| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO підвищує впізнаваність компанії й зміцнює репутацію
SEO-фахівці разом з копірайтерами та маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму вашої компанії. Одне із завдань просування - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і формах, в каталогах компаній і т.д.
SEO приводить вам клієнтів з Пошуку Google
Той, хто бажає придбати бухгалтерські послуги майже завжди спочатку вивчає інформацію про бухгалтерію, фінанси і відповідних фахівців в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Прокачане SEO - це важлива перевага перед конкурентами
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню сайту, розкручування, бухгалтерія та її послуги продаються краще, а ймовірність того, що користувач звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
SEO робить сайт ефективним інструментом продажів
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і СЕО-просування сайту з бухгалтерії з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного зв'язку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Ефективні стратегії таргетування у сфері виробництва, 30 Січня 2024
B2B-просування у виробничій сфері характеризується особливими умовами: вузькою аудиторією та тривалими періодами прийняття рішень. На відміну від споживчого ринку, де покупки часто здійснюються під впливом емоцій, у B2B-сегменті рішення приймаються на основі ретельного аналізу та оцінки. Тому при налаштуванні реклами таргетолог має зрозуміти, хто його аудиторія і те, скільки разів і як він контактуватиме з […]
Проблеми просування у двох пошукових системах, 18 Січня 2022
Згідно з відкритими даними, найбільш популярними пошуковими системами в СНД, як і раніше, залишаються Google і Яндекс. Частка першого пошукача становить 33% від загальної кількості користувачів, частка другого – 50%. Кожна із систем має свій алгоритм роботи в оцінці запитів користувача, ранжируванні сайтів, обліку факторів, що впливають на результати видачі. Різницю потрібно знати та враховувати, […]
Чи дійсно мертвий E-mail маркетинг? Розберемося., 14 Серпня 2020
Сьогодні мало не кожен поважаючий себе маркетолог говорить про те, що рекламна розсилка на пошту не приносить очікуваних результатів, малоефективна і, взагалі, про цей інструмент пора забути. Щоб щось стверджувати напевно, потрібно, як зараз кажуть, надати пруф, тобто докази. Спробуємо мовою цифр і сухих фактів, розібратися і відповісти на питання “Чи дійсно мертвий E-mail маркетинг”? […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!