Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Питання на порядку денному: як контекстна реклама впливає на просування сайту в пошуку? І чи впливає взагалі? Чи варта шкурка вичинки, або вигідніше направити весь бюджет на один ефективний канал залучення?
З досвіду нашого агентства: зустрічаються окремі ситуації, коли вигідніше використовувати тільки один канал. Наприклад, у висококонкурентних тематиках на піку сезону, коли рекламний клік не окупається, на руку зіграє безкоштовний SEO-трафік. Деякі молоді компанії роблять ставку тільки на контекст, справедливо бажаючи швидкого прибутку.
Однак, в ході довгострокової розкрутки за допомогою інтернет-маркетингу до стратегії ppc/seo рано чи пізно приходять майже всі. Чому це вигідно - розглянемо докладніше.
Існує два поширених міфи, що суперечать один одному:
Але ні: таким чином просування сайтів та контекстна реклама не пов'язані. Однак, їх симбіоз працює. SEO - це довгострокова стратегія для залучення безкоштовного трафіку, підвищення зручності та корисності сайту для користувачів і зміцнення позицій на ринку. А контекстна реклама - це реактивний локомотив просування, оперативні дії для доповнення та корегування загального напрямку.
Підключення обох каналів допомагає не тільки швидко отримати результат, а й зберегти його протягом тривалого часу, максимально оптимізувати витрати.
Зв'язок SEO-реклама простежується на практиці клієнтів, які використовують в просуванні обидва канали залучення.
Так, як на графіках нижче. Наш клієнт, який займається продажем автокосметики та високотехнологічних хімічних товарів, збільшив бюджет на контекстну рекламу 8 лютого 2021 року. Звичайно, це призвело до зростання відвідуваності. Але не тільки з платного трафіку, а й з органічного.
В іншому випадку простежується зворотна ситуація. Інший наш клієнт, який займається продажем нижньої та натільної білизни, протягом двох періодів тимчасово відключав платну рекламу.
Разом з тим і органічний трафік в ці періоди просів до мінімуму:
Сказати, чому саме так сталося, повертаючись назад, непросто. Однак, те, що взаємозв'язок простежується - незаперечно.
Розглядаючи стан справ в цілому, ми цілком конкретно можемо розглянути як впливає контекстна реклама на просування сайту в пошукових системах і чому важливо використовувати ці два канали у зв'язці.
Як ми вже згадували, рекламна активність для пошукового просування виступає своєрідним двигуном. Стратегія грамотного симбіозу двох каналів залучення клієнтів дозволяє вирішити два завдання розкрутки: швидко залучити цільовий трафік і прискорити процес отримання довіри від пошукових систем, що особливо важливо для молодих проектів.
Отже, контекстна реклама і СЕО: Користь такого дуету.
Пункт номер один в нашому списку.
Як це працює:
Тобто Google оцінює дії відвідувачів на сайті, як фактор ранжування, а PPC дозволяє зв'язати ці дії з конкретним запитом. Якщо користувач потрапив на сайт за запитом "ведення Директу" і провів на сайті 3 хвилини, то Google сприйме це, як показник того, що ресурс відповідає запиту користувача, його очікуванням і намірам.
Крім того, користувачі можуть поділитися посиланням на товар в месенджерах і соцмережах, тим самим збільшуючи кількість посилань і створюючи соціальні сигнали, на які реагують пошуковики.
Висновок такий: підключення реклами передбачає витрати на налаштування Google Ads і розміщення оголошень. Але за ці гроші ви отримуєте не тільки покупки «тут і зараз», але поліпшення соцсигналів і поведінкових факторів, за рахунок яких, в тому числі зміцнюється положення сайту в органіці. А разом з ним і надходить безкоштовний трафік.
Ще одне завдання, яке вирішують контекстна реклама і пошукове просування сайту разом, - популяризація бренду. Це завдання стоїть як перед молодими сайтами, так і перед уже відомими та вирішується за допомогою поліпшення видимості бренду в мережі Інтернет. Імовірність того, що покупець звернеться до вас, а не до конкурентів, корелює з тим, як часто ви потрапите йому на очі.
Наведемо приклад. За словами розробників Google, налаштування товарної реклами і розміщення сайту на перших позиціях пошуку - краще рішення для інтернет-рітейлу.
Вони стверджують, що коли і товарні оголошення, і сині посилання "миготять" в пошуку, то:
Крім того, запам'ятавши назву компанії завдяки рекламі, користувач в наступний раз буде шукати її в пошуку. А брендовий трафік - один з показників, що впливає на ранжування сайтів у видачі.
