SEO-оптимізація SEO-просування
Клієнт:
імпортер вентиляційного устаткування: промислових, побутових вентиляторів і вентиляційних комплектуючих
Основний асортимент:
- осьові вентилятори
- канальні
- відцентрові вентилятори
- вентилятори дахові
- високотемпературні вентилятори
- комплектуючі для систем вентиляції та опалення
- комплектуючі до вентиляторів
76%
Збільшення
транзакцій
254%
Приріст трафіку
171%
Збільшення
доходу
Завдання:
- Збільшити відвідуваність інтернет-магазину
Сайт до оптимізації
Початок оптимізації - 31.08.2020 року
Вихідні дані сайту до оптимізації:
Базовий трафік з органічного пошуку на момент прийняття проекту становив +1123 сеанси на місяць.
Кількість посилань за Ahrefs |
669 |
Кількість донорів за Ahrefs |
33 |
Кількість посилань за Serpstat |
11 |
Кількість донорів за Serpstat |
6 |
Видимість за Serpstat |
0.07 |
Кількість фраз за Serpstat |
9991 |
Кількість сторінок в індексі |
374 |
Роботи з оптимізації
- Зв'язок Google Analytics c Google Search Console і підключення цілей для відстеження конверсій на сайті;
- Зібрано широке семантичне ядро за ключовими запитами з 2000 ключових фраз, за якими ранжуються конкуренти;
- Розроблено та впроваджено нову структуру сайту. Змінено назви категорій на більш високочастотні, відповідно до зібраного семантичного ядра. Додані нові категорії. Структура спрощена для зменшення вкладеності;
- Наповнення сайту контентом;
- Складено ТЗ на копірайт, відповідно до пріоритетності сторінок сайту для клієнта;
- Для впровадження на сайт вибрано 100 релевантних ключових фраз, що відповідають запитам відвідувачів сайту;
- Для впровадження підбиралися запити з високою, середньою і низькою частотністю;
- Розроблено та впроваджено схему перелинківки сайту;
- Замовлені, написані та розміщені тексти для 23 категорій, загальним обсягом в 50 000 знаків без пробілів;
- Опрацьовано та впроваджено метадані Title, Description і H1 для оптимізованих категорій.
Приклади метаданих:
Title: Купити осьовий вентилятор | Промислові осьові вентилятори
Description: Осьові вентилятори ✅ Витяжні ➤ Припливні ➤ Для перемішування повітряних мас ✅ Кращі ціни на 【Промислові осьові вентилятори】 ОПТом і в роздріб 👍 Телефонуйте ☎ телефон
Сайт після 5 місяців просування
|
Було |
Стало |
Оптимізовано текстами та мета даними |
|
64 сторінок |
Написано символів |
|
180 000 |
Середня кількість сеансів за місяць |
1123 |
1983 |
Кількість посилань за Ahrefs |
669 |
3551 |
Кількість донорів за Ahrefs |
33 |
106 |
Кількість посилань за Serpstat |
11 |
195 |
Кількість донорів за Serpstat |
6 |
44 |
Максимальна видимість за Serpstat |
0.07 |
0.1 |
Кількість фраз за Serpstat |
9991 |
11780 |
Спостерігається зростання трафіку з пошукових систем (динаміка трафіку за місяцями)
Порівняння трафіку і доходу: квітень-травень 2020 і квітень-травень 2021
- Кількість нових користувачів збільшилася на 61%
- Кількість сеансів збільшилася на 82%
- Кількість транзакцій збільшилася на 76%
- За червень 2021 кількість сеансів з органічного пошуку склала 2242, в порівнянні з червнем 2020 року - 882 сеанси
- Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах
Висновок
Після оптимізації, зміни структури сайту, органічний трафік потроху почав рости. Клієнт продовжив співпрацю і вже через 6 місяців побачив суттєвий приріст органічного трафіку і, відповідно, доходу.
Був посилений посилальний профіль сайту: отримано 39 посилань з 21-го трастового донора.
Це вкотре підтверджує, що результат SEO-просування спостерігається через деякий час після старту. Для подальшого зростання позицій і трафіку необхідно продовжувати роботи над сайтом, збільшувати кількість посилань, доповнювати контент, працювати з семантичним ядром.
Бондаренко Тимур
SEO Tech Lead
Живага Артемій
SEO Middle
Булава Володимир
Account manager