Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама сайту продажу нерухомості - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама для нерухомості дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-який район і місто будь-якої країни, обирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з текстами та форматами, поступово підводити людей до рішення про покупку і повертати тих, хто вже контактував з вашою компанією.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає придбати нерухомість, спочатку завжди вивчає ринок, правове поле та інші пов'язані питання в мережі. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на консультацію.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Контекстна реклама дозволяє залучити нових клієнтів за будь-якими питаннями, пов'язаними з нерухомістю. Вона ефективна для просування пропозицій як для бізнесу, так і для фізичних осіб.
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Оптимізація окупності інвестицій у цифрову рекламу у виробництві за умови довгого циклу продажів, 30 Січня 2024
Поговоримо у тому, як підвищити ефективність інвестицій у діджитал-рекламу за умов тривалих циклів продажів, притаманних компаням-виробникам. Що таке ефективність інвестицій у діджитал-маркетингу? Ефективність цифрової реклами — це її здатність досягати поставленої мети (наприклад, збільшення продажів або залучення нових клієнтів) з найкращим використанням бюджету. У своєму блозі ми багато писали про те що таке діджитал маркетинг, […]
Як зробити тех.аудіт сайту за допомогою Netpeak Spider: огляд функцій, 17 Жовтня 2021
Розглянемо, що таке тех. аудит веб-сайту, навіщо його проводять і як нам допоможе аналіз, сегментація і парсинг Netpeak Spider (з докладною інструкцією). Готуйтеся полегшити життя собі і своєму оптимізатору! Що таке технічний аудит і навіщо його проводити Щоб сайт був видимим в пошуку та отримував пошуковий трафік, він повинен добре, швидко індексуватися і відповідати вимогам […]
Комерційні фактори ранжирування, 8 Серпня 2020
Розгляньмо, що таке комерційні фактори сайту, і як вони покращують позиції вашого сайту. Покупцям важливо, щоб онлайн-шопінг був зручним. Вони хочуть швидко знаходити товари, порівнювати ціни й купувати без зайвих складнощів. Якщо процес купівлі складний чи незрозумілий, до 97% користувачів може відмовитися від замовлення. Google знає це, й прагне дати своїй аудиторії кращий користувацький досвід […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!