І тут SEO-оптимізація та контекстна реклама йдуть рука об руку. Зокрема, оптимізатор може отримати відмінні результати, використовуючи статистику за запитами з великою конверсією, яку зібрали фахівці з PCC.
Затребувані ресурси з великим потоком трафіку індексуються швидше, пошуковий робот відвідує їх частіше. Зростання трафіку за рахунок підключення реклами призводить до прискорення індексації нових сторінок веб-ресурсу.
Первинна якісна оптимізація сайту рідко проходить без технічних доробок. Редизайн, оновлена система фільтрів або оплати: для оцінки ефективності зусиль оптимізатора непогано б провести тестування.
З цим впорається PPC-відділ. Вони зможуть зібрати дані про те, який з варіантів приносить більше переходів, буквально за тиждень.
У цьому сенсі для СЕО реклама незамінна. Велика частина тих, хто прийшов на ваш сайт, не купить нічого ось так відразу. Однак, вони з набагато більшою ймовірністю зроблять покупку при повторному візиті. Конвертувати таких гостей сайту в клієнтів простіше і дешевше.
Тому, навіть якщо ваша компанія робить ставку на SEO, використовуйте ремаркетинг для повернення потенційних або дійсних клієнтів на сайт.
Про те, що таке ремаркетинг, ми докладно писали раніше в блозі.
Просувати новий товар в пошуку вкрай складно. Адже запитів по ньому майже немає: народ не знає про нього, а значить - не "гуглить". Завдання інтернет-маркетингу в такому випадку - сформувати попит. Для чого прекрасно підходить PPC.
Контекстні оголошення підігріють інтерес до новинки, анонсують її запуск на ринок, інформують про переваги, створять необхідні для подальшого просування асоціації.
Відповідь на запитання, чи впливає контекстна реклама на SEO в повній мірі, багато в чому залежить від ніші інтернет-магазину. Існують тематики, в яких шлях до прийняття рішення про покупку дуже розтягнутий в часі. Тут надзвичайно важливо і потрібно підключати ремаркетинг. А є такі, в яких транзакції відбуваються швидко вже на першому-другому сайті видачі. Але в цілому у нас налічується значно більше клієнтів, які використовують обидва канали трафіку, що говорить про ефективність такої стратегії.
Обираючи контекстну рекламу або SEO ви отримуєте багато обмежень і ризиків. У пошуковому просуванні, в разі зниження відвідувань через постійні зміни в алгоритмах або в активності конкурентів, вам знадобитися інструмент для компенсації втрати трафіку.
Наприклад, взяти adult-тематику. SEO тут - єдиний спосіб просунутися в пошуку, так як рекламні системи відхиляють матеріали в даній тематиці. Але можна підключати "тизерку". Так, вартість тизерної реклами відносно невисока, але це - ефективне джерело трафіку і "рятувальний круг" в разі втрати позицій в SERP.
Таким чином, багатоканальний маркетинг - гнучка стратегія, яка дозволяє не тільки міксувати інструменти різних маркетингових напрямків, але і підстраховувати зміни в кожному з каналів
Пошукове просування сайту та контекстна реклама краще використовувати міксом. Реклама або її відсутність так чи інакше впливають на органічний трафік, як це видно на графіках. Відразу після запуску сайту наявність реклами майже обов'язкова: молоді проекти не можуть розраховувати на трафік тільки з органіки протягом мінімум 3-4 місяців з початку робіт з оптимізації.
Рекомендуємо використовувати просування разом з PPC: реклама в короткі терміни допоможе отримати перші продажі, а також:
Реклама важлива, також, для проектів, які складно просувати в пошуку, отримуючи при цьому стабільний прибуток. Це і вузькі проекти, і проекти в заборонених тематиках, і інтернет-магазини з довгою лійкою продажів і т.д. За допомогою контексту можна просувати спецпропозиції, повертати користувачів на сайт і стимулювати повторні продажі, чого не можуть інструменти SEO.
SEO-спеціаліст може просунути сайт в ТОП-10 і без реклами. Хоч це і займе більше часу. Однак, якщо ми говоримо про користь контексту для бізнесу, а не окремо для SEO, симбіоз двох "китів" розкрутки - найкраще рішення.
Спеціаліст, який надає послугу просування сайтів, повинен враховувати перспективи PPC і вміти управляти його перевагами.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!