Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Стратегія SEM: як збільшити ефект від контекстної реклами, SEO та SММ

Стратегія SEM: як збільшити ефект від контекстної реклами, SEO та SММ

З кожним роком зростає кількість компаній, які розуміють, що активне залучення споживачів - це ключ до забезпечення їх лояльності. Будь-який бізнесмен може відкрити магазин і продавати свій продукт. Однак лише успішний підприємець розуміє, що налагодження довгострокової взаємодії споживача з брендом, підвищення впізнаваності і зміцнення репутації допоможуть утриматися на ринку і обійти навіть сильних конкурентів.

Чим більше клієнтів вам довіряють, тим краще ваш бізнес буде відчувати себе в довгостроковій перспективі. Лояльні клієнти - це вже не просто разові покупці. Це люди, які прийдуть до вас знову, порекомендують вас знайомим і скинуть посилання на ваш сайт.

SEM або пошуковий маркетинг - це стратегія інтернет-просування, націлена на залучення споживачів з пошукової видачі, а також зміцнення високих позицій в своїй ніші. Тобто, головні цілі SEM - це:

  • Залучення потенційних клієнтів, вже зацікавлених у вашому продукті;
  • Збільшення відсотка конверсій;
  • Підвищення впізнаваності компанії та зміцнення репутації в ніші.

І чим вище конкуренція у вашій сфері бізнесу, тим більшу роль відіграє залученість клієнтів і пошуковий маркетинг.

За допомогою яких інструментів і каналів інтернет-просування досягається мета SEM, ми розповімо далі в статті.

Завдання, які вирішує SEM

Search Engine Marketing з англ. означає «пошуковий маркетинг». Це стратегія просування, яка включає комплекс маркетингових операцій, спрямованих на підвищення позицій сайту в пошукових системах за допомогою платної реклами.

Завдання, які вирішує SEM:

  1. Залучення "теплоі" аудиторії, тобто, користувачів, які вже зацікавлені у вашому продукті або послузі. Досягається за рахунок налаштування контекстної реклами, таргету і органічної видачі за ключовими запитами.
  2. Технічне вдосконалення сайту через SEO-оптимізацію. Сайт стає зручнішим для користувача і відповідає вимогам пошукових систем.
  3. Як наслідок оптимізації - поліпшення видимості ресурсу. Завдяки дотриманню вимог пошукових систем поліпшується ранжування сайту. Завдяки тому, що ми зробили його зручним для користувачів - змінюється їх поведінка на сайті і підвищується їх лояльність. Розширюється посилальний портфель і збільшується трафік.
  4. Збільшення відсотка конверсій і числа продажів. Стратегія SEM спрямована на залучення якісного трафіку. А значить відвідувачами сайту є потенційні клієнти, які готові зробити покупку.
  5. Охоплення аудиторії. У процесі пошукового просування число пошукових запитів постійно збільшується. А значить і охоплення потенційної цільової аудиторії буде рости.
  6. Конкурентні переваги. Стратегія SEM передбачає не тільки поліпшення видимості сайту для користувачів, але і розробку УТП і переваг перед конкурентами. Тому ймовірність, що користувач вибере саме ваш сайт з числа запропонованих конкурентів, збільшується в рази.
  7. Зміцнення позицій. Чим довше сайт займає топові пошукові позиції, тим вище стає впізнаваність бренду в цільовому ринковому полі.
  8. Збільшення лояльності аудиторії. Користувачі найбільш лояльні до сайтів, які знаходяться в ТОПі пошукової видачі, а також до сайтів, які працюють над залученням клієнтів в бізнес.

Стратегія SEM в вашій маркетинговій кампанії - це спосіб ефективного залучення аудиторії на сайт, а в подальшій перспективі - зміцнення позицій в органічній видачі пошукових систем і ніші в цілому.

Інструменти SEM

Контекстна реклама, SEO та SMM - це напрямки інтернет-маркетингу, які ефективні самі по собі. Однак їх комплексне використання в рамках стратегії пошукового маркетингу допомагає досягти найвищих результатів з довгостроковою перспективою:

  • контекстна реклама дозволяє швидко залучити нових відвідувачів на сайт;
  • внутрішня SEO-оптимізація покращує якісні показники сайту, робить його більш привабливим для пошукових систем і відвідувачів;
  • зовнішня оптимізація збільшує видимість сайту;
  • SMM дозволяє розширити аудиторію за рахунок соцмереж, а також досягти брендингу та налагодити маркетингові комунікації.

