на сторінку Мої […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!