Обійти навіть сильних конкурентів в пошуковій видачі реально! Ми розробимо і реалізуємо ефективну стратегію розкрутки вашого сайту в пошукових системах шляхом закупівлі зовнішніх посилань – формування якісного посилального профілю.
Чому це важливо і наскільки ефективно – розповімо далі.
Просування сайту посиланнями: як і навіщо
Посилання, що ведуть з зовнішніх джерел на сторінки вашого сайту – один з ключових чинників ранжирування в пошуковій видачі Google. Формування якісного, наближеного до природного, посилального профілю – запорука впевненого підвищення позицій веб-ресурсу в пошуковій видачі, залучення органічного і реферального трафіку.
Як це працює з точки зору пошукових систем:
- джерело, на якому розміщується посилання на ваш сайт, називається донором, а ваша сторінка виступає акцептором;
- розміщуючи посилання, донор надає траст (тобто, висловлює довіру) акцепторові;
- розмір трасту залежить від кількості розміщених посилань.
Чим більша кількість посилань на сайт надходить від якісних донорів, тим краще він ранжируется у видачі: пошуковики вважають ресурс авторитетним, корисним і таким, що заслуговує на довіру. А це є одним з ключових чинників ранжирування.
Веб-сайти, які впевнено “стоять” у ТОПі пошукової видачі, вже володіють значною кількістю активних зовнішніх посилань на свої сторінки. Ця посилальна маса формувалася роками і для того, щоб успішно конкурувати з такими сайтами в топовій видачі, необхідно побудувати якісний посилальний профіль.
Це завдання вирішує SEO Linkbuilding: пошукові оптимізатори вивчають кількість посилань ваших основних конкурентів з ТОП-10, вивчають ваш бізнес і розробляють цілу стратегію для отримання якісних зворотних посилань і, при можливості, з таких, на яких раніше не розміщалися жодні конкуруючі лінкбілдери.
Кому потрібен Linkbuilding
Побудувати посилальний профіль і наростити кількість посилань необхідно, якщо ви:
- новачок в e-commerce, шукайте потенційних клієнтів і спосіб заявити про себе;
- знаходитеся у пошуку ефективного джерела трафіку;
- працюєте у висококонкурентній сфері.
Хоча фактично лінкбілдінг варто задіяти кожному проектові, який хоче успішно просуватися в мережі Інтернет.
Якісний лінкбілдінг для інтернет-магазинів – що це
Думка про те, що закупівля посилань на біржах і є Linkbuilding – помилкова. Посилання з неякісних джерел, спам і інші “косяки” біржових посилань незмінно приведуть до санкцій пошукових систем. Ефективне нарощування беклінків – це рутинний, трудомісткий і чсовитратний процес, так як донори відбираються лінкбілдером вручну.
Важливі критерії при виборі донорів:
- Авторитетність. Само собою, купити природні посилання у Forbs набагато вигідніше, ніж з невідомого ресурсу. Чим авторитетніше донор, тим більше користі його траст принесе вашому сайту.
- Релевантність веб-ресурсу. Необхідно розмістити посилання на майданчиках, які збігаються з вашим за тематикою;
- Місце розміщення лінка. Посилання, розміщені в основному контенті сторінки, вважаються більш значущими, ніж ті, що поміщені в бічних колонках або футері.
- Авторство. Посилання, розміщені адміном сайту, цінуються набагато більше згадки в коментарях. Розстановка лінків без участі редактора може вважатися порушенням.
- Співвідношення анкорних і безанкорних посилань в посилальному профілі. До 70% всіх Google-фільтрів пов’язані з анкорним і посилальним спамом. SEO-спеціаліст повинен підтримувати “здорове” співвідношення анкор/безанкор, щоб уникнути санкцій.
- Nofollow (закриті) і Dofollow (відкриті) посилання. У пошуковому просуванні більш вигідними є Dofollow посилання, а закриті потрібні для «розбавки» посилальної маси. Тому оптимізатор повинен звертати увагу не тільки на беклінки з донорних сайтів, але і розмістити посилання на форумах, в соцмережах, відгуковиках і т.д. Пошуковики люблять різноманітних донорів.
Також при виборі донорів враховується географія трафіку і динаміка його росту на сайті, індексованість, обсяг аудиторії і т.д. В цілому, враховується кілька десятків критеріїв.
Етапи Linkbuilding
Для наочності, опишемо алгоритм зовнішньої оптимізації сайту нашими фахівцями.
Етап 1. Аналіз існуючого посилального профілю:
- оцінка якості наявних зворотних посилань;
- зняття посилань низької якості;
- аналіз довідкових профілів конкурентів;
- розробка стратегії нарощування посилань на 3-6 місяців.
Етап 2. Оцінка якості донорів:
- географія майданчиків для розміщення беклінків;
- їх відвідуваність;
- тематична відповідність майданчиків;
- співвідношення анкор/безанкор;
- інші оцінки якості.
Етап 3. Роботи з посиланнями:
Для роботи з беклінками вибирається одна або кілька поширених платних і безкоштовних тактик: аутріч, контент-маркетинг, статейне розміщення, крауд-маркетинг, посилання з соцмереж, відгуки на сайтах-відгуковиках.
Ми віддаємо пріоритет аутріч просуванню, яке передбачає домовленості з власниками, адміністраторами, редакторами веб-ресурсів про розміщення зворотних посилань і ручне проставлення беклінків.
Природні посилання закуповуємо на трастових майданчиках з постійним трафіком, частиною якого є цільові користувачі вашої бізнес-ніші. Робимо так, щоб згадки про ваш веб-ресурс носили природний характер.
Таким чином, нам вдається зміцнити довіру пошукових систем до вашого ресурсу і поліпшити ранжування. З 2011 року за допомогою такої стратегії лінкбілдінгу ми успішно розкрутили понад 135 сайтів, кожен з яких працює стабільно результативно: приносить трафік і продажі.
Співпрацюємо з компанією M. System більше пів року. Послуги надаються оперативно, а головне якісно. Дякую!
Працюємо з МСістем за двома напрямками: контекст і seo. Результатом повністю задоволені. Кількість замовлень по Україні за останні 3 місяці зросла на 15% - це основний показник роботи.
можна довіритися
на всі 100!