Всі три інструменти допомагають сайту стати більш доступним для потенційних клієнтів.

Розглянемо основні переваги їх комплексного використання.

Контекстна реклама + SEO: переваги комплексного використання

Контекстна реклама швидко приваблює відвідувачів на сайт. Якісна внутрішня оптимізація збільшує шанс того, що відвідувачеві захочеться затриматися на сайті і зробити покупку.

Так, зрозуміла навігація і структура, привабливий дизайн знижують показники відмов. Користувачі з більшою ймовірністю затриматися на сайті, якщо він зручний (поліпшені показники юзабіліті). Як наслідок, поліпшуються поведінкові чинники користувачів і сайт краще ранжується в пошуку. А проекти на топових позиціях видачі отримують в рази більше трафіку: за статистикою близько 70% користувачів ніколи не переходять далі першої сторінки.

Крім того, у комплексного використання контекстної реклами і SEO є цілий ряд технічних переваг:

  • ключі з Яндекс. Директ і Google Ads можна використовувати в звичайному пошуку, поєднуючи переходи з природної видачі та кліки на платні оголошення для підняття трафіку;
  • дорогі запити доцільно перенести в органіку;
  • перед тим, як впроваджувати ті чи інші ключові слова в стратегію просування, їх можна протестувати інструментами контекстної реклами;
  • платні та органічні покази в комплексі додатково підвищують лояльність аудиторії.

Таким чином, одночасне використання КР і пошукової оптимізації підвищує ефективність стратегії просування.

Роль SММ

Описані методи пошукового просування ми рекомендуємо доповнювати рекламними показами в соцмережах. Головне достоїнство, що визначає роль SММ пошуковому маркетингу - це різноманітність залучаючих форматів.

Все починається з соцсігналов: лайків, репостів, коментарів, числа передплатників в соцмережах і т.д. Активність користувачів в акаунті, прив'язаному до вашого сайту, відстежується і аналізується пошуковими ботами, а посилання на ці акаунти нерідко потрапляють в пошукову видачу разом з основним посадковим ресурсом.

Крім того, соцмережі - це ефективний канал отримання трафіку. У своєму акаунті можна розмістити посилання на контент сайту і використовувати внутрішні можливості соцмережі для її поширення. Як ми вже згадували, залучаючих форматів в соцмережах багато. Перепост, посилання, позначки - це способи підняти охоплення і залучити трафік, іноді навіть без вкладень.

Посилання на сайт з соцмереж зараховуються бонусами до корисності ресурсу для користувачів, а значить - позитивно впливають на ранжування. Крім того, пости і посилання в соціальних мережах індексуються швидше, ніж контент на сайті. Тому посилання з соцмереж - це спосіб прискорити індексацію нових сторінок на сайті.

Також, варто відзначити, що пошукачі враховують безліч факторів впливу, авторитетності аккаунту і поведінки відвідувачів на ньому, що теж відбивається на позиціях у видачі.

І це ми не згадали те, що соцмережі - це місце комунікації компанії з аудиторією, майданчик для формування і зміцнення бренду. Працюючи з аудиторією в соцмережах, можна значно зміцнити позиції всього бренду, що в кінцевому результаті впливає на позиції всіх ресурсів компанії.

Висновок

Щоб SEM ефективно працював на бізнес-цілі і приносив результати, вам доведеться довіритися команді фахівців з контекстної реклами, SEO та SММ. Наймати власну команду досить дорого - краще звернутися в агентство, де вже практикується реалізація стратегії пошукового маркетингу.

Результат буде явно помітний, в середньому, за 3-4 місяці. Але, звичайно, терміни залежать від вихідних даних сайту, тематики, активності конкурентів, якості професійних ресурсів і роботи в соціальних мережах.

