Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама в медицині - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-яке місто будь-якої країни, обирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з аудиторіями, текстами та форматами, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина яка бажає придбати медичні послуги спочатку завжди вивчає інформацію про здоров'я, актуальну медицину та клініки. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на прийом.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Контекстна реклама дозволяє залучити нових клієнтів за будь-якими медичними питаннями. Вона ефективна для просування як офлайн-послуг, так і онлайн-консультацій.
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Точний таргетинг в рекламі Legal Tech, 30 Січня 2024
Індустрія правових технологій перетворилася з нішевого сегмента на ринок, що активно розвивається. Юридичні фірми та фахівці все більше усвідомлюють цінність програмних рішень для роботи. Зростання попиту відкрило можливості як для нових стартапів, так і для усталених технологічних компаній у розробці спеціалізованих інструментів, включаючи системи управління справами та AI-платформи для досліджень. Зростання сектора породжує завдання: як […]
Безкоштовна розкрутка та просування сайту: ефективні прийоми, 13 Серпня 2020
Сучасні тенденції наочно демонструють, що кожен, хто хоче домогтися успіху власної справи, повинен гідно представляти себе в інтернеті. Для цього команда повинна поповнитися новим фахівцем – seo-оптимізатором, який би взяв у свої руки розвиток проекту в мережі. Головне завдання фахівця – вивести ресурс в топ. Однак велика конкуренція не завжди дає можливість в короткі терміни […]
Як впливає контекстна реклама на просування сайту в пошукових системах, 1 Червня 2021
Питання на порядку денному: як контекстна реклама впливає на просування сайту в пошуку? І чи впливає взагалі? Чи варта шкурка вичинки, або вигідніше направити весь бюджет на один ефективний канал залучення? З досвіду нашого агентства: зустрічаються окремі ситуації, коли вигідніше використовувати тільки один канал. Наприклад, у висококонкурентних тематиках на піку сезону, коли рекламний клік не […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!