Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
                Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама в стоматології - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
                Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
                Контекстна реклама дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-який район чи місто будь-якої країни, обирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з текстами та форматами, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
                Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
                Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає потрапити до стоматолога, часто спочатку вивчає інформацію про свою проблему, шляхи її вирішення та місцеві стоматології. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на прийом.
                Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
                Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Різні стратегії та інструменти контекстної реклами дозволяють залучити нових клієнтів за будь-якими стоматологічними питаннями: як екстреними, так і плановими.
                Швидкий старт
                Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
                Ефективність
                Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
                Велике охоплення
                Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
                Контроль бюджету
                Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
                                Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
                                Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    Як надати партнеру доступ до об’єктів в Business Manager?, 24 Травня 2021
                    Якщо ваша компанія співпрацює з агентством або консультантом, ви можете додати його в Business Manager і надати йому доступ до об’єктів. Врахуйте наступні моменти: Додати партнера може тільки адміністратор компанії. У партнера повинен бути Business Manager. Якщо його немає, попросіть партнера створити Business Manager. Вам знадобиться ID компанії партнера. Детальніше про те, як дізнатися ID […]
                    Як розрахувати бюджет на рекламу Фейсбук та Інстаграм, 24 Грудня 2021
                    Перевага таргетованої реклами у Фейсбук, як і майже кожного напряму digital-маркетингу, полягає в наявності чітких вимірюваних метрик, завдяки яким можна робити прогнози, розрахунки, відстежувати прогрес і вимірювати ефективність. Так, ще до старту робіт можна визначити скільки грошей потрібно вкласти в рекламу, щоб отримати бажаний результат і окупити інвестиції. Ми не продаємо кота в мішку: завдяки […]
                    Надання доступу в Google Merchant Center, 25 Травня 2021
                    Проста і докладна інструкція допоможе Вам надати доступ Google Merchant Center будь-якій третій особі. У нашому випадку – PPC-фахівцям та аккаунт-менеджерам агентства-підрядника. Це потрібно для того, щоб вони могли додавати сайти, створювати та коректувати товарні фіди в Мерчант, пов’язувати акаунт з вашими акаунтами в інших сервісах Google (якщо це ще не зроблено) і здійснювати інші […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!