Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
SEO-оптимізація та просування інтернет-магазину, який спеціалізується на дистрибуції насіння, засобів захисту рослин, мінеральних мікро- та макроудобрень вітчизняних і закордонних виробників.
Оптимізація нового інтернет-магазину, який раніше не просувався. Ми прагнемо підвищити видимість сайту в пошукових системах та покращити його позиції за ключовими запитами. Залучити більше лояльних і готових до покупки відвідувачів, використовуючи комплексні заходи щодо оптимізації контенту, усунення технічних помилок та посилення посилкового профілю
Вихідні дані (23.02.2023):
Кількість посилань за Ahrefs |
0 |
Кількість донорів за Ahrefs |
0 |
Рейтинг домену за Ahrefs |
0 |
Кількість посилань за Serpstat |
0 |
Кількість донорів за Serpstat |
0 |
Видимість за Serpstat |
0,02 |
Кількість фраз за Serpstat |
1394 |
Кількість сторінок в індексі |
405 |
Коли проєкт передали нам для SEO-оптимізації, він був практично "невидимим" для пошукових систем:
Посилань на сайт не було, а доменний рейтинг був нульовим. Деяка кількість сторінок вже була проіндексована, що могло послужити основою для подальшого розвитку. Але в цілому проєкт вимагав комплексної оптимізації та впровадження заходів для просування в Google.
На першому етапі стояла задача технічної оптимізації. Ми провели аналіз наявності програмних помилок, які могли заважати просуванню. Також переконалися, що сайт добре відображається на різних пристроях, і швидкість завантаження його сторінок в браузері була максимально оптимізована. Спеціалісти склали список рекомендацій для програмістів щодо вдосконалення та усунення помилок.
Якісна оптимізація основних категорій містить роботу з мета-тегами, заголовками, текстом і зображеннями на ваших вебсторінках. Необхідно переконатися, що кожна сторінка має унікальні та інформативні мета-теги, а також містить якісний і унікальний контент, релевантний ключовим словам з семантичного ядра. Ми розширили обсяг індексованих ключових слів. Створили та розмістили новий унікальний контент, який містить нові ключові слова, а також оптимізували наявний контент на вебсайті.
Після цього ми перейшли до роботи з посиланнями. Провели аналіз наявних беклінків, переконалися в їхній якості та працювали над отриманням нових якісних посилань. Також була проведена робота над внутрішньою перелінковкою, щоб полегшити користувачам навігацію і покращити індексацію сайту пошуковими системами.
Ми вивчили поведінку користувачів на сайті, проаналізували, як вони потрапляють до нас і що їх цікавить. Це допомогло зрозуміти, які аспекти ресурсу працюють добре, а які потребують удосконалення. Крім того, було проведено прогнозування майбутнього трафіку та позицій в пошукових системах, щоб зрозуміти, які подальші кроки можуть бути найбільш ефективними.
Ця таблиця відображає прогрес SEO-показників з лютого по червень 2023 року:
Показник |
До початку робіт |
Після |
Кількість посилань (Ahrefs) |
0 |
43 |
Кількість донорів (Ahrefs) |
0 |
15 |
Рейтинг домену (Ahrefs) |
0 |
2.5 |
Кількість посилань (Serpstat) |
0 |
4 |
Кількість донорів (Serpstat) |
0 |
2 |
Видимість (Serpstat) |
0,02 |
0,26 |
Кількість фраз (Serpstat) |
1394 |
1489 |
Кількість сторінок в індексі |
405 |
519 |
Ми наростили посилковий профіль, збільшили кількість зовнішніх посилань і донорів.
У результаті рейтинг домену збільшився до 2,5, а видимість сайту зросла на 1200%. Це означає, що сторінки магазину стали активно виводитися в пошуковій видачі:
Наростили кількість фраз, за якими сайт виводиться в пошуковій видачі, а також кількість сторінок в індексі (на 28,1%):
При цьому сайт увійшов в ТОП-10 за 41 ключовою фразою:
Проведені роботи з SEO призвели до наступних значущих результатів:
Вже навесні 2023 року (тобто, через місяць-півтора) після старту робіт з внутрішньої оптимізації ми помітили впевнений, динамічний зріст видимості в пошуку і відвідуваності інтернет-магазину:
На сайт почав активно надходити трафік, кількість відвідувачів зросла в 60 разів. Цей кейс показує, що робота з SEO може давати результати навіть на початкових етапах. Перші позитивні зміни часто стають помітними вже після проведення технічної оптимізації сайту.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!