Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

5 причин, чому реклама необхідна для розвитку бізнесу

5 причин, чому реклама необхідна для розвитку бізнесу

За даними Гарвардської школи бізнесу, на світовому ринку щорічно з'являється понад 30 тис. принципово нових продуктів. І 80%, а за даними деяких аналітиків, всі 85% з них "не заходять". Однією з головних причин називають відсутність рекламної підтримки. Це говорить не тільки про те, що реклама для бізнесу має не останнє значення, але й те, що багато підприємців вважають, що хороший продукт зможе просувати себе сам. Ну або роблять ставку на інші, менш затратні способи залучення клієнтів.

Чи настільки важлива реклама, як її малюють? Чи можна обійтися без неї? Розглянемо на прикладі digital реклами - контекста в Google і Яндекс.

Кому потрібна контекстна реклама

За фактом - кожному бізнесу в e-commerce. Сильні гравці ринку випускають свої новинки щороку пачками, вкладаючи величезні гроші в їх просування. У тому числі й рекламне. Нехтуючи настільки важливим інструментом, як реклама в Гугл Едс або Яндекс Директ, ви ризикуєте загубитися на їх фоні. Ви помітили, що купуєте, перш за все, ті товари, про які чули раніше? Навіть вибираючи пральний порошок в супермаркеті, ви віддаєте перевагу тому, про який кричать з кожного праски?

В онлайні працюють ті ж правила: без реклами ви ризикуєте опинитися в списку тисяч товарів, які залишилися без уваги.

Розміщувати контекстну рекламу можуть абсолютно всі компанії, у яких є свій сайт. Але кому потрібна реклама в інтернеті насамперед?

Молодим сайтам

Якщо ви виходите на ринок з новою пропозицією і сайтом, то у вас є мінімум дві причини замовити контекстну рекламу:

  1. Якою б гарно не була пропозицію, вона залишиться незатребуваною, якщо про неї не знають;
  2. Просування в пошуку неможливе. Новий, незнайомий аудиторії продукт або бренд рідко шукають в мережі. Семантичне ядро ​​обмежене.

Висновок: потрібно сформувати попит. З цим відмінно справляється контекстна реклама. Вона підігріває інтерес до продукту, анонсує його запуск, інформує про переваги, створює асоціації.

Ще кілька причин, для чого потрібна реклама молодому сайту:

  • Контекстна реклама дає швидкий результат у вигляді цільових переходів і продажів. Це дозволяє бізнесу не тільки отримати перший прибуток, але і перші дані про аудиторію і переходи. Фахівці можуть перевірити, за якими запитами добре працює просування, як користувачі поводяться на сайті тощо. Це створює ґрунт для аналітики та побудови стратегії подальшої розкрутки.
  • Це також створює активність на сайті. Якщо вона позитивна: гості сайту охоче споживають контент, гуляють по сторінках, роблять покупки, то це позитивно впливає на поведінкові фактори. Що в кінцевому підсумку збільшує видимість сайту в пошуку і прискорює просування.

Тобто, якщо ви запускаєте новий продукт, реклама в Яндекс Директ або Гугл Едс дозволить сформувати попит. Якщо ви реалізуєте вже знайомі аудиторії товари, але на новому сайті, реклама допоможе підвищити впізнаваність, видимість в пошуку і прискорить просування.

Компаніям на етапі масштабування бізнесу

Геомасштабування - часта практика для бізнесу, що розвивається. Розширення географії присутності - ризикований крок, тому перед повноцінним виходом на нові ринки важливо тестувати його.

У цьому випадку реклама для розвитку бізнесу буде дуже доречною. Спеціаліст може чітко націлити рекламу на аудиторію в певному регіоні, аж до тієї чи іншої адреси та “прощупати ґрунт”.

Маркетологи, своєю чергою, проаналізують дані та зрозуміють, чи підходить нова аудиторія для масштабування.

