Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Тематика сайту: залізобетонні вироби. У роботі був з 30.05.2017 по 05.09.2017
Взяті показники за 12.12.2016 - 29.05.2017.
Рис. 1 Деталізація відвідуваності сайту за місяцями.

Рис.2 Розподіл відвідуваності сайту за пошуковими системами.

Рис.3 Досягнення мети: "Перегляд контактної інформації".

| недостатня кількість унікального і корисного контенту; |
![]() |
низькі позиції в пошуковій видачі за основними конкурентними запитами тематики; |
| низький відсоток відвідуваності сайту користувачами з пошукових систем; |
| пошукові системи не вважають сайт корисним і тематичним ресурсом. |
Виконані роботи з 30.05.2017 - 05.09.2017.
| Створена і додана нова структура сайту. | |
| Складено семантичне ядро для внутрішньої та зовнішньої стратегії просування сайту. | |
| Додано 19 500 символів нового унікального контенту, що містить ключові слова для просування. | |
| Налаштовані мета теги Title і Description у всіх товарних категоріях, підкатегоріях, статтях і на головній сторінці. | |
| Проведена перелинківка між сторінками сайту для зручності користування і розподілу значення ключових слів, для кращої індексації сайту, передачі значення потрібних сторінок і розділів. |
Рис.4 Показані лінії росту відвідуваності сайту за період 30.05.2017 - 14.11.2017 в порівнянні з попереднім періодом 12.12.2016 - 29.05.2017

Рис.5. Показані лінії росту відвідуваності сайту за місяцями до, під час і після оптимізації.

Рис.6 Червоним виділені показники за період: 30.05.2017 - 14.11.2017.

| Відвідуваність сайту з пошукових систем зросла на 82.95% | |
| Кількість унікальних відвідувачів зросла на 69.15% | |
| Показник відмов збільшився на 1,6% |
![]() |
Глибина перегляду збільшилася на 2.08% |
![]() |
Час перебування на сайті збільшився на 2 секунди |
Рис.7 Досягнення мети: "Перегляд контактної інформації". Червоним виділені показники за 30.05.2017 - 14.11.2017

| Зменшилася взаємодія з контактами на 4,3% | |
| Збільшилося досягнення мети при взаємодії з контактами на 53.30% | |
| Збільшилися цільові візити при взаємодії з контактами на 58.91% | |
| Збільшилися цільові відвідувачі при взаємодії з контактами на 51.20% |
![]() |
Зменшилася відмова при взаємодії з контактами на 0,47% |
![]() |
Збільшилася глибина перегляду при взаємодії з контактами на 1.08% |
![]() |
Зріс час перегляду при взаємодії з контактами на 7 секунд |
Рис.8 Досягнення мети: "Замовлення через “Кошик".

| З'явилися перші замовлення через “Кошик”. |
Після виконаних робіт з SEO оптимізації сайту ми бачимо поліпшення за всіма показниками.
Сайт почали відвідувати в 1,83 рази більше потенційних покупців. Про те, що це покупці свідчать оформлення замовлень через “Кошик”. До того ж, відвідувачі почали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!