Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама сайту продажу нерухомості - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама для нерухомості дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-який район і місто будь-якої країни, обирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з текстами та форматами, поступово підводити людей до рішення про покупку і повертати тих, хто вже контактував з вашою компанією.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає придбати нерухомість, спочатку завжди вивчає ринок, правове поле та інші пов'язані питання в мережі. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на консультацію.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Контекстна реклама дозволяє залучити нових клієнтів за будь-якими питаннями, пов'язаними з нерухомістю. Вона ефективна для просування пропозицій як для бізнесу, так і для фізичних осіб.
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Все, що ви хотіли знати про контекстну рекламу, але боялися запитати, 10 Квітня 2020
Кому і навіщо треба дізнатися про те, що таке контекстна реклама і як вона працює? Близька 85% учасників зростаючого eCommerce-ринку називають контекстну рекламу ключовим драйвером бізнесу. Щороку кількість грошей, інвестованих в digital-рекламу, збільшується майже на 20%. Плануєте продавати товари і послуги в інтернеті або займатися маркетингом? Контекстна реклама – ваш кращий товариш і помічник! Без, […]
Автостратегіі в Яндекс.Директ: що це і наскільки вони ефективні?, 4 Листопада 2021
Ми розглянемо ключові автоматичні стратегії Яндекс Директ з інструкцією з їх налаштування. Навіщо це потрібно? Автостратегіі – це модель управління ставками, в якій рекламна система самостійно призначає ставки та приймає рішення щодо налаштування показів. Це звільняє PPC-спеціаліста від рутинної роботи, дозволяє використовувати його працю з більшою користю для рекламодавця і навіть покращує результати оптимізації (машина […]
Як створити успішну маркетингову стратегію для електронного навчання, 30 Жовтня 2023
Час читання: 4 хв. 16 сек. Отже, ви у сфері електронного навчання готові підняти бурю і завоювати уми. Але стійте, як ви маєте намір донести свою майстерність e-навчання до кожного учасника? Відповідь полягає у ретельно розробленій маркетинговій стратегії. Ось дорожня карта, яка направить вас прямо до маркетингової слави та допоможе успішно просувати ваш проєкт e-навчання. […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!