Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс: як не потрапити під афіліат-фільтр, оптимізуючи контент сайту

Кейс: як не потрапити під афіліат-фільтр, оптимізуючи контент сайту

Послуга

Професійний аналіз та комплексне дослідження вебсайту інтернет-магазину, що полягає у визначенні технічних помилок, потенціалу та слабких місць. Після аналізу — комплекс заходів із SEO-оптимізації та просування для максимальної ефективності на ринку США.

Мета

Виявити причини, через які сайт втрачає позиції незважаючи на просування, та розробити стратегію для повернення до позитивної динаміки ключових показників.

Сайт до початку робіт

Робота над проектом розпочалася з ретельного аналізу сайту та збору інформації від клієнта. У ході оцінки ми виявили ознаки афілійованості у клієнта: ще 4 сайти в тій же тематиці, зі схожими назвами, доменами та практично ідентичною лінійкою продукції. Збігалися контактні дані, шаблони сторінок сервісу.

*Про те, що таке афіліати і як вони впливають на просування сайту, ми докладно писали у блозі. Якщо коротко: в “очах” пошукових систем афіліати – це група сайтів, що має ряд схожих характеристик (однакові контакти, аналогічні юридичні дані, подібний дизайн та структура тощо), які створюються одним власником з метою зайняти більше позицій у видачі за певними запитами. Якщо ваш сайт має безліч схожих ознак з іншими, пошукові системи можуть вважати його афіліатом, що скоріш за все вплине на його ранжування.

Роботи за проектом

В рамках просування сайту була обрана стратегія, яка включала роботу над основними контентними категоріями та придбання якісних посилань. Це важливі аспекти SEO, які допомагають покращити видимість сайту у пошукових системах.

На початку 2023 року Google випустив оновлення алгоритму, що спричинило значне зниження позицій більшості сайтів клієнта. Однак сайт, який ми просували, не зазнав істотних збитків. Це пояснюється тим, що на момент оновлення ми вже встигли провести роботу з опрацювання близька 20 категорій, написання 6 якісних блогових статей та придбання 25 якісних посилань.

ec_2 Кейс: як не потрапити під афіліат-фільтр, оптимізуючи контент сайту

Графік показує, що в той час, як обсяг ключових слів на інших сайтах клієнта обвалився, наш сайт не відчув такого різкого падіння, а лише незначне зниження. Це свідчить про те, що вибрана нами стратегія виявилася стійкішою до змін в алгоритмах Google.

Сайт після нашого втручання

З травня 2023 року спостерігається позитивна динаміка розвитку сайту, він перейшов від стадії стагнації до активного зростання. Це підтверджується поданим графіком:

ec_3 Кейс: як не потрапити під афіліат-фільтр, оптимізуючи контент сайту

Наразі сайт продовжує стабільно нарощувати свої позиції, що є хорошим індикатором ефективності стратегії SEO:

ec_4 Кейс: як не потрапити під афіліат-фільтр, оптимізуючи контент сайту

Важливо відзначити, що зараз сайт успішно конкурує з такими світовими гігантами, як Ebay та Amazon, і займає позиції в ТОП-10 за ключовими запитами.

Висновки

Мораль історії полягає в тому, що якісна SEO-оптимізація та контентна стратегія є ключем до стабільного зростання та стійкості сайту, навіть за умов регулярних оновлень алгоритмів пошукових систем. Це демонструє важливість уваги до деталей, постійного аналізу та адаптації стратегій відповідно до трендів SEO.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!