Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Сучасні тенденції наочно демонструють, що кожен, хто хоче домогтися успіху власної справи, повинен гідно представляти себе в інтернеті. Для цього команда повинна поповнитися новим фахівцем - seo-оптимізатором, який би взяв у свої руки розвиток проекту в мережі.
Головне завдання фахівця - вивести ресурс в топ. Однак велика конкуренція не завжди дає можливість в короткі терміни опинитися в лідерах. Адже саме місце на першій сторінці видачі говорить про те, що сайт затребуваний, популярний, надає необхідну інформацію користувачам.
Щоб домогтися бажаного результату, необхідно використовувати весь арсенал інструментів, серед яких є дієві безкоштовні можливості. Важливо розуміти, що до платних кроків можна вдатися в будь-який момент, а ось безкоштовна оптимізація повинна бути організована на високому рівні.
На початковому етапі належну увагу слід приділити внутрішній оптимізації. Вона повинна привести ресурс у відповідність до вимог пошукових систем і, звичайно ж, інтересів користувачів (цільової аудиторії).
За умови, що дизайнер вже якісно виконав свою роботу й сайт відповідає заданій тематиці, слід переходити до його наповнення. На що важливо звернути увагу:
Якщо правильно виконати ці пункти, то результат не змусить себе чекати. Ще одна порада - постійно оновлюйте контент, адже клієнтові не припаде до душі застаріла інформація.
Ключові слова - параметр, на якому слід зупинитися докладніше. Саме правильно підібране семантичне ядро є основою для безкоштовної оптимізації. Перелік ключових слів повинен бути заснований на детальному вивченні конкурентів і тематиці самого сайту. Існує три основні групи запитів: з високою, середньою та низькою частотою. Вони наочно демонструють, як часто клієнт вводить відповідне питання, використовуючи вибрані ключові слова.
У конкурентних нішах радимо сконцентруватися на просуванні низькочастотних запитів, оскільки саме завдяки їм з'являється шанс на вихід у топ.
Пам'ятайте, що кількість ключових слів має бути обмежена. Переспам, граматичні помилки та некоректне вживання словосполучень швидше погіршить ситуацію й зробить матеріал нечитабельним.
Для того, щоб відібрати ключові слова, що відповідають тематиці бізнесу, можна скористатися сервісом «Wordstat Yandex».
Що відноситься до мета-тегів:
Активність в соціальних мережах є одним з основних інструментів безкоштовної розкрутки сайту. ВК, Instagram і Facebook дають можливість:
Кожен з пунктів можна використовувати як окремо один від одного, так і паралельно.
Саме на таких ресурсах можна безпосередньо спілкуватися з потенційними клієнтами, завойовувати авторитет, підвищувати впізнаваність. По-перше, дії на форумах додадуть трафік, по-друге, зроблять кращими поведінкові фактори, а по-третє - забезпечать високі позиції у видачі.
Додатково, відповіді на питання, обговорення й всілякі контакти з цільовою аудиторією сформують позитивний імідж компанії.
Дії з посиланнями, в першу чергу, спрямовані на розміщення URL на інших ресурсах. Знайти майданчик для розміщення можна на біржах. Однак не варто ігнорувати й все ті ж форуми, питальники або інші сайти, де можуть проводити час представники цільової аудиторії. Але важливо розуміти, що прикріплення посилання повинно бути органічним, тобто відповідати тематиці поста.
Чи можлива безкоштовна розкрутка? Однозначно так, але для цього доведеться виконати чималу роботу над ресурсом - вкласти в нього час та сили.
Головний секретний інструмент - внутрішня оптимізація, яка включає в себе контент, впливає на швидкість завантаження сторінки й навіть код. Зовнішній вигляд сайту також прямо впливає на поведінку користувача, адже він повинен "чіпляти" й утримувати відвідувачів. Допомогти в цьому можуть якісні зображення, стильний дизайн.
Не варто забувати і про соціальні мережі. Чим більше сторонніх ресурсів буде залучено, тим частіше буде згадуватися бренд, товар або послуга.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!