Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Налаштовуй контекстну рекламу простіше і швидше: ТОП необхідних сервісів

Налаштовуй контекстну рекламу простіше і швидше: ТОП необхідних сервісів

Нещодавно дізналися, що не всі знають про програми, які дозволяють автоматизувати налаштування й оптимізацію контекстної реклами. Тому ми зробили підбірку сервісів і надбудов, які спрощують роботу майстрів.

Збираємо ключові слова

Для збору ключових слів нам буде потрібен сервіс wordstat.yandex.ru і надбудова для нього - Yandex Wordstat Helper, яка значно прискорює збір ключових слів в веб-інтерфейсі.

Також можна скористатися схожим сервісом від Google - Планировщик ключевых слов, але в даному випадку нам знадобиться Excel і його інструмент «Фільтри», оскільки не всі завантажувані "слова-маски", які пропонує нам Google, підходять під рекламу. Якщо ви чули про KeyCollector, то забудьте! У ваших реаліях він не потрібен: зробить те ж саме, що і ви, тільки за гроші.

Складаємо список мінус-слів

Після того як ми зібрали ключові слова, нам потрібно скласти список мінус-слів - слів, за якими не буде відбуватися запуск показу наших оголошень. Для цього краще скористатися генератором мінус-слів від нашої кампанії - https://msystem.ua/t/keycleaner/.

Все просто: закидаємо фрази в сервіс і натискаємо на ключові слова, які вам не підходять. Працює швидко і просто.

Розробляємо структуру рекламної кампанії і робимо крос-мінусовку

Якщо Ви самі не можете зробити структуру рекламної кампанії, то вам підійде сервіс Peklo Tool, який зробить і крос-мінусовку. Якщо необхідність виникає тільки в крос-мінусовці, то краще скористатися утилітою від Олексія Ярошенко.

Правимо рекламні кампанії швидше

Тепер потрібно розібратися з оффлайн-редакторами рекламних кампаній Ads і Директ - Google Ads Editor і Директ.Коммандер, які спростять роботи з внесення масових правок в рекламні кампанії.

Перший час можна трохи потонути в кількості віконець і функцій, але в подальшому ці інструменти будуть економити купу часу. Нерідко клієнти запитують, як нам вдалося внести всі правки всього за 1 годину, адже вони витрачають на це мінімум день.

Аналізуємо

Обов'язково потрібно налаштувати систему аналітики, налаштувати конверсії, і пов'язати рекламний аккаунт з системою аналітики.

  • По-перше, ви допомагаєте системі автоматизувати рекламу;
  • По-друге, самі бачите, наскільки добре працює реклама.

Без налаштованих конверсій роботи з оптимізації вести сенсу немає.

Налаштовуємо рекламні оголошення

У випадку з оголошеннями, рекомендуємо не використовувати спеціальні сервіси. Ми надаємо перевагу способу “старої школи”: Excel, шаблон і прописувати кожне оголошення вручну, оскільки від них, в головній мірі, і залежить CTR й конверсії на сайті. Не забуваємо прописувати розширення оголошень і проставляти UTM-мітку.

Автоматизуємо рекламні налаштування

Після настройки рекомендуємо налаштувати автоматичні правила, які будуть виконувати рутинну роботу за призначенням ставок ключових слів:

  1. знижувати ставки неконверсіонних запитів;
  2. збільшувати потік кліків конверсійних ключових слів;
  3. відключати покази на нерентабельних майданчиках, і т.п.

У будь-якому випадку їх необхідно перевіряти вручну, і на повну автоматизацію не розраховувати. Можна скористатися послугами біддерів і програмами автоматизації реклами, але на наш погляд, вони ніколи не замінять оптимізацію рекламних кампаній людиною.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!