Результат відгукнеться не просто зростанням продажів, але зміцненням позицій в профільному середовищі, що явно буде простежуватися в звітах веб-аналітиків.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
  • Ukraine (Україна)+380
  • United States+1
  • Germany (Deutschland)+49
  • Afghanistan (‫افغانستان‬‎)+93
  • Albania (Shqipëri)+355
  • Algeria (‫الجزائر‬‎)+213
  • American Samoa+1
  • Andorra+376
  • Angola+244
  • Anguilla+1
  • Antigua and Barbuda+1
  • Argentina+54
  • Armenia (Հայաստան)+374
  • Aruba+297
  • Australia+61
  • Austria (Österreich)+43
  • Azerbaijan (Azərbaycan)+994
  • Bahamas+1
  • Bahrain (‫البحرين‬‎)+973
  • Bangladesh (বাংলাদেশ)+880
  • Barbados+1
  • Belarus (Беларусь)+375
  • Belgium (België)+32
  • Belize+501
  • Benin (Bénin)+229
  • Bermuda+1
  • Bhutan (འབྲུག)+975
  • Bolivia+591
  • Bosnia and Herzegovina (Босна и Херцеговина)+387
  • Botswana+267
  • Brazil (Brasil)+55
  • British Indian Ocean Territory+246
  • British Virgin Islands+1
  • Brunei+673
  • Bulgaria (България)+359
  • Burkina Faso+226
  • Burundi (Uburundi)+257
  • Cambodia (កម្ពុជា)+855
  • Cameroon (Cameroun)+237
  • Canada+1
  • Cape Verde (Kabu Verdi)+238
  • Caribbean Netherlands+599
  • Cayman Islands+1
  • Central African Republic (République centrafricaine)+236
  • Chad (Tchad)+235
  • Chile+56
  • China (中国)+86
  • Christmas Island+61
  • Cocos (Keeling) Islands+61
  • Colombia+57
  • Comoros (‫جزر القمر‬‎)+269
  • Congo (DRC) (Jamhuri ya Kidemokrasia ya Kongo)+243
  • Congo (Republic) (Congo-Brazzaville)+242
  • Cook Islands+682
  • Costa Rica+506
  • Côte d’Ivoire+225
  • Croatia (Hrvatska)+385
  • Cuba+53
  • Curaçao+599
  • Cyprus (Κύπρος)+357
  • Czech Republic (Česká republika)+420
  • Denmark (Danmark)+45
  • Djibouti+253
  • Dominica+1
  • Dominican Republic (República Dominicana)+1
  • Ecuador+593
  • Egypt (‫مصر‬‎)+20
  • El Salvador+503
  • Equatorial Guinea (Guinea Ecuatorial)+240
  • Eritrea+291
  • Estonia (Eesti)+372
  • Ethiopia+251
  • Falkland Islands (Islas Malvinas)+500
  • Faroe Islands (Føroyar)+298
  • Fiji+679
  • Finland (Suomi)+358
  • France+33
  • French Guiana (Guyane française)+594
  • French Polynesia (Polynésie française)+689
  • Gabon+241
  • Gambia+220
  • Georgia (საქართველო)+995
  • Germany (Deutschland)+49
  • Ghana (Gaana)+233
  • Gibraltar+350
  • Greece (Ελλάδα)+30
  • Greenland (Kalaallit Nunaat)+299
  • Grenada+1
  • Guadeloupe+590
  • Guam+1
  • Guatemala+502
  • Guernsey+44
  • Guinea (Guinée)+224
  • Guinea-Bissau (Guiné Bissau)+245
  • Guyana+592
  • Haiti+509
  • Honduras+504
  • Hong Kong (香港)+852
  • Hungary (Magyarország)+36
  • Iceland (Ísland)+354
  • India (भारत)+91
  • Indonesia+62
  • Iran (‫ایران‬‎)+98
  • Iraq (‫العراق‬‎)+964
  • Ireland+353
  • Isle of Man+44
  • Israel (‫ישראל‬‎)+972
  • Italy (Italia)+39
  • Jamaica+1
  • Japan (日本)+81
  • Jersey+44
  • Jordan (‫الأردن‬‎)+962
  • Kazakhstan (Казахстан)+7
  • Kenya+254
  • Kiribati+686
  • Kosovo+383
  • Kuwait (‫الكويت‬‎)+965
  • Kyrgyzstan (Кыргызстан)+996
  • Laos (ລາວ)+856
  • Latvia (Latvija)+371
  • Lebanon (‫لبنان‬‎)+961
  • Lesotho+266
