Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама в стоматології - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-який район чи місто будь-якої країни, обирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з текстами та форматами, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає потрапити до стоматолога, часто спочатку вивчає інформацію про свою проблему, шляхи її вирішення та місцеві стоматології. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на прийом.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Різні стратегії та інструменти контекстної реклами дозволяють залучити нових клієнтів за будь-якими стоматологічними питаннями: як екстреними, так і плановими.
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Ремаркетинг: що це таке і як налаштувати?, 22 Травня 2020
Потужним інструментом, за допомогою якого можна збільшити обсяг продажів і скоротити витрати на контекстну рекламу, є ремаркетинг. Для розуміння того, що таке ремаркетинг, слід розглянути один із прикладів взаємодії відвідувача з сайтом. При виборі товару на сайті, користувач раптово вийшов з сайту, не замовивши товар або не зробивши інших цільових дій. Причин виходу може бути […]
Як формується ціна на контекстну рекламу в агентстві, 6 Жовтня 2021
Питання вартості завжди стоїть гостро, тим більше, коли це стосується малознайомих послуг. Давайте чесно: не всі розуміють, для чого потрібна контекстна реклама, і чому ціни на контекстну рекламу перевалюють за 4-8 тис. грн. в місяць. У цій статті ми постараємося якомога докладніше розібрати весь механізм ціноутворення, щоб у наших майбутніх клієнтів і тих, хто просто […]
Асоційовані конверсії: що це і як їх правильно використовувати?, 23 Липня 2021
Будь-яка контекстна реклама це складний інтернет-маркетинговий інструмент, для оцінки ефективності якого потрібно враховувати абсолютно все. В тому числі всі непрямі фактори та джерела, що впливають на кінцевий результат. Наприклад, асоційовані конверсії. Це конверсії, які брали участь в ухваленні рішення про покупку, але не стали останнім джерелом залучення. Вони не відображаються в звичайних звітах Google Analytics. […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!