Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Реклама Prosale

Допоможемо вам потрапити в Каталог Prosale і зайняти вигідні позиції у видачі маркетплейса №1 в Україні Prom.ua Відправити запит
Google shopping logo

Каталог Prosale - це платформа пошукової видачі на Prom.ua, яка дає доступ до його багатомільйонної аудиторії. Це, до речі, близька 40% всіх користувачів укрнету. Ваші товари демонструються покупцям у видачі каталогу у відповідь на їх дію, спрямовану на пошук конкретного товару:

  • вибір товарної категорії (пошукова видача);
  • вибір тегів, пов'язаних з рекламованим продуктом (тегова видача);
  • пошук за найменуванням позиції (видача каталогу).

Також беруться до уваги призначені для користувача фільтри. Наприклад, оптові ціни, товари зі знижками, колір товару і т.д.

Таким чином, найзацікавленіші покупці (ті, що свідомо шукають ваш продукт або аналогічний йому), бачать ваші товари в списку каталогу. Спочатку публікуються ТОП-15 "просунутих" пропозицій, а за ними товари, розміщені в «загальній видачі».

На ваші позиції впливає:

  • Релевантність товарних позицій;
  • Рейтинг;
  • Вартість комісії з замовлення.

Модель видачі - аукціонна. Хто платить більше за конкурентів, той отримує кращі позиції.

Завдання фахівця, відповідального за налаштування й оптимізацію реклами Prosale - знайти оптимальний розмір ставки, який би приніс кращі позиції, більше переходів, але не впливав на маржинальність товару.

А також - оптимізувати товарні позиції під всі типи видачі каталогу.

Це допоможе цільовому користувачеві швидко знайти ваш товар серед мільйонів інших, а також робить посадкову сторінку зручнішою і привабливою для покупця. Результат - висока конверсія реклами Prosale, відгуки покупців. Все це позитивно впливає на рейтинг продавця.

А високий рейтинг, своєю чергою, підіймає ваші позиції у видачі Prosale.

Кому ми рекомендуємо замовити послугу налаштування та оптимізації реклами Prosale:
image Всім бізнесам, які розміщуються на маркетплейсі Prom.ua

Платна реклама Prosale - це єдиний спосіб розмістити свої товари в каталозі, брати участь у видачі та отримати доступ до багатомільйонної активної аудиторії маркетплейсу. А професійне налаштування та оптимізація дозволяють зайняти вигідні позиції й отримувати "гарячий" трафік.

image Інтернет-магазинам для запуску швидкої та ефективної реклами

Реклама в Каталозі Prosale запускається за 2-3 години. Грамотно налаштовані сторінки швидко отримують релевантні переходи. До того ж добре заповнені товарні картки з вичерпними характеристиками, якісними фото та актуальною ціною позитивно впливають на конверсію.

Переваги просування в каталозі ProSale:
image Зацікавлена ​​аудиторія

Найзацікавленіші онлайн-покупці побачать ваші товари в ТОПі Prom.ua

image Можливість оптимізації

Ефективність реклами та ціна залучення клієнта оптимізуються в процесі

image Швидкий старт реклами

Автомодерація дозволяє запустити рекламу ProSale протягом 2-3 годин

image Високий відсоток конверсій

Конверсія реклами ProSale у 2-4 рази вище, ніж в інших видів платної реклами

Що ми робимо:
Оптимізуємо і просуваємо товари
  • Створюємо рекламну кампанію;
  • Перевіряємо коректність категорій;
  • Встановлюємо конкурентну ціну кліка;
  • Щотижня аналізуємо конкуренцію та окупність РК;
  • Щотижня оптимізуємо ставки, збільшуючи рентабельність кампанії.
Додаємо і/або налаштовуємо товарні позиції
  • Коригуємо назви товарів і ключові слова для оптимального пошуку;
  • Коригуємо або додаємо до 10-ти характеристик товарів.
Що кажуть клієнти
Інтернет магазин АС Меблі

Ознайомився з відгуками й вирішив теж сказати своє слово. У порівнянні з іншими, ми, напевно, молоді клієнти. Але за кілька місяців роботи результати перевершили деяких, хто роками рекламується. Оскільки у нас невелике виробництво - треба по максимуму завантажувати його роботою. Спочатку вирішили рекламуватися у двох напрямках - розкладні столи та сповивальний комод. Перші не надто зайшли - віддача була незначна. А ось другі - просто “Вау!”. Ми задоволені! Зараз розмірковуємо над тим, щоб додати рекламу столів для комп'ютера. Згодом поділюся новими результатами.

ТД Агроекспертднепр Плюс

Компанія Msystem допомогла нам налаштувати контекстну рекламу в Гугл. Співпрацюємо вже протягом 1,5 -2 років. Стабільно оплачуємо рахунки, допомагаємо менеджерам як можемо. Ми задоволені результатами, але нам складно проаналізувати, звідки приходять клієнти. З рекламою дзвінків, однозначно, стало набагато більше - це факт. Особливими досягненнями похвалитися не можемо, але сподіваємося, що буде тільки краще.

