| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO дозволяє ефективно продавати в Інтернеті
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там. Світовий ринок віртуальних продажів косметики демонструє впевнене зростання щорічно. Завдяки SEO-просуванню ваш сайт з'явиться в ТОПі видачі та "зніме вершки" пошуку: отримає стабільний потік переходів від зацікавлених у купівлі користувачів.
SEO перетворює сайт в ефективний інструмент продажів
Інструменти SEO дозволять сегментувати товари та просувати категорії за типом товару, призначенням, складом і т.д. SEO-спеціалісти створюють зручну структуру і працюють над зручністю сайту. У 90% випадків рекомендують дизайнерські й програмні доопрацювання, а також впроваджують пошукові фільтри та інші інструменти для генерації лідів і додаткових продажів. У підсумку потрібні бізнесу користувачі потрапляють на корисні їм сторінки та здійснюють конверсію. Що збільшує середній чек і прибуток компанії.
SEO - це вигідне вкладення в майбутнє вашого бізнесу
В просування сайту косметології та косметики ефективність вкладень - важлива перевага. Пошуковий трафік тут - найбільш вигідний. На відміну від платної реклами, в якій потрібно рекламувати кожен окремий продукт, SEO дозволяє просувати відразу весь каталог за менший бюджет. При грамотному просуванні ви отримуєте довгостроковий результат при мінімальній вартості залучення клієнта.
Прокачане SEO - це важлива перевага перед конкурентами
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - замовлення і прибуток, але і працювати в площині PR, що особливо важливо при роботі з косметичними товарами. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному SEO ймовірність того, що користувач купить у вас, а не у конкурента, зростає в рази.
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Як зробити тех.аудіт сайту за допомогою Netpeak Spider: огляд функцій, 17 Жовтня 2021
Розглянемо, що таке тех. аудит веб-сайту, навіщо його проводять і як нам допоможе аналіз, сегментація і парсинг Netpeak Spider (з докладною інструкцією). Готуйтеся полегшити життя собі і своєму оптимізатору! Що таке технічний аудит і навіщо його проводити Щоб сайт був видимим в пошуку та отримував пошуковий трафік, він повинен добре, швидко індексуватися і відповідати вимогам […]
Значення бренду для розвитку малого бізнесу, 25 Серпня 2020
Наскільки важливий, або ж навпаки – неважливий бренд в малому і середньому бізнесі? Питання майже риторичне, але якщо поглянути на нього з точки зору практичності та доцільності, то вельми актуальне. Важко уявити велику компанію без власного обличчя. Але ж все корпорації колись починали з малого: перші комп’ютери Apple збиралися в гаражі, фаст-фуд номер один McDonalds […]
Чи дійсно мертвий E-mail маркетинг? Розберемося., 14 Серпня 2020
Сьогодні мало не кожен поважаючий себе маркетолог говорить про те, що рекламна розсилка на пошту не приносить очікуваних результатів, малоефективна і, взагалі, про цей інструмент пора забути. Щоб щось стверджувати напевно, потрібно, як зараз кажуть, надати пруф, тобто докази. Спробуємо мовою цифр і сухих фактів, розібратися і відповісти на питання “Чи дійсно мертвий E-mail маркетинг”? […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!