Каталог Prosale - це платформа пошукової видачі на Prom.ua, яка дає доступ до його багатомільйонної аудиторії. Це, до речі, близька 40% всіх користувачів укрнету. Ваші товари демонструються покупцям у видачі каталогу у відповідь на їх дію, спрямовану на пошук конкретного товару:
- вибір товарної категорії (пошукова видача);
- вибір тегів, пов'язаних з рекламованим продуктом (тегова видача);
- пошук за найменуванням позиції (видача каталогу).
Також беруться до уваги призначені для користувача фільтри. Наприклад, оптові ціни, товари зі знижками, колір товару і т.д.
Таким чином, найзацікавленіші покупці (ті, що свідомо шукають ваш продукт або аналогічний йому), бачать ваші товари в списку каталогу. Спочатку публікуються ТОП-15 "просунутих" пропозицій, а за ними товари, розміщені в «загальній видачі».
На ваші позиції впливає:
- Релевантність товарних позицій;
- Рейтинг;
- Вартість комісії з замовлення.
Модель видачі - аукціонна. Хто платить більше за конкурентів, той отримує кращі позиції.
Завдання фахівця, відповідального за налаштування й оптимізацію реклами Prosale - знайти оптимальний розмір ставки, який би приніс кращі позиції, більше переходів, але не впливав на маржинальність товару.
А також - оптимізувати товарні позиції під всі типи видачі каталогу.
Це допоможе цільовому користувачеві швидко знайти ваш товар серед мільйонів інших, а також робить посадкову сторінку зручнішою і привабливою для покупця. Результат - висока конверсія реклами Prosale, відгуки покупців. Все це позитивно впливає на рейтинг продавця.
А високий рейтинг, своєю чергою, підіймає ваші позиції у видачі Prosale.

Платна реклама Prosale - це єдиний спосіб розмістити свої товари в каталозі, брати участь у видачі та отримати доступ до багатомільйонної активної аудиторії маркетплейсу. А професійне налаштування та оптимізація дозволяють зайняти вигідні позиції й отримувати "гарячий" трафік.

Реклама в Каталозі Prosale запускається за 2-3 години. Грамотно налаштовані сторінки швидко отримують релевантні переходи. До того ж добре заповнені товарні картки з вичерпними характеристиками, якісними фото та актуальною ціною позитивно впливають на конверсію.
Як нам відразу пояснив менеджер Денис Борзиков, для швидкого виходу на ринок країни, краще почати з розміщення в каталозі Prom.ua, і за підсумками динаміки підключити контекстну рекламу. Поки що можемо сказати тільки про підсумки популяризації через маркетплейс. Продажі за перші два тижні зросли на 7%, а через місяць збільшення склало близько 17-18%. Позитивна динаміка зберігається, але не така помітна, як на самому початку. В цілому, дуже задоволені результатами наданої послуги! Розраховуємо на подальшу співпрацю.
Ще давно ми вирішили, що для покращення роботи сайту нам потрібна контекстна реклама. Звернулися за цим в агентство Msystem. Там до нас прикріпили персонального менеджера, який і веде наш сайт. У результаті, ми отримали якісну контекстну рекламу. Менеджер дзвонить нам двічі на місяць, розповідає про досягнуті результати. Додатково ми отримуємо детальний звіт і можемо своїми очима оцінити цифри. Приріст є, і це нас тішить.
можна довіритися
на всі 100!