  • Liberia+231
  • Libya (‫ليبيا‬‎)+218
  • Liechtenstein+423
  • Lithuania (Lietuva)+370
  • Luxembourg+352
  • Macau (澳門)+853
  • Macedonia (FYROM) (Македонија)+389
  • Madagascar (Madagasikara)+261
  • Malawi+265
  • Malaysia+60
  • Maldives+960
  • Mali+223
  • Malta+356
  • Marshall Islands+692
  • Martinique+596
  • Mauritania (‫موريتانيا‬‎)+222
  • Mauritius (Moris)+230
  • Mayotte+262
  • Mexico (México)+52
  • Micronesia+691
  • Moldova (Republica Moldova)+373
  • Monaco+377
  • Mongolia (Монгол)+976
  • Montenegro (Crna Gora)+382
  • Montserrat+1
  • Morocco (‫المغرب‬‎)+212
  • Mozambique (Moçambique)+258
  • Myanmar (Burma) (မြန်မာ)+95
  • Namibia (Namibië)+264
  • Nauru+674
  • Nepal (नेपाल)+977
  • Netherlands (Nederland)+31
  • New Caledonia (Nouvelle-Calédonie)+687
  • New Zealand+64
  • Nicaragua+505
  • Niger (Nijar)+227
  • Nigeria+234
  • Niue+683
  • Norfolk Island+672
  • North Korea (조선 민주주의 인민 공화국)+850
  • Northern Mariana Islands+1
  • Norway (Norge)+47
  • Oman (‫عُمان‬‎)+968
  • Pakistan (‫پاکستان‬‎)+92
  • Palau+680
  • Palestine (‫فلسطين‬‎)+970
  • Panama (Panamá)+507
  • Papua New Guinea+675
  • Paraguay+595
  • Peru (Perú)+51
  • Philippines+63
  • Poland (Polska)+48
  • Portugal+351
  • Puerto Rico+1
  • Qatar (‫قطر‬‎)+974
  • Réunion (La Réunion)+262
  • Romania (România)+40
  • Russia (Россия)+7
  • Rwanda+250
  • Saint Barthélemy+590
  • Saint Helena+290
  • Saint Kitts and Nevis+1
  • Saint Lucia+1
  • Saint Martin (Saint-Martin (partie française))+590
  • Saint Pierre and Miquelon (Saint-Pierre-et-Miquelon)+508
  • Saint Vincent and the Grenadines+1
  • Samoa+685
  • San Marino+378
  • São Tomé and Príncipe (São Tomé e Príncipe)+239
  • Saudi Arabia (‫المملكة العربية السعودية‬‎)+966
  • Senegal (Sénégal)+221
  • Serbia (Србија)+381
  • Seychelles+248
  • Sierra Leone+232
  • Singapore+65
  • Sint Maarten+1
  • Slovakia (Slovensko)+421
  • Slovenia (Slovenija)+386
  • Solomon Islands+677
  • Somalia (Soomaaliya)+252
  • South Africa+27
  • South Korea (대한민국)+82
  • South Sudan (‫جنوب السودان‬‎)+211
  • Spain (España)+34
  • Sri Lanka (ශ්‍රී ලංකාව)+94
  • Sudan (‫السودان‬‎)+249
  • Suriname+597
  • Svalbard and Jan Mayen+47
  • Swaziland+268
  • Sweden (Sverige)+46
  • Switzerland (Schweiz)+41
  • Syria (‫سوريا‬‎)+963
  • Taiwan (台灣)+886
  • Tajikistan+992
  • Tanzania+255
  • Thailand (ไทย)+66
  • Timor-Leste+670
  • Togo+228
  • Tokelau+690
  • Tonga+676
  • Trinidad and Tobago+1
  • Tunisia (‫تونس‬‎)+216
  • Turkey (Türkiye)+90
  • Turkmenistan+993
  • Turks and Caicos Islands+1
  • Tuvalu+688
  • U.S. Virgin Islands+1
  • Uganda+256
  • Ukraine (Україна)+380
  • United Arab Emirates (‫الإمارات العربية المتحدة‬‎)+971
  • United Kingdom+44
  • United States+1
  • Uruguay+598
  • Uzbekistan (Oʻzbekiston)+998
  • Vanuatu+678
  • Vatican City (Città del Vaticano)+39
  • Venezuela+58
  • Vietnam (Việt Nam)+84
  • Wallis and Futuna (Wallis-et-Futuna)+681
  • Western Sahara (‫الصحراء الغربية‬‎)+212
  • Yemen (‫اليمن‬‎)+967
  • Zambia+260
  • Zimbabwe+263
  • Åland Islands+358
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!