Реклама в тизерних мережах
Для інтернет-магазинів масового попиту тизерна реклама – це додаткове джерело трафіку з високими показниками конверсії та великим охопленням. А для деяких специфічних ніш, чиї рекламні матеріали відхиляють Google і Яндекс, лояльна “тизерка” – оптимальне рішення для платного просування своїх товарів.
Що таке класична тизерна реклама
Тизерна реклама або реклама в тизерних мережах – це інструмент для розміщення своєї пропозиції в цілій мережі сайтів. Оголошення являє собою рекламний банер, текстове оголошення або зображення з текстом, які містять ключову інформацію про товар або послугу.
Зустріти блоки з тизерами можна на веб-русурсах різної тематики. Серед них:
- розважальні майданчики;
- новинні портали;
- форумы;
- інтернет-магазини;
- блоги;
- інформаційні ресурси.
З метою збільшення ефективності рекламні меседжі публікуються на видному місці. Найчастіше – під шапкою. Також популярністю користуються і “мобільні” блоки, які зберігаються в зоні видимості незалежно від гортання сторінки.
Розміщення тизерної реклами в Інтернеті на цілу групу сайтів можливо завдяки тизерним мережам – по суті, тим же партнерським програмам, що виступають посередниками між власниками сайтів і рекламодавцями. Власник сайту (веб-майстер) публікує рекламу на своєму майданчику, рекламодавець оплачує кліки, а біржа отримує свій відсоток.
Вам не потрібно домовлятись безпосередньо з кожним рекламним майданчиком. Вибрані тизерні мережі України самостійно покажуть вашу рекламу на всіх доступних тематичних ресурсах, автоматизують співпрацю з їх власниками.
Використовуйте тизерні мережі для реклами – і вам не доведеться витрачати час на пошук партнерів для просування своїх товарів.
Переваги тизерних мереж
Одне з найбільш яскравих переваг – вартість тизерної реклами: ціна за клік тут в рази дешевше, ніж в контекстній рекламі або в мережах “гігантів” Google і Яндекс. При цьому, “тизерка” може принести до 30% всього трафіку.
Інші плюси:
- В тизерних мережах набагато простіше рекламувати сірі теми, ніж в Google AdWords і Яндекс.Директ: перелік заборонених тем тут набагато менше. Доречі, модерація в “тизерках” проходить швидше.
- Висока ефективність. Інтригуючий зміст тизерів дає високу клікабельність – у 2-3 рази вищу, ніж у інших типів в платної реклами.
- Велике охоплення. Завдяки значному обсягу трафіку рекламодавець може отримати від декількох тисяч до декількох десятків тисяч кліків.
Виходить, у порівнянні з іншими типами платної реклами, тизерна, при менших витратах рекламного бюджету може дати вищий CTR.
Отримання трафіку з тизерних мереж
Ще один плюс “тизерки” – швидкий запуск.
Для того, щоб купити тизерний трафік, достатньо лише зареєструватися в системі та позначити необхідні параметри таргету для рекламної кампанії:
- геотаргетинг;
- демографічні параметри;
- інтереси;
- тематика;
- пристрої (десктоп, мобільні);
- браузер;
- час показу.
Набір параметрів таргетингу може змінюватися в залежності від мережі.
Ціна
Оптимальна для e-commerce проектів модель монетизації тизерної реклами – ціна за клік або CPC-модель, оскільки інтернет-магазинам потрібні кліки та конверсії, а не “голі” покази.
Після створення кампанії та налаштування таргету рекламодавцю необхідно поповнити баланс в тизерній мережі. Точна сума для запуску залежить від мережі: кожна встановлює її на свій розсуд. Оплата стягується за кожен клік і, чим вище ставка, тим більше буде тизерний трафік і конверсії. Закупівля трафіку здійснюється за аукціонним принципом.
Після того, як необхідна сума поповнила баланс, кампанія завжди проходить модерацію (яка, як ми пам’ятаємо, не займає багато часу). Тільки після схвалення модератором реклама запускається в ротацію, а трафік починає скупатися.
Після перших результатів необхідно оптимізувати кампанію для досягнення кращої рентабельності вкладень.
Налагодження та оптимізація тизерної реклами в M. System
Ми пропонуємо послугу налаштування та оптимізації тизерної реклами “під ключ”. Ми працюємо з трьома десятками тизерних мереж і вже запустили понад 1000 успішних рекламних кампаній. Налаштуванням займаються досвідчені PPC-фахівці, що надають послуги контекстної реклами, таргетованої реклами в соціальних мережах і реклами в “тизерках”.
Що ми робимо:
- заглиблюємося в специфіку вашого бізнесу і формуємо портрет цільової аудиторії;
- підбираємо тизерні мережі, які працюють з найбільш релевантними для вас і вашої аудиторії майданчиками;
- сегментуємо аудиторію і підбираємо свій набір налаштувань таргету під кожну з цільових груп;
- запускаємо і тестуємо кампанію;
- після перших результатів залишаємо найбільш ефективні кампанії;
- регулярно оптимізуємо ставки для отримання більшої кількості кліків і конверсій в рамках одного рекламного бюджету.
Ми налаштовуємо тизерну рекламу за абонплатою “під ключ”. Таким чином ви оплачуєте повний перелік робіт над вашою рекламою в “тизерках”. Така модель співпраці – своєрідний аналог власного відділу реклами.
Від розміру бюджету тизерної реклами вартість послуг не залежить.
Ми надаємо розгорнуті звіти, в яких фіксуємо дії та результати роботи фахівців.
Замовляйте недорогу та ефективну рекламу в тизерних мережах і отримуйте більше кліків і замовлень в рамках свого рекламного бюджету!
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Працюємо з компанією msystem всього 3 місяці, але все професійно та оперативно. Дякую за добру роботу.
можна довіритися
на всі 100!