Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама в медицині - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-яке місто будь-якої країни, обирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з аудиторіями, текстами та форматами, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина яка бажає придбати медичні послуги спочатку завжди вивчає інформацію про здоров'я, актуальну медицину та клініки. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на прийом.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Контекстна реклама дозволяє залучити нових клієнтів за будь-якими медичними питаннями. Вона ефективна для просування як офлайн-послуг, так і онлайн-консультацій.
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Створення та налаштування бізнес-менеджер Facebook, 24 Травня 2021
Пропонуємо детальну інструкцію, з якої ви дізнаєтеся, як створити Business Manager в Facebook. 1. Перейдіть на сторінку https://business.facebook.com/overview/ і натисніть “Створити акаунт”: 2. У відкритому вікні вкажіть назву компанії, ваше ім’я та email-адресу. Перевірте відомості про компанію та відредагуйте їх, якщо потрібно: Натисніть кнопку «Відправити». 3. На вашу пошту надійде лист з посиланням для підтвердження […]
Що впливає на вартість кліка в рекламі: 7 факторів, 28 Жовтня 2020
Ціна кожного кліка в контекстній, таргетованій рекламі впливає на кінцеву окупність маркетингових інвестицій. Від чого ж залежить показник СРС (ціна за клік)? Чому в конкретному випадку PPC-фахівець рекомендує просуватися за тією чи іншою вартістю кліка? У рекламі немає чіткого прайса для рекламодавців. Оптимальна CPC розраховується безпосередньо PPC-спеціалістом для кожної окремої кампанії та залежить від ряду […]
Як створювати сайти за допомогою Prom.ua? Вихід бізнесу на маркетплейс, 24 Липня 2020
Сучасному віртуальному маркетингу бракує системності. Це розумієш, коли стикаєшся з рішенням таких завдань, як: покупка техніки, замовлення послуги, бронювання готелю і т.д. Небажання завантажувати вільний час пошуками призводить споживачів до одного простого рішення – вибору відомих, популярних, перевірених майданчиків. Як же бути всім іншим: новачкам, дрібному бізнесу, магазинам зі специфічними товарами? Заручитися підтримкою більш великого […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!