Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама в стоматології - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Контекстна реклама дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-який район чи місто будь-якої країни, обирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з текстами та форматами, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає потрапити до стоматолога, часто спочатку вивчає інформацію про свою проблему, шляхи її вирішення та місцеві стоматології. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на прийом.
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Різні стратегії та інструменти контекстної реклами дозволяють залучити нових клієнтів за будь-якими стоматологічними питаннями: як екстреними, так і плановими.
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Ключове маркетингове завдання для e-commerce проектів – залучення конверсійного трафіку з комерційною вигодою для бізнесу. Контекстна реклама – найбільш ефективне і часто використовуване джерело клієнтів. Щоб вона спрацювала належним чином, “біля керма” повинен сидіти фахівець, який знає, що таке реклама в електронній комерції, який розуміє механізми її роботи та вміє грамотно ними керувати. У сьогоднішній […]
У наших клієнтів нерідко виникають питання щодо технічної частини SEO-робіт. Це не дивно, адже вартість аудиту сайту та подальших програмних доробок може охопити велику частину бюджету. Ми вирішили підготувати статтю про SEO-аудит, яка допоможе вам одразу оцінити важливість цих робіт та розвіяти основні побоювання, пов’язані з ними. Приступимо. Що таке технічний аудит? Є різні види […]
Сегментація аудиторії – це поділ єдиної групи зацікавлених або потенційно зацікавлених користувачів на вузькі підгрупи. Класифікаторами виступають соціально-демографічні, технічні, поведінкові ознаки, розмір середнього чеку, статус угоди користувача та ін. Чому так важливо спрямовувати рекламу на вузьку аудиторію? Як сегментувати покупців? Які параметри для сегментації підібрати для вашого проекту? Детально – в нашій сьогоднішній статті. Навіщо […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!