Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Комплексне дослідження та оцінка стану вебсайту з подальшою SEO-оптимізацією, спрямовані на ефективне просування інтернет-магазину на американському ринку.
Визначити, чому сайт прибуває у стагнації, попри просування, і навіть демонструє негативну динаміку окремих показників. Знайти шляхи для вирішення проблеми.
При аналізі профілю посилань було виявлено “посилальне мерехтіння”.
"Посилальне мерехтіння" або "Link Blink" - це термін, що використовується в SEO, для опису ситуації, коли посилання на ваш сайт то з'являється, то зникає.
З'ясувалося, що сайт клієнта отримує багато вхідних посилань низької якості, які "відвалюються", як тільки починають індексуватися.
Це означає, що клієнт зіштовхнувся із такою проблемою, як негативне SEO. Це коли хтось спеціально намагається погіршити позицію вашого сайту в результатах пошуку. Один зі способів це робити – створювати багато поганих, низькоякісних беклінків. До речі, наша підозра впала на мультинаціональний маркетплейс. По-перше, велика компанія може собі дозволити такі маніпуляції. По-друге, останнім часом її позиції якраз у ніші нашого клієнта помітно збільшились.
У нашому випадку неякісні посилання були створені на зламаних сайтах:
У середньому цей проект отримував 100 – 150 таких посилань на місяць, причому видно, що зловмисники ставлять посилання на картинку-заглушку товарної позиції (таких товарів небагато, але вони є).
"Заглушка товарної позиції" - це тимчасова сторінка або зображення, яке використовується на сайті замість реальної інформації про товар. Це зазвичай робиться, коли інформація про товар ще не готова для публікації або коли товар тимчасово відсутній на складі.
Коли власники сайтів виявляють злом, вони виправляють свої сайти, і посилання “відвалюється”. Але проблема полягає в тому, що воно вже встигло потрапити до індексу.
Це негативно впливало на позицію інтернет-магазину нашого клієнта в результатах пошуку, тому що велика кількість поганих посилань може здатися підозрілою для пошукових систем. Сайт перебував у стагнації та навіть демонстрував негативну динаміку всіх показників.
Під час аналізу ніші стало зрозуміло, що ТОП-10 сайтів у ніші мають аналогічні проблеми, крім сайтів, які використовують CDN. Однак сьогодні зловмисники навчилися оминати й це обмеження: вони ставлять посилання не на картинку, а на товар, намагаючись імітувати природні посилання.
Приклад посилального профілю сайту-конкурента, який також постраждав:
Ознаки посилального мерехтіння було виявлено у висококонкурентних нішах на ринках США та Європи. В основному спрямовані на сайти у ТОП 10.
Ми зупинили падіння сайту за 6 місяців роботи, відновили позитивну динаміку всіх ключових показників:
Показники сайту за останні 30 днів:
Ситуація з мерехтливими посиланнями вимагає активного вирішення:
Важливо продовжувати моніторити та аналізувати стан сайту та посилальний профіль, щоб забезпечити стабільне та позитивне просування у пошукових системах.
У довгостроковій перспективі найбільш важливим є надання якісного та корисного контенту для відвідувачів сайту. Це допоможе збільшити залучення користувачів, покращити поведінкові фактори та побудувати довіру з боку пошукових систем.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!