Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
З кожним роком зростає кількість компаній, які розуміють, що активне залучення споживачів - це ключ до забезпечення їх лояльності. Будь-який бізнесмен може відкрити магазин і продавати свій продукт. Однак лише успішний підприємець розуміє, що налагодження довгострокової взаємодії споживача з брендом, підвищення впізнаваності і зміцнення репутації допоможуть утриматися на ринку і обійти навіть сильних конкурентів.
Чим більше клієнтів вам довіряють, тим краще ваш бізнес буде відчувати себе в довгостроковій перспективі. Лояльні клієнти - це вже не просто разові покупці. Це люди, які прийдуть до вас знову, порекомендують вас знайомим і скинуть посилання на ваш сайт.
SEM або пошуковий маркетинг - це стратегія інтернет-просування, націлена на залучення споживачів з пошукової видачі, а також зміцнення високих позицій в своїй ніші. Тобто, головні цілі SEM - це:
І чим вище конкуренція у вашій сфері бізнесу, тим більшу роль відіграє залученість клієнтів і пошуковий маркетинг.
За допомогою яких інструментів і каналів інтернет-просування досягається мета SEM, ми розповімо далі в статті.
Search Engine Marketing з англ. означає «пошуковий маркетинг». Це стратегія просування, яка включає комплекс маркетингових операцій, спрямованих на підвищення позицій сайту в пошукових системах за допомогою платної реклами.
Завдання, які вирішує SEM:
Стратегія SEM в вашій маркетинговій кампанії - це спосіб ефективного залучення аудиторії на сайт, а в подальшій перспективі - зміцнення позицій в органічній видачі пошукових систем і ніші в цілому.
Контекстна реклама, SEO та SMM - це напрямки інтернет-маркетингу, які ефективні самі по собі. Однак їх комплексне використання в рамках стратегії пошукового маркетингу допомагає досягти найвищих результатів з довгостроковою перспективою:
Всі три інструменти допомагають сайту стати більш доступним для потенційних клієнтів.
Розглянемо основні переваги їх комплексного використання.
Контекстна реклама швидко приваблює відвідувачів на сайт. Якісна внутрішня оптимізація збільшує шанс того, що відвідувачеві захочеться затриматися на сайті і зробити покупку.
Так, зрозуміла навігація і структура, привабливий дизайн знижують показники відмов. Користувачі з більшою ймовірністю затриматися на сайті, якщо він зручний (поліпшені показники юзабіліті). Як наслідок, поліпшуються поведінкові чинники користувачів і сайт краще ранжується в пошуку. А проекти на топових позиціях видачі отримують в рази більше трафіку: за статистикою близько 70% користувачів ніколи не переходять далі першої сторінки.
Крім того, у комплексного використання контекстної реклами і SEO є цілий ряд технічних переваг:
Таким чином, одночасне використання КР і пошукової оптимізації підвищує ефективність стратегії просування.
Описані методи пошукового просування ми рекомендуємо доповнювати рекламними показами в соцмережах. Головне достоїнство, що визначає роль SММ пошуковому маркетингу - це різноманітність залучаючих форматів.
Все починається з соцсігналов: лайків, репостів, коментарів, числа передплатників в соцмережах і т.д. Активність користувачів в акаунті, прив'язаному до вашого сайту, відстежується і аналізується пошуковими ботами, а посилання на ці акаунти нерідко потрапляють в пошукову видачу разом з основним посадковим ресурсом.
Крім того, соцмережі - це ефективний канал отримання трафіку. У своєму акаунті можна розмістити посилання на контент сайту і використовувати внутрішні можливості соцмережі для її поширення. Як ми вже згадували, залучаючих форматів в соцмережах багато. Перепост, посилання, позначки - це способи підняти охоплення і залучити трафік, іноді навіть без вкладень.
Посилання на сайт з соцмереж зараховуються бонусами до корисності ресурсу для користувачів, а значить - позитивно впливають на ранжування. Крім того, пости і посилання в соціальних мережах індексуються швидше, ніж контент на сайті. Тому посилання з соцмереж - це спосіб прискорити індексацію нових сторінок на сайті.
Також, варто відзначити, що пошукачі враховують безліч факторів впливу, авторитетності аккаунту і поведінки відвідувачів на ньому, що теж відбивається на позиціях у видачі.
І це ми не згадали те, що соцмережі - це місце комунікації компанії з аудиторією, майданчик для формування і зміцнення бренду. Працюючи з аудиторією в соцмережах, можна значно зміцнити позиції всього бренду, що в кінцевому результаті впливає на позиції всіх ресурсів компанії.
Щоб SEM ефективно працював на бізнес-цілі і приносив результати, вам доведеться довіритися команді фахівців з контекстної реклами, SEO та SММ. Наймати власну команду досить дорого - краще звернутися в агентство, де вже практикується реалізація стратегії пошукового маркетингу.
Результат буде явно помітний, в середньому, за 3-4 місяці. Але, звичайно, терміни залежать від вихідних даних сайту, тематики, активності конкурентів, якості професійних ресурсів і роботи в соціальних мережах.
Результат відгукнеться не просто зростанням продажів, але зміцненням позицій в профільному середовищі, що явно буде простежуватися в звітах веб-аналітиків.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!