Агенція, якій
можна довіритися
на всі 100!
Всі відгуки
Ми - 30 сертифікованих фахівця Google. Знаємо все про пошукову оптимізацію та таргетовану рекламу
Коллектив MediaSystem
Чому варто замовити рекламу Prom.ua у нас:
10 years
Вам не доведеться витрачати час на навчання і контроль своїх співробітників
ppc
Великий досвід: ми співпрацюємо з Prom.ua та налаштовуємо рекламу з 2011 року
budget
Надаємо докладні щомісячні звіти про виконану роботу
bonus
Постійно покращуємо кампанії, підтримуючи показники на високому рівні
Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності

Prom.ua знаходиться в ТОП-3 найбільш відвідуваних маркетплейсів України. За даними дослідницької компанії TNS Ukraine, аудиторія маркетплейсу охоплює 39,9% всіх користувачів уанету. Каталог Prosale – це платформа пошукової видачі на Prom.ua, яка дає доступ до його величезної аудиторії. Щоб додати в каталог свої товари та брати участь у видачі, необхідно внести гарантійний платіж і поповнити баланс, кошти на якому будуть використовуватися для просування.

Мінімальний розмір бюджету на кампанію 500 грн, денного бюджету – 200 грн.

Як працює реклама ProSale

Реклама ProSale в каталозі Prom.ua демонструється покупцям у видачі каталогу у відповідь на їх дію, спрямовану на пошук конкретного товару:

  • вибір товарної категорії (пошукова видача);
  • вибір тегів, пов’язаних продуктом (тегова видача);
  • пошук за найменуванням товарної позиції (видача каталогу).

При показі реклами портал Prosale бере до уваги також призначені для користувача фільтри. Наприклад, оптові ціни, товари зі знижками, колір товару і т.д.

Таким чином, найбільш зацікавлені покупці (ті, що свідомо шукають рекламований продукт або аналогічний йому), бачать ваші товари в списку каталогу. Спочатку виводяться Топ-15 “просунутих” пропозицій, а за ними товари, розміщені в «загальній видачі».

Що впливає на позиції у видачі?

Три основні чинники ранжирування:

  1. Релевантність товарних позицій;
  2. Рейтинг продавця;
  3. Вартість комісії з замовлення.

Налаштування бюджету

На Prom.ua діють дві моделі рекламної оплати:

  • Модель CPA – оплата за замовлення через “Кошик”, дзвінки та повідомлення. Працює майже для всіх товарів в каталозі.
  • Поклікова модель CPC, яка використовується при просуванні вузькоспеціалізованих дорогих товарів для бізнесу.

Концепція реклами Prom.ua – це аукціонна модель видачі. Підвищуючи цінник пропозиції, ви можете отримати більш вигідну позицію у видачі. В інтерфейсі ви завжди можете відстежити мінімальну і максимальну ціну, вже запропоновану вашими конкурентами з категорії, а тому оцінюєте вартість вигідніших позицій.

Завдання фахівця, відповідального за налаштування та оптимізацію реклами Prosale – знайти оптимальний розмір ставки, яка б надала кращі позиції у видачі, більше переходів, але не впливала на маржинальність товару.

Оптимізація товарних позицій і високий рейтинг

Для того, щоб товарна позиція коректно відображалася в пошуку на вигідних позиціях, потрібно:

  1. Правильно заповнити картки товару. Прописати заголовки та описання з ключовими словами, відповідними пошуковим або теговим запитам цільового користувача.
  2. Додати до 10-ти характеристик товару.
  3. Додати якісні інформативні фото.
  4. Правильно вказати категорію при налаштуванні.

Ці дії допомагають цільовим користувачам знайти ваш товар, а також роблять рекламну пропозицію більш привабливою для покупця. Результат – висока конверсійніть товарів, що просуваються в рекламі Prosale, відгуки покупців. Все це позитивно впливає на рейтинг продавця.

А високий рейтинг, своєю чергою, підвищує ваші позиції у видачі Каталогу Prosale.

Реклама Prosale на платформі Prom.ua

Фахівці інтернет-агентства M. System допоможуть вам потрапити в Каталог Prosale і зайняти вигідні позиції у видачі. Що ми пропонуємо:

  • Додаємо або коригуємо товарні позиції, “заточуючи” їх під тегову видачу і роблячи їх більш привабливими для покупців.
  • Створюємо і запускаємо рекламу з оптимальним розміром ставок для швидкого та ефективного старту.
  • Збираємо статистику, щотижня аналізуємо конкуренцію та окупність кампанії.
  • Оптимізуємо ставки, підвищуючи окупність компанії.
  • Зберігаємо кращі показники переходів, дзвінків і замовлень.

Наша перевага – великий досвід. Ми співпрацюємо з Prom.ua з 2011 року. У нашому “робочому портфелі” понад 5 тисяч успішних проектів і запусків реклами в пошуку, соцмережах, тизерних мережах, і, само собою, каталозі ProSale.

×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!