Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама в стоматології - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-який район чи місто будь-якої країни, обирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з текстами та форматами, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає потрапити до стоматолога, часто спочатку вивчає інформацію про свою проблему, шляхи її вирішення та місцеві стоматології. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на прийом.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Різні стратегії та інструменти контекстної реклами дозволяють залучити нових клієнтів за будь-якими стоматологічними питаннями: як екстреними, так і плановими.
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Кому підходить SEO просування, а для кого це марна витрата грошей, 17 Жовтня 2021
Методів і каналів залучення клієнтів в e-commerce багато. Але якщо контекстна реклама, наприклад, майже не викликає питань (всім подобається швидкий ефект і прогнозованість результатів), то щодо SEO у багатьох є побоювання. Головним чином у новачків в digital-бізнесі та тих, хто має негативний досвід робіт з просування. Давайте розглянемо, кому підійде SEO-просування, чи актуальні його методи […]
Чому не варто зупиняти рекламу на свята?, 8 Грудня 2021
Контекстна платна реклама на новорічні свята не потрібна. Подарунки розкуплено, народ гуляє і йому не до шопінгу. Факт? А ось і ні! Досвідчений рекламодавець разом з контекстологом хором скажуть, що не все так просто. Ми назвемо щонайменше 9 причин не відключати рекламу на свята. І розповімо, як підготуватися до цього періоду, щоби не упустити прибуток. […]
Список найкращих блогів для починаючих бізнесменів, 15 Липня 2020
Блоги експертів – це безцінне джерело знань для стартаперів. Інформація в них часто публікується сумбурно і не зібрана в єдине оповідання, як в книгах. Але блоги, без сумніву, мають ряд серйозних переваг: інформація, яку публікується в блогах, БЕЗКОШТОВНА; блоги постійно поповнюються АКТУАЛЬНОЮ інформацією: огляди оновлень, новини ринку, популярні тренди, і це з експертною оцінкою лідерів […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!