Компанія M. System пропонує своїм клієнтам замовити контекстну рекламу Google, яка є найбільш затребуваним і популярним в Україні способом притягнути клієнтів на сайт і розповісти користувачам пошукової мережі Google про товари, послуги, акції і новинки.
M. System є сертифікованим партнером Google і наші фахівці мають великий досвід налаштування і проведення рекламних кампаній в цій пошуковій мережі. Розглянемо найбільш поширені питання, що виникають у клієнтів, наприклад, скільки коштує реклама в Гугл, як відбувається налаштування і старт реклами, що отримує клієнт у результаті.
Різновиди контекстної реклами Google
Перш ніж запускати рекламну кампанію, необхідно визначити різновид показу оголошень. Реклама в Google Ads припускає наступні формати реклами :
Текстові оголошення
Цей різновид рекламних оголошень демонструється в результатах пошуку по певних ключових запитах, які задаються при налаштуванні кампанії. Така контекстна реклама Гугл демонструється у вигляді текстового блоку з рекламною пропозицією і контактною інформацією. Підходить для будь-яких видів гаджетів, як мобільних, так і десктопных.
Номер телефону
Краще підходить для мобільних пристроїв, оскільки при введенні заданого запиту, користувач побачить коротке інформаційне речення з номером телефону, при кліці на який автоматично відбувається набір номера.
Динамічні оголошення в пошуку
Така Google реклама настроюється автоматично на основі сторінок сайту, проіндексованих пошуковою системою. Ключові запити підбираються з метатегов і контенту, розташованих на сторінці. Такий метод підходить багатосторінковим сайтам, таким як інтернет-магазини з великою кількістю товарів. Не підходить для щойно створених сайтів або нещодавно доданих сторінок.
Товарні оголошення
Ці рекламні послуги Google Adwords настроюються за допомогою Merchant Center, на який завантажується фід – опис товару з ціною і зображенням. Оголошення демонструється в результатах пошуку при введенні певних пошукових запитів. Завдяки такому методу показу оголошення, збільшується конверсія, оскільки в оголошенні демонструється окремий товар.
Ремаркетинг
В цьому випадку, налаштування контекстної реклами Google Adwords відбувається на основі даних про перегляд сторінок сайту користувачем. На підставі цих даних відбувається повторний показ оголошення в контекстно-медійній мережі і в пошуковій видачі. Налаштування ремаркетинга входить в перелік послуг, які надаються фахівцями компанії M. System.
Контекстно-медійна мережа Google
Ще одним популярним інструментом для залучення клієнтів є реклама в контекстній медійній мережі Google, яка проводиться показом оголошення на майданчиках, що є партнерами Google Adwords.
Існує безліч варіантів налаштувань оголошень, серед яких популярністю користуються адаптивні медійні оголошення, які автоматично підлаштовуються під показ на різних пристроях.
При налаштуванні, наші фахівці завантажують необхідні фото і текстовий опис товару або послуги для подальшої демонстрації в контекстно-медійній мережі. Також, робиться налаштування таргетинга за різними параметрами, наприклад, показ в контекстній мережі Google Ads Україна або окремим регіонам країни.
Окрім таргетинга по місцевості, наші фахівці настроять показ оголошень за наступними параметрами:
- Згідно з інтересами користувачів.
- По товарах, які раніше переглядали користувачі. Рекомендується для показу схожих товарних позицій
- Ремаркетинг на основі проглянутих користувачем сторінок
- По демографії (стан, вік)
- По пошукових запитах, заданих в кампанії
- По певних тематичних майданчиках, заданих в налаштуваннях кампанії
- Інші налаштування
Контекстно-медійна мережа дає можливість продемонструвати товари і послуги дуже широкої аудиторії, проте, вимагає уваги від фахівця і ретельного контролю за проведенням рекламної кампанії.
Налаштування контекстної реклами Google Adwords і ведення
При замовленні налаштування контекстної реклами у компанії M. System слід пам’ятати, що вартість розміщення реклами в Гугл залежить від вибраної моделі показів, майданчиків і обмежується бюджетом, який партнер готовий вкладати в просування свого бізнесу.
Наші співробітники ретельно аналізують пропозиції клієнта, які він хоче продемонструвати за допомогою реклами Google Adwords і виявляють його сильні сторони. Позначається таргетинг показу оголошень, бюджет, який замовник готовий виділяти на просування своїх послуг.
Варто пам’ятати, що купити рекламу в Гуглі та запустити показ оголошень недостатньо. Рекламна кампанія повинна працювати краще, ніж у конкурентів, а для цього необхідно:
- постійно удосконалювати оголошення
- проводити тестування різних видів і способів показу реклами
- додавати мінус-слова і пошукові запити у міру їх накопичення
- коригувати режим показу і вартість кліка, оптимізувати бюджет кампанії
Для збору інформації, наші співробітники підключають аналітику від Google і настроюють цілі, які необхідно досягти або вибрані замовником.
У разі укладення договору і початку просування за допомогою контекстної реклами, замовник отримує повну інформацію про те, як проходить рекламна кампанія, скільки цільових дій вчинив користувач при переході по рекламному оголошенню, як витрачається рекламний бюджет і іншу інформацію.
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Ми звернулися в компанію M. System 2 роки тому, щоб вони допомогли привернути увагу до наших навчальних програм. Ми готуємо майстрів манікюру та педикюру. Спочатку ми працювали без контекстної реклами і результати нас не радували. Менеджер запропонував запустити рекламну кампанію і після цього стало набагато більше дзвінків. Єдине, що нас турбує - ми не завжди можемо знайти свою рекламу в Гуглі, не знаємо чому так відбувається. Ще рекомендують встановити лічильник Гугл Аналітики, але ми поки не зважилися
можна довіритися
на всі 100!