Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
SEO-оптимізація та просування інтернет-магазину компанії, яка займається виробництвом та продажем картону та картонної упаковки власного виробництва. У 2020 році компанія створила сайт на базі маркетплейсу Prom.ua, як платформу для залучення нових клієнтів та зручної реалізації продукції онлайн. На сайті можна ознайомитись з асортиментом, прайсом, замовити та сплатити товар.
Наша основна мета в рамках SEO-просування для цього проєкту – збільшити відвідуваність та залучити більше потенційних клієнтів.
2020-го це був молодий сайт. Видимість у пошуку – нульова. Трафік практично не надходив. Вихідні дані (09.07.2020):
Кількість посилань по Ahrefs | 0 |
---|---|
Кількість донорів по Ahrefs | 0 |
Рейтинг домену по Ahrefs | 0 |
Кількість посилань по Serpstat | 0 |
Кількість донорів по Serpstat | 0 |
Видимість по Serpstat | 0 |
Кількість фраз по Serpstat | 0 |
Кількість сторінок в індексі | 0 |
Робота над проєктом розпочалася з ретельного аналізу сайту та збору інформації від клієнта. Ми вивчили його структуру та зміст. Також були визначені вихідні показники видимості та позицій сайту.
Далі ми перейшли до технічної оптимізації:
Важливим етапом роботи був аналіз та оптимізація контенту. Ми оцінили наповненість та якість контенту на сайті, визначили ключові фрази, які відповідають цілям клієнта.
Створили унікальний та оптимізований контент для посадкових сторінок. Тексти були перевірені на орфографічні помилки, унікальність та відповідність вимогам пошукових систем.
Наступний найважливіший пул робіт: посилальний аналіз та оптимізація. Ми оцінили фактори авторитетності та посилальної маси сайту, визначили афіліати та оцінили якість вхідних посилань. Потім розробили стратегію збільшення профілю сайту, приділяючи увагу трастовим і релевантним посиланням.
Весь процес супроводжувався аналітикою та звітністю. Ми вивчили поведінкові фактори та зручність сайту для користувачів, моніторили шляхи проходження відвідувачів та аналізували конверсію. Також проводили аналіз показників ефективності просування та трафіку.
На основі отриманих даних формували звіти про виконану роботу, та давали рекомендації щодо подальших дій.
Таким чином, робота над проєктом включала комплексні дослідження, технічну оптимізацію, контентну оптимізацію, посилальний аналіз та аналітику для досягнення максимального успіху у просуванні сайту.
Дані на сьогодні
Що ми маємо сьогодні (17.06.2023):
Кількість посилань по Ahrefs | 461 |
---|---|
Кількість донорів по Ahrefs | 96 |
Рейтинг домену по Ahrefs | 10 |
Кількість посилань по Serpstat | 237 |
Кількість донорів по Serpstat | 100 |
Видимість по Serpstat | 0,77 |
Кількість фраз по Serpstat | 34481 |
Кількість сторінок в індексі | 1250 |
Нагадаємо: робота над оптимізацією та просуванням розпочалася у серпні 2020 року “з нуля”. Вже навесні 2021 року почався впевнений зріст видимості та відвідуваності сайту.
Органічний трафік за весь період просування, за даними analytics.google:
За вказаний період часу (з 9 липня 2020 року до 17 червня 2023 року) відбулися такі зміни:
Загалом результати просування сайту компанії за вказаний період часу показують позитивну динаміку. Збільшення кількості посилань, підвищення рейтингу домену, збільшення видимості та кількості фраз, а також індексування більшої кількості сторінок – все це свідчить, що сайт стає більш авторитетним та успішно просувається у пошукових системах.
Проведені роботи з SEO привели до таких значущих результатів:
Результати просування за останній рік:
Всі ці результати вказують на успішну оптимізацію, залучення більшої кількості користувачів, поліпшення досвіду користувача і досягнення цілей бізнесу.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!