Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Як формується ціна на SEO послугу: за що ви платите SEO-агентству?

Як формується ціна на SEO послугу: за що ви платите SEO-агентству?

Кажуть, замовляючи SEO-послуги в інтернет-агентстві, бізнес може заощадити до 30% витрат на просування. Але ми все ще зустрічаємо компанії, які вважають, що робота із зовнішньою командою — це дорого та ризиковано, і вигідніше використовувати ресурси штатних фахівців чи фрілансерів. Деякі керуються стереотипами, інші – негативним досвідом співпраці з агентствами.

Ми розповімо про те, як формується ціна на SEO та про те, як працює сучасне агентство.

Як формується ціна на SEO-послуги в агентстві

Чому рахунок за просування одного й того ж самого проекту у різних підрядників може відрізнятися? І чому бюджет може змінюватись щомісяця? Щоб відповісти на ці питання, розглянемо, як формується щомісячний бюджет. Для прикладу візьмемо метод розрахунку в нашому SEO-агентстві, але зазначимо, що його використовують і багато інших компаній по всьому світу.

Отже, для кожного майбутнього клієнта SEO-команда на етапі переговорів формує комерційну пропозицію, в якій представлено розрахунок бюджету, необхідного для реалізації ваших завдань з урахуванням актуальних позицій ресурсу та конкуренції на ринку.

Бюджет умовно можна поділити на два типи витрат:

Перше – послуги SEO-оптимізатора та технічного лідера;

Друге – додаткові роботи: копірайт, крауд-маркетинг, посилання та програмні роботи (опціонально).

Зазначимо, що левова частка робіт і, відповідно, бюджету припадає на перший місяць просування.

Тут проводиться SEO-аудит, підключаються системи аналітики, збирається семантика та багато іншого.

Це видно на скріншоті з нашої комерційної пропозиції нижче.

sp1 Як формується ціна на SEO послугу: за що ви платите SEO-агентству?

Ми складаємо докладний план із розбивкою за місяцями та статтями витрат. Також ми деталізуємо кожен із пунктів, вказуючи тип послуги та її вартість. Якщо ви опустите сторінку трохи нижче, можете ознайомитись прикладом такої деталізації. Власник бізнесу вирішує, наскільки швидко він готовий реалізувати запропоновану стратегію просування. Грубо кажучи, за 3 місяці чи 3 роки. І виходячи з цього прописується обсяг необхідних робіт і розхідників (посилання, копірайт і т.д.) на кожен місяць просування.

Звичайно, план може коригуватися за бажанням замовника або у зв'язку із суттєвими змінами алгоритмів пошукових систем. Останнє може призвести до втрати актуальних позицій у видачі та коректури стратегії у світлі нових вимог та позицій. Але це вже інша історія.

Отже, ми галопом пробіглися сценарієм формування ціни на послуги SEO та додаткові витрати. Тепер трохи пригальмуємо. Розберемо сказане на частини та розглянемо кожен елемент пазла окремо.

Складові бюджету на просування

Їх, як уже було сказано, два: послуги фахівців та додаткові витрати.

Послуги фахівців

Над пошуковим просуванням сайтів в агентстві працюють досвідчені SEO-фахівці та лінкбілдери в одній особі. Вони виконують основну частину робіт з внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайтів. Часте питання, яке нам задають про просування сайту: що входить до переліку послуг сеошників?

Якщо коротко:

  • Техаудит та оптимізація. Ресурс перевіряється на наявність програмних помилок, які гальмують просування.
  • Стратегія просування та аналітика. Розробляється та коригується стратегія розкрутки ресурсу.
  • Збір семантики. Збирається і розширюється список ключових слів і фраз для сторінок, що просуваються.
  • Написання ТЗ для копірайтера. Для цього аналізуються запити: обсяг, релевантні слова та фрази.
  • Розробка унікальних метаданих. Спеціаліст формує технічне завдання для впровадження унікальних метаданих.
  • Аналіз конкурентних сайтів. Аналізується база посилань конкурентів з ТОПу запитів, на основі чого планується власна посилальна стратегія.
  • Лінкбілдінг. Оптимізатор шукає донорів, надсилає заявки на закупівлю посилань, а після розміщення перевіряє їх.
  • Прозора звітність. Щомісяця сеошники компанії готують докладні звіти про проведені роботи та результати.

Також над оптимізацією та просуванням усіх проектів працює технічний лідер SEO. Він координує роботу над кожним проектом, тримає під особистим контролем процес розкручування, дає завдання тех. фахівцям тощо.

Крім того, він постійно проводить дослідження та моніторинг передових розробок у галузі SEO та прогнозує зміни в алгоритмах пошукових систем. На основі отриманих знань, формує та коригує індивідуальні стратегії для власників бізнесу, допомагаючи їм випереджати конкурентів у видачі та ніші загалом.

Таким чином, просунути сайт у ТОП, зробити його зручним та якісним, проконтролювати роботу SEO-команди та результат – це його поле відповідальності.

При складанні бюджету розраховується усереднена кількість робочих годин сеошника і тех.ліда, необхідних для реалізації стратегії просування.

Нижче наведено приклад із комерційної пропозиції для першого місяця оптимізації. Ми детально розписуємо, які роботи необхідні й скільки вони коштуватимуть замовнику.

Додатково цей скріншот дозволить вам ознайомитися зі списком робіт у перший, найзатратніший місяць просування.

sp2 Як формується ціна на SEO послугу: за що ви платите SEO-агентству?

Це наш метод формування бюджету. Деякі, наприклад, роблять просування сайту з оплатою за трафік чи позиції.

Однак для отримання найбільших результатів агентства пропонують послуги готової команди з просування Google. Оптимізатори сформують повноцінну SEO-стратегію для досягнення намічених цілей і дотримуватимуться її. Гарантується підтримка та прозора звітність. Завдяки такому підходу можна налаштувати ефективну роботу та досягти позитивної взаємодії між клієнтом та SEO-командою.

Додаткові витрати

Отже, додаткові інструменти в рамках послуги seo – що це означає? Це інструменти та роботи, необхідні для реалізації актуальних завдань просування.

Сюди входять:

  1. SEO-копірайт. Наявність оптимізованого, якісного та корисного текстового контенту вважається одним із найважливіших факторів ранжування. Вартість розраховується за кількістю написаних символів без пробілів.
  2. Крауд-маркетинг. Фахівці вручну розміщують посилання в Мережі для отримання реферального трафіку та просування. Вираховується за вартістю посилання.
  3. Беклінки. Витрати на купівлю посилань на авторитетних тематичних ресурсах. Це – один із ключових факторів ранжирування.
  4. Контентні роботи. Витрати на впровадження нової структури сайту.

Також опціонально в послуги СЕО агентств можуть входити програмні роботи. Вони необхідні на етапі оптимізації для виправлення помилок у коді сайту, що заважають просуванню у ТОПі. Ви можете залучити й свого фахівця за бажанням, але 90% наших клієнтів вважають за краще платити в одні руки та довірити комунікацію з IT-підрядником агентству.

Чинники, що впливають на кінцевий цінник

Отже, розглянемо фактори, які впливають на те, скільки коштують послуги SEO-агентств, а точніше на остаточний бюджет.

Кількість сторінок. Чим більше сторінок на сайті, тим більше робочих годин спеціалістів буде витрачено на ваш проект. Загалом агентства використовують різні моделі ціноутворення. Це може бути довгостроковий контракт, погодинний розрахунок, оплата за позиції в топі та ін. Найбільш прийнятним для багатьох замовників варіантом вважається щомісячна абонплата на SEO. У цьому випадку команда працюватиме над проектом, але місячний бюджет можна постійно оптимізувати.

Технічний стан ресурсу. Це стосується не послуги SEO оптимізатора, а послуги програміста. Чим більше помилок буде на сайті, тим більше втручань у код знадобиться. І, відповідно, дорожче коштуватимуть програмні роботи. До речі, саме з цієї причини ми завжди у своєму блозі говоримо, що seo послуги – це те, до чого варто вдаватися вже на етапі розробки ресурсу.

Актуальний органічний рейтинг. Фахівці аналізують ваш ресурс (позиції, профіль, контент і т.д.) і ресурс випереджаючих конкурентів. І розраховують кількість інструментів – посилань, копірайту тощо, необхідну для того, щоб випередити конкурента та зайняти бажані позиції. Чим більше потрібно інструментів, тим більший бюджет.

І, крім того, з усіма інструментами потрібно працювати: формувати ТЗ та контент-плани, знаходити донорів для розміщення посилань, перевіряти їх та багато іншого. На це також йде час. Чим більше беклінків та інших інструментів, тим більше потрібно часу на роботу з ними. А час – це гроші.

Бажані терміни реалізації. Як ми вже згадували, реалізувати загальну стратегію можна швидше чи довше, залежно від можливості клієнта. Відповідно до цього, формується щомісячний пул робіт з оптимізації та просування, обсяг закупівлі матеріалів, доопрацювань тощо. І відповідно цінник на місяць.

Чи не вигідніше довірити SEO підрядникам на фрілансі чи інхаус-команді?

Деякі бізнесмени замислюються про користь співпраці з фріланс-експертами. Особливо спокушають пропозиції в seo "оплата за результат" та подібні. Інші замислюються над тим, щоб найняти сеошника до штату.

Не будемо "хаїти" жоден з варіантів. Розпишемо лише стовідсоткові переваги роботи з агентством:

  1. Більше можливостей
    Одне з ключових переваг вибору зовнішнього постачальника маркетингових послуг – це доступ до більшого обсягу технічних знань. Якщо ви наймаєте власного фахівця або фрілансера, йдеться лише про пару співробітників, або навіть одного.
    Водночас команди агентства часто мають набагато більший штат експертів, в якому постійно відбувається обмін досвідом, робота з різними проектами, що спрощує вирішення будь-якого завдання.
    Вища ефективність означає більшу віддачу від вкладених коштів.
  2. Налагоджені процеси та надійність
    Співпраця з агентством – це безперервна робота над проектом, на яку не впливають лікарняні, відпустки чи звільнення працівників. Контроль над робочими процесами здійснює внутрішнє керівництво компанії, а результат перевіряється та вдосконалюється технічним лідером SEO – експертом з високою кваліфікацією. А гарантією надійності є ризики для репутації агентства.
  3. Оптимізація вартості послуг
    У випадку з інхаус-командою вам доведеться забезпечити гідну зарплатню, софт, робоче місце, навчання і т.д. Залучення зовнішньої команди вирішує цю проблему.
    У випадку з фрілансом відзначимо, що digital-сфера дуже різноманітна: є як фрілансери з високими цінниками, так і агентства з доступними. У будь-якому разі при виборі агентства ви отримуєте чек не лише за послугу, але також за підтримку, гарантію результату та відсутність потреби в особистому контролі роботи виконавця.

Агентство – це не тільки послуга, а й супутній сервіс.

Оцените статью

Средняя оценка 4.9 / 5. Количество оценок: 7

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов
promo

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!