| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO робить сайт ефективним інструментом продажів
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування весільного сайту з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного відгуку. Майбутній клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
SEO приводить вам гостей з Пошуку Google
Той, хто бажає замовити послуги весільного агентства, майже завжди спочатку вивчає інформацію про одруження, місця проведення та весільних організаторів в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Прокачане SEO - це важлива перевага перед конкурентами
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапаї. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню весільного сайту ймовірність того, що клієнт звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
SEO підвищує впізнаваність компанії і зміцнює репутацію
SEO-фахівці разом з копірайтерами й маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму весільного агентства. Одне із завдань просування весільного сайту - створення експертного контенту. Інша - залучення гостей за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і форумах, в каталогах компаній і т.д.
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Надання доступу до кабінету Яндекс.Метрики, 25 Травня 2021
Гостьовий доступ до Яндекс Метрики – це режим перегляду. Користувач, який отримав доступ, може переглядати параметри та статистику за вашим лічильником. Але збереження елементів при формуванні звіту, збереження звіту й інші активні дії йому не доступні. Гостьовий доступ потрібен SEO-фахівцям і спеціалістам з контекстної реклами для того, щоб в процесі роботи над веб-ресурсом у підрядника […]
Як пояснити складні програмні рішення нетехнічній аудиторії, 30 Січня 2024
Зазвичай, коли компанія представляє складне технологічне рішення, лише невеликий відсоток клієнтів у B2B, тобто. осіб, які приймають рішення про покупку, добре розуміються на темі. Це вимагає від фахівців та менеджерів з продажу використовувати просту та зрозумілу мову під час переговорів. Розглянемо методи та стратегії ефективного спілкування з такою аудиторією. Якщо вам цікаві подібні теми, пропонуємо […]
Як в умовах кризи стимулювати продажі за допомогою інтернет маркетингу, 7 Серпня 2020
Як зберегти і нарощувати прибуток в умовах кризи, пов’язаної з COVID-19? Що робити, щоб не боятися банкрутства і втрати бізнесу? Чи варто скоротити маркетингові витрати і як адаптувати стратегії маркетингу і продажів до змін в умовах невизначеності? 6 правил виживання – далі в статті. 1. Не відмовляйтеся від реклами Перша реакція багатьох з нас на […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!