| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Органічний трафік - найбільше digital-джерело клієнтів в b2b
Довіра до органічної видачі набагато більша, оскільки перші місця в такому пошуку займають сайти, де поведінкові фактори й репутація - високі. Інвестувати кошти в просування сайту b2b - вигідне рішення, адже саме професійні SEO-роботи спрямовані на отримання умовно безкоштовного органічного трафіку з Мережі.
SEO підвищує впізнаваність компанії й зміцнює репутацію
SEO-фахівці разом з копірайтерами і маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму вашої компанії. Одне із завдань просування b2b сайту - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів по посиланнях, розміщених на професійних ресурсах і формах, в каталогах компаній і т.д.
Можна працювати з цільовою аудиторією на всіх етапах циклу продажів
Потенційний клієнт в b2b може бути взагалі не готовий нічого купувати. Він шукає інформацію, необхідну йому для виконання своєї роботи. SEO-команда робить так, щоб інформаційний і експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить людині зрозуміти, що ваша пропозиція може вирішити його завдання і стане клієнтом.
Прокачати SEO - це важлива перевага перед конкурентами
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Користувач звикає бачити ваш сайт в пошуковій видачі, коли йому потрібен пошуковик для вирішення робочих завдань і з більшою ймовірністю стане клієнтом.
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
91% дивляться тільки ТОП 5 і ще 12 свіжих фактів про поведінку користувачів в пошуковій видачі, 22 Вересня 2020
Як користувачі поводяться в пошуковій видачі в 2020-му році? Засновник найбільшого сайту про SEO-просування Backlinko Брайан Дін дослідив це питання. Члени команди Backlinko попросили 259 американців знайти певні товари, банківські та інші послуги, відеоматеріали та інформацію за допомогою пошуку в Google і отримали вибірку з 1801 сеансів. Проаналізували і викотили результати, які суттєво вплинуть на […]
Як сегментувати аудиторію для запуску реклами?, 15 Жовтня 2020
Сегментація аудиторії – це поділ єдиної групи зацікавлених або потенційно зацікавлених користувачів на вузькі підгрупи. Класифікаторами виступають соціально-демографічні, технічні, поведінкові ознаки, розмір середнього чеку, статус угоди користувача та ін. Чому так важливо спрямовувати рекламу на вузьку аудиторію? Як сегментувати покупців? Які параметри для сегментації підібрати для вашого проекту? Детально – в нашій сьогоднішній статті. Навіщо […]
Стратегії створення цифрової реклами відповідно до правил охорони здоров’я для просування медичного програмного забезпечення, 29 Січня 2024
Для HealthTech компаній, що просувають програмне забезпечення в медичні організації, важливо не лише глибоко розуміти регулятивні рамки, а й вміло ними маніпулювати. Закони на кшталт HIPAA у США та GDPR у Європі захищають дані пацієнтів та вимагають суворої відповідності. Але дотримання правил – це обов’язок. Це можна перетворити на маркетинговий хід, щоб побудувати довіру, продемонструвати […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!