Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Як зробити зі звичайного e-commerce сайту робочий інструмент для залучення клієнтів і прибутку? Простіше кажучи - як збільшити обсяг продажів в магазині через інтернет і успішно розвиватися в digital-просторі?
Зокрема:
а) Просувати його в пошуку, адже пошуковий трафік для онлайн-шопа - найвигідніший і та найбільший;
б) Зробити сайт привабливим і зручним для користувача, а також впроваджувати різні лід-магніти, щоб переходи на нього закінчувалися покупкою, а не розсердженим поверненням на сторінку видачі. Людина повинна легко орієнтуватися на сайті, знаходити потрібні їй сторінки, кнопки зворотного зв'язку, повинна мати можливість швидко здійснити покупку тощо.
Звичайно, в просуванні в інтернеті важливу роль відіграє реклама, соцмережі, дизайн, репутація і багато іншого, але ми зупинимося на перелічених вище пунктах. Цих дій вже буде досить для того, щоб налагодити потік клієнтів, і підвищити продажі. А ще, реалізувати їх можна в рамках однієї послуги - SEO просування і його інструментів.
Довге завантаження сайту, 404 помилки, відсутність безпечного протоколу та інші недоліки в програмному коді ресурсу - це те, що відлякує користувачів. Щоб підвищити продажі сайту, потрібно домогтися того, щоб він працював, "як годинник".
Технічний аудит ресурсу дозволить визначити наявність проблем, після чого пошуковий оптимізатор може виправити помилки, якщо вони є.
На що звернути увагу:
В кінцевому підсумку підвищення продажів сайту це не гарантує, але точно зменшить число відмов.
Дані досліджень говорять про те, що в середньому лише 2-3% користувачів, які шукають товари через Гугл, переходять на другу сторінку пошуку. Весь трафік отримують сайти з ТОП-10, причому "жирні вершки" – до 75% переходів "знімають" верхні три.
Тому, на питання “як збільшити продажі в інтернет-магазині” головна відповідь – просуватися в пошуку за основними ключовими словами. Адже робити ставку тільки на платну рекламу, або соцмережі, або будь-які інші канали трафіку не можна. Для інтернет-магазину фундаментальне джерело клієнтів – це пошукова видача.
Як підвищити інтернет-продажі через просування? Розглянемо технічну сторону питання. Потрібно зробити так, щоб пошукові роботи безперешкодно пересувалися сайтом, швидко і правильно індексували його сторінки.
Для цього формується семантичне ядро сайту, на його основі – структура. Структура відображається в програмній карті ресурсу Sitemap.xml – "путівнику" для пошукових роботів. Створюється інструкція для них – файл Robots.txt, в якому зазначено, які сторінки індексувати, а які ні.
Також SEO-спеціалістом впроваджується і перевіряється:
Якщо пропрацювати кожен з пунктів, можна прискорити індексацію сторінок сайту і почати краще ранжуватися в пошуку. Але, знову ж таки, для помітного збільшення інтернет продажів цього недостатньо. Робота з технічними факторами сайту – це лише частина роботи SEO-фахівця.
Щоб з індексу (єдиної бази пошукових систем) пошуковик вибрав саме ваш ресурс для відповіді на запит користувача, і вибрав для цього відповідні сторінки, контент і метадані цих сторінок потрібно оптимізувати максимально релевантними ключовими словами.
Щоб потрібні користувачі потрапляли на корисні їм сторінки та здійснювали покупки.
Важливі правила:
Для просування сайту також важлива зовнішня оптимізація ресурсу – нарощування посилального профілю шляхом розміщення зворотних посилань на різних веб-ресурсах. Чим більше авторитетних платформ посилається на вас, тим краще сайт ранжується в пошуку.
Отже, переходимо до найцікавішого. У вас є міцний фундамент: добре оптимізований сайт, який не генерує помилок і швидко завантажується, швидко індексується та займає хороші позиції в пошуковій видачі за основними ключовими словами. На нього стабільно надходить трафік. Чи гарантує це збільшення продажів в інтернет-магазині? Ні.
Те, що люди приходять на сайт і їх там нічого не відлякує, ще не означає, що вони захочуть зробити покупку.
Тут важливо, щоб SEO-спеціаліст мислив не тільки "цифрами" але і підключав базові знання про маркетинг і продажі, щоб добре пропрацював юзабіліті сайту.
Один з основних SEO-трендів сьогодні – акцент на користувацькі потреби. Якісним сайтом сьогодні вважається той, що максимально відповідає інтересам і потребам користувачів. Що важливо? Давайте розбиратися.
Оптимізатор - не дизайнер, але тема візуальної реалізації сайту актуальна і в площині SEO. Він стежить за тим, щоб після попадання на сайт гість відразу розумів, куди клікати, як зробити покупку, як провести оплату, як дати зворотний зв'язок і т.д. Користувач не повинен "спотикатися" через дизайн або дратуватися через вилітаючі push-повідомлення на весь екран. Це неактуально і не юзабіліті.
Знайшовши помилки, фахівець складає відповідні рекомендації для дизайнера.
Хочете знати, як підвищити продажі сайту? Прислухайтеся до таких рекомендацій і не економте на дизайн-доробках.
Як мінімум це означає, що на сайті повинні бути дотримані комерційні фактори. До них відносяться десятки дрібниць, які допомагають споживачеві швидко і без проблем зробити покупку на сайті.
Так, якщо ви хочете, щоб сайт продавав, можете вказувати на ньому таку інформацію:
Одна з метрик оцінки конверсійності інтернет-магазину - відсоток кинутих кошиків. Цей показник важливо відстежувати. Якщо кинутих кошиків занадто багато, важливо зрозуміти причину: оцінити зручність оформлення замовлення, оплати тощо..
Пам'ятайте, складність форми замовлення впливає на конверсію. Чим простіше людині зробити замовлення, тим менша ймовірність відмови. Деталі менеджер з'ясує при зідзвоні.
Далі про те, як збільшити продажі з сайту, ми розглянемо, як дозволити клієнту легко орієнтуватися на сайті. Для цього існують базові моменти доопрацювання навігації:
Посадіть людину, незнайому з вашим ресурсом, і попросіть знайти щось на ньому. Так ви зрозумієте, наскільки вдало реалізована навігація.
SEO-фахівців теж цікавить, як збільшити інтернет-продажі, так що окрім іншого вони можуть порекомендувати впровадження різних доробок для підвищення конверсії.
Ось деякі приклади:
Впроваджуйте та тестуйте ці та інші ідеї для сайту і підвищуйте конверсію без збільшення рекламних витрат!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!