Компанія M. System пропонує своїм клієнтам замовити контекстну рекламу Google, яка є найбільш затребуваним і популярним в Україні способом притягнути клієнтів на сайт і розповісти користувачам пошукової мережі Google про товари, послуги, акції і новинки.
M. System є сертифікованим партнером Google і наші фахівці мають великий досвід налаштування і проведення рекламних кампаній в цій пошуковій мережі. Розглянемо найбільш поширені питання, що виникають у клієнтів, наприклад, скільки коштує реклама в Гугл, як відбувається налаштування і старт реклами, що отримує клієнт у результаті.
Різновиди контекстної реклами Google
Перш ніж запускати рекламну кампанію, необхідно визначити різновид показу оголошень. Реклама в Google Ads припускає наступні формати реклами :
Текстові оголошення
Цей різновид рекламних оголошень демонструється в результатах пошуку по певних ключових запитах, які задаються при налаштуванні кампанії. Така контекстна реклама Гугл демонструється у вигляді текстового блоку з рекламною пропозицією і контактною інформацією. Підходить для будь-яких видів гаджетів, як мобільних, так і десктопных.
Номер телефону
Краще підходить для мобільних пристроїв, оскільки при введенні заданого запиту, користувач побачить коротке інформаційне речення з номером телефону, при кліці на який автоматично відбувається набір номера.
Динамічні оголошення в пошуку
Така Google реклама настроюється автоматично на основі сторінок сайту, проіндексованих пошуковою системою. Ключові запити підбираються з метатегов і контенту, розташованих на сторінці. Такий метод підходить багатосторінковим сайтам, таким як інтернет-магазини з великою кількістю товарів. Не підходить для щойно створених сайтів або нещодавно доданих сторінок.
Товарні оголошення
Ці рекламні послуги Google Adwords настроюються за допомогою Merchant Center, на який завантажується фід – опис товару з ціною і зображенням. Оголошення демонструється в результатах пошуку при введенні певних пошукових запитів. Завдяки такому методу показу оголошення, збільшується конверсія, оскільки в оголошенні демонструється окремий товар.
Ремаркетинг
В цьому випадку, налаштування контекстної реклами Google Adwords відбувається на основі даних про перегляд сторінок сайту користувачем. На підставі цих даних відбувається повторний показ оголошення в контекстно-медійній мережі і в пошуковій видачі. Налаштування ремаркетинга входить в перелік послуг, які надаються фахівцями компанії M. System.
Контекстно-медійна мережа Google
Ще одним популярним інструментом для залучення клієнтів є реклама в контекстній медійній мережі Google, яка проводиться показом оголошення на майданчиках, що є партнерами Google Adwords.
Існує безліч варіантів налаштувань оголошень, серед яких популярністю користуються адаптивні медійні оголошення, які автоматично підлаштовуються під показ на різних пристроях.
При налаштуванні, наші фахівці завантажують необхідні фото і текстовий опис товару або послуги для подальшої демонстрації в контекстно-медійній мережі. Також, робиться налаштування таргетинга за різними параметрами, наприклад, показ в контекстній мережі Google Ads Україна або окремим регіонам країни.
Окрім таргетинга по місцевості, наші фахівці настроять показ оголошень за наступними параметрами:
- Згідно з інтересами користувачів.
- По товарах, які раніше переглядали користувачі. Рекомендується для показу схожих товарних позицій
- Ремаркетинг на основі проглянутих користувачем сторінок
- По демографії (стан, вік)
- По пошукових запитах, заданих в кампанії
- По певних тематичних майданчиках, заданих в налаштуваннях кампанії
- Інші налаштування
Контекстно-медійна мережа дає можливість продемонструвати товари і послуги дуже широкої аудиторії, проте, вимагає уваги від фахівця і ретельного контролю за проведенням рекламної кампанії.
Налаштування контекстної реклами Google Adwords і ведення
При замовленні налаштування контекстної реклами у компанії M. System слід пам’ятати, що вартість розміщення реклами в Гугл залежить від вибраної моделі показів, майданчиків і обмежується бюджетом, який партнер готовий вкладати в просування свого бізнесу.
Наші співробітники ретельно аналізують пропозиції клієнта, які він хоче продемонструвати за допомогою реклами Google Adwords і виявляють його сильні сторони. Позначається таргетинг показу оголошень, бюджет, який замовник готовий виділяти на просування своїх послуг.
Варто пам’ятати, що купити рекламу в Гуглі та запустити показ оголошень недостатньо. Рекламна кампанія повинна працювати краще, ніж у конкурентів, а для цього необхідно:
- постійно удосконалювати оголошення
- проводити тестування різних видів і способів показу реклами
- додавати мінус-слова і пошукові запити у міру їх накопичення
- коригувати режим показу і вартість кліка, оптимізувати бюджет кампанії
Для збору інформації, наші співробітники підключають аналітику від Google і настроюють цілі, які необхідно досягти або вибрані замовником.
У разі укладення договору і початку просування за допомогою контекстної реклами, замовник отримує повну інформацію про те, як проходить рекламна кампанія, скільки цільових дій вчинив користувач при переході по рекламному оголошенню, як витрачається рекламний бюджет і іншу інформацію.
Замовили контекстну рекламу в Гугл у компанії Msystem. Перший раз почали співпрацювати років 5 назад. Вирішили рекламувати новинки в рубриці дитячого одягу. В цілому, результатами задоволені, особливо на перших етапах. Але, чомусь, нам здається, що ще рік або два тому результати така реклама приносила більші. Зараз спостерігається якийсь спад. Пов'язаний він зі змінами кампанії або причина в чомусь іншому - сказати складно. Бюджет вирішили не збільшувати, хоча менеджер рекомендує.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
можна довіритися
на всі 100!