Компаніям після ребрендингу, оновлень або доробок

Потрібно протестувати новий дизайн або сторінки? Привернути увагу до новинок? Зробити новий логотип впізнаваним? Ось, навіщо потрібна реклама в інтернеті:

  • за допомогою А/В-тестування фахівці з контексту зможуть зібрати дані про те, який з варіантів дизайну / логотипу / заголовка і т.д. приносить більше переходів, буквально за тиждень.
  • за допомогою digital-реклами можна розповісти користувачам про новинки, оперативно створивши оголошення для них.
  • зробити новий візуал і концепцію сайту впізнаваним серед аудиторії.

В останніх двох випадках для просування бізнесу в інтернеті особливо корисним буде ремаркетинг в контекстно-медійних мережах. Він дозволяє створювати креативи з потрібним візуалом і налаштовувати показ на вже знайомих з вашою компанією людей.

Будь-якому digital-бізнесу для просування спецпропозицій

Контекстна реклама - практично ідеальний інструмент для залучення аудиторії шляхом просування знижок і спецпропозицій. Це пов'язано з тим, як працює реклама в інтернеті і які можливості пропонує:

  • Реклама в КМС і РМЯ охоплює багатомільйонну аудиторію;
  • Дозволяє публікувати яскраві креативи та помітні рекламні повідомлення;
  • Можна сегментувати аудиторію і створювати найбільш цікаві акційні пропозиції для кожної групи;
  • Можна працювати з аудиторією, яка вже знайома з вашою компанією або незнайомими, але потенційно зацікавленими користувачами.

Все це - ідеальні умови для роботи зі спецпропозиціями. Крім того, інструменти контекстної реклами дозволяють точно оцінити ефективність акційних пропозицій, чого не може жоден інший спосіб просування.

Так навіщо потрібна digital-реклама?

digital-advertising 5 причин, чому реклама необхідна для розвитку бізнесу

Це - лише частина ситуацій, в яких контекстна реклама може зіграти вирішальну роль. В кінцевому підсумку вона потрібна всім, хто хоче продавати товари або послуги через веб-сайт.

Все-таки, для чого потрібна реклама товарів і послуг, у чому її головні переваги?

Ось 5 основних причин користуватися платною рекламою, які ми можемо сформувати в якості висновку до вищесказаного:

Реклама привертає трафік на сайт

Причому - швидко та ефективно. Перші переходи фіксуються буквально відразу після запуску, і тільки від тих користувачів, які потрібні вам для вирішення поточних бізнес-задач.

Трафік, якщо все зроблено правильно, приносить користь і просуванню в пошукових системах, і бізнесу в цілому.

Реклама генерує ліди

Розглянемо, що таке ліди для бізнесу: це користувачі, майже готові зробити покупку або іншу цільову дію. Реклама в Google ADS і Яндекс.Директ вважається одним з найефективніших каналів лідогенераціі. Інструменти налаштування та великий вибір місць розміщення дозволять достукатися до аудиторії будь-якої "температури", незнайомої з вашою компанією. А різноманітність форматів - зачепити користувача і привернути його увагу.

Реклама підвищує продажі

Різні інструменти та місця розміщення в контекстній рекламі дозволяють комунікувати з потенційним клієнтом, який знаходиться на різних щаблях воронки продажів і поетапно підвести його до рішення про покупку. Рівень конверсії в пошукових і торгових кампаніях може бути дуже високим, оскільки така реклама призводить на сайт вже готових до покупки людей.

Реклама дозволяє тестувати доопрацювання на сайті та нові ринки

Про це ми вже писали вище.

Реклама підвищує впізнаваність бренду

Контекст - важливий інструмент для диференціації продукту, формування позиції на ринку і брендингу. Обмежень в засобах самовираження практично немає. Звичайно, це забезпечить увагу до вашого бренду/продукту, а крім того, поліпшить його сприйняття серед споживачів.

Перед тим, як просувати послуги в інтернеті, проконсультуйтеся з фахівцем і оціните, які саме інструменти контексту будуть вам максимально корисні. Успіхів!

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!