Performance MAX – це нова технологія від Google, яка дозволяє рекламодавцям максимізувати результати рекламних кампаній у всіх рекламних джерелах Google. Вона використовує машинне навчання та штучний інтелект для автоматичної оптимізації рекламних показів у режимі реального часу.
Компаніям, які хочуть мати можливість змінювати рекламні товари в режимі реального часу із чітко визначеними цілями.
Ми зможемо запустити “пошукову рекламну кампанію”, “рекламу в контекстно-медійній мережі”, “Discovery”, “Gmail”, “YouTube”, “Google maps” тощо, створивши лише одну, а не десятки кампаній.
Більш "несміливі" конкуренти залишаться позаду, поки ви використовуєте можливості штучного інтелекту Google по максимуму!
Товарні оголошення Google шопінг дозволяють видати весь (або більшу частину) асортимент для наочного порівняння. Шанс "зачепити" клієнта зросте.