Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари

Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари

clnt_card-1 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товариПриватна компанія «Оліранк»

olirank_logo_case Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари

1. Сайт до оптимізації

Закінчення оптимізації - 30 квітня 2019 року. Вихідні дані за сайтом до оптимізації:

Середня кількість сеансів за місяць 656
Кількість посилань за Ahrefs/td> 21
Кількість донорів за Ahrefs 11
Кількість посилань за Serpstat 12
Кількість донорів за Serpstat 6
Видимість за Serpstat 0.016
Кількість фраз за Serpstat 2323

2. Роботи з оптимізації

  1. Зв'язок Google Analytics з Google Search Console і підключення цілей для відстеження конверсій на сайті;
  2. Зібрано широке семантичне ядро ​​за ключовими запитами з 2400 ключових фраз, за ​​якими ранжуються конкуренти;
  3. Розроблено та впроваджено нову структуру сайту. Змінено назви категорій на більш високочастотні згідно зібраного семантичного ядра. Додані нові категорії, структура спрощена для зменшення вкладеності. (нова структура)
  4. Створена матриця сезонності для визначення категорій, що в першу чергу підлягають оптимізації;
  5. Наповнення сайту контентом;
  6. Згідно з матрицею сезонності відібрані 15 сторінок категорій сайту для складання ТЗ на копірайт. Матриця сезонності складається за допомогою інструменту Google KeyWord Planner. Із зібраної та розподіленої за категоріями семантики вибираємо по одному самому високочастотного ключу і завантажуємо в сервіс, після чого отримуємо дані попиту за місяцями. Виходячи з отриманих даних визначаємо пріоритетні сторінки для опрацювання. Приклад матриці сезонності:
Keyword Apr 2018 May 2018 Jun 2018 Jul 2018 Aug 2018 Sep 2018 Oct 2018 Nov 2018 Dec 2018 Jan 2019 Feb 2019 Mar 2019
ажурні серветки 40 50 50 30 50 30 30 50 50 50 110 90
паперові хустинки 30 10 10 10 10 20 10 20 20 10 10 10
паперові рушники 390 320 320 320 260 320 320 320 480 590 590 590
паперові серветки 90 70 70 90 70 110 70 90 170 110 140 140
серветки святкові 10 10 10 0 10 10 10 0 10 10 10 10
паперові стакани 210 170 170 140 170 170 210 260 210 210 260 260
паперові тарілки 50 50 50 50 50 70 50 50 70 70 70 90
вологі серветки 260 590 480 480 480 480 390 390 390 480 590 720
спінений полістирол 170 210 210 260 210 210 260 260 210 320 260 260
губки кухонні 20 30 30 50 10 10 20 20 20 30 70 40
какао та гарячий шоколад 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
картонний посуд 10 20 20 10 10 10 10 10 20 20 20 20
кава 22200 22200 27100 33100 33100 33100 33100 33100 33100 33100 33100 33100
барвник для тканини 880 880 880 880 880 880 880 590 590 590 880 1000
кришки для паперових стаканів 40 30 20 20 20 10 10 40 30 10 20 40
маршмеллоу 12100 12100 12100 12100 12100 14800 14800 14800 18100 14800 27100 22200
одноразовий посуд 1300 1900 1600 1600 1600 1600 1600 1600 1300 1600 1900 1600
одноразові стакани 90 90 90 90 70 90 90 90 110 110 140 140
одноразові тарілки 70 50 40 50 50 40 30 50 70 40 70 70
  1. Для впровадження на сайт вибрано 70 релевантних ключових фраз, що відповідають запитам відвідувачів сайту;
  2. Для впровадження підбиралися запити з високою, середньою і низькою частотністю;
  3. Розроблено та впроваджено схему перелінківки сайту;
  4. Замовлено, написано і розміщено тексти для 15 категорій спільним объемом у 33 000 знаків без пробілів;
  5. Опрацьовано та впроваджено метадані Title і Description для оптимованих категорій. Приклади метаданих:

Title: Купити паперові стаканчики | Картонні стакани для кави | адреса сайту
Description: Стаканчики для кави ОПТом і в роздріб ✅ Паперовий стаканчик замовити в інтернет-магазині 👍 ➤ Телефонуйте ☎ телефон ➤ Доставка по Україні

3. Сайт після 11 місяців просування

Було Стало
Оптимізовано текстами та мета данними 48 стр
Написано символів 110 000
Середня кількість сеансів на місяць 656 1003
Кількість сторінок за Ahrefs 21 195
Кількість донорів за Ahrefs 11 36
Кількість сторінок за Serpstat 10
Кількість донорів за Serpstat 1 6
Максимальна видимість за Serpstat 0.016 0.63
Кількість фраз за Serpstat 2323 33 117
  1. Спостерігається зростання трафіку з пошукових систем (динаміка трафіку за місяцями)
    u1 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари
  2. Порівняння трафіку та доходу: березень 2019 і березень 2020.
    u2 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари

    Кількість нових користувачів збільшилася на 197%.
    Кількість сеансів збільшилася на 172%.
    Кількість замовлень через корзину збільшилася на 78%.
    За березень 2020 кількість сеансів з органічного пошуку склала 1566 одиниць.
    Для порівняння - в березні 2019 ця цифра складала всього 575 одиниць.

  3. Видимість сайту зросла, але після поновлення алгоритму Google знизилася до колишніх показників.
    u3 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари
  4. Динаміка трафіку сайту зросла.
    u4 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари
  5. Зросла кількість ключових фраз, за ​​якими ранжируется сайт.
    u5 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари
  6. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах.
    u6 Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: одноразовий посуд та супутні товари

4. Висновок

Після оптимізації клієнт продовжив співпрацю і вже за 5 місяців побачив суттєвий приріст трафіку і, відповідно, доходу.

Що вкотре підтверджує - в SEO для отримання результату потрібен деякий час.

Для подальшого зростання позицій і трафіку необхідно продовжувати роботи над сайтом, збільшувати кількість посилань, доповнювати контент, працювати з семантичним